|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een hele tijd geleden zei een jongen tegen me: I'm just a dreamer, you are a dream. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: MHUHAHAHA!!! Dus eerst zegt iemand tegen je dat ze geboren is om van je te houden en een tijdje later sta je iemand anders te zoenen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat is de leeftijd jongen, zo onder de 18 is het allemaal zo dramatisch en 'echt voor altijd'.... Dit slaat nergens op. |
|
Maar dat is natuurlijk wel weer True®! Dit slaat nergens op. |
|
quote: nee dude.. zo ging dat niet , ik had niks met diegene die zei geboren te zijn om van me te houden [Dit bericht is gewijzigd door Morbidaeth op 31-05-2003 12:21] wuust robuust |
|
jij bent lekker en je hebt mooi haar... |
|
Vroeger: Jullie lijken sprekend op Cradle of Filth Nu: Jullie lijken sprekend op Nile Complimenten over hoe leuk lief ect vergeet ik meteen nav een complimenten-overkill je wordt er inmuun voor |
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
quote: Je hebt Ozzy ontmoet?! Touché, pussycat! |
|
"he vieze langharige ( oe oe ) tekkel!" .. als ik over het schoolplein loop.. en mijn haar is nog niet zo donders lang.. wuust robuust |
|
toen het net uit was met m'n nu-ex-vriendin-dus zei een goede vriendin tegen me 'Aaaahhh.. je bent veelste lief om gedumpt te worden' trilililili |
|
auto: *beep beep* HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Hmm... een dergelijk compliment vind ik of vrij loos (wanneer iemand het toch niet meent) of gewoon zeer beangstigend (wanneer iemand het wel meent) |
|
Heb je vannacht in een vuilnisbak geslapen?? is toch wel één van de betere complimenten die ik ooit gekregen heb Of Als lelijk zijn pijn deed lag je heel de dag in je nest te janken [loodgietende vriend van me..] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 31-05-2003 21:14] |
|
quote: de persoon in kwestie meende het wel en stond aan de rand van een zelfmoord.. door mijn hulp en door mij wou ze blijven leven.. het was wel gemeend.. maar idd vind ik het beangstigend.. maar toch.. het is heel wat om zoiets gemeend te zeggen wuust robuust |
|
ja heel beangstigend zijn zulke situaties en je gaat er ook echt van naar de klote als het te lang duurt. Die onzekerheid en dat verantwoordelijkheidsgevoel... maarja..is weer offtopic one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: en dat zijn complimenten voor jou? wat zeggen ze dan als ze je willen raken? |
|
"ik wil niet 3 kwartier bij je zijn, ik wil m'n hele leven bij je zijn!" |
|
quote: Als dat het liefste is dat je ooit hebt gehoord heb je wel hele waardeloze vriendinnen gehad... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
klopt //edit: ik heb nog wel wat mooie komplimentjes van jou hoor, maar die post ik niet, die zijn prive [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 01-06-2003 18:09] |
|
//edit: ik heb nog wel wat mooie komplimentjes van jou hoor, maar die post ik niet, die zijn prive |
|
Eergister zei 1 of andere dwaas in een Jackass T-shirt met zp'n rood/witte ketting aan z'n broek dat ik heel erg cool was. Waar ik dat aan te danken had.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Oh?? fijn dat ik daar vanaf weet... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Jij bent toch ook heel koel en koudhartig! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |