|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
lol |
|
Nou dan moet ik je welleens gezien hebben, maar laat mijn geheugen met ernstig in de steek. Als ik je weer eens tegenkom zal ik eens op jouw billen gaan letten |
|
Ghoullie heeft toch ook een strakke kont. |
|
quote: joah in haar leren broek. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
lol maarre even over het beste soort complimenten, die over de kookkunsten (daar moet Shreddie wel wat over weten ) Mijn mexicaanse ovenschotel daar heb ik DMTR toch wel mee binnen gesleept Die viel erg in de smaak |
|
quote: Kijk dat is tenminste fijn. Die nieuwe vriend van mij eet alleen maar rauwe selder ofzo. Bye bye gastronomische weekendjes dus. Ach ik ben er wel door vermagerd.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dan mag (moet) je eens voor me koken. Pem kan ik niet blij maken met mijn Sate (ze eet geen vlees). |
|
ja onder andere.. En ik heb liever dat iedereen even op de kont van zn eigen vriendin of vriend ging letten, godverdomme.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ze 'eet' toch hopelijk wel jouw vlees? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Wees blij dat je een vriendin hebt met een strakke kont . Niet dat ik te klagen heb hoor |
|
quote: Héhé, ik kan me niet in het hoofd van dames verplaatsen (wei dat kan , PLEASE TELL!) maar zo'n beetje jaloezie is misschien wel een compliment, héhé. Enneuh, doe haar dan een juten zak ofzo kado voor nieuwjaar. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wilde al zeggen [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 30-12-2003 11:33] |
|
quote: VReet ja |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Mel Gibson! klein beetje jaloezie is wel een compliment, echte jaloezie (met gevolgen) is een no no. gelukkig is DMTR alleen op een lieve manier jaloers. |
|
quote: Er wordt niks verkeerds mee bedoelt hoor... |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat soort dingen hoor ik heel vaak... Klopt ook wel, ik sla mijn klauwen alleen veel te vaak uit om domme redenen (oftewel, mijn excuses aan Elf vanwege mijn kinderachtige gedrag van gister) It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Is al goed hoor |
|
quote: Oke... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
"je valt redelijk mee" etcetera |
|
quote:Weet ik You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Jou icon valt ook best mee "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
"ben jij niet de Zanger/Gitarist van Memorial ?" Machtig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |