|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: haha gelukkig niet... maar me wel lomp lang nog achterna gezeten met telefoontjes en e-mailtjes... hij heeft het zelfs via mijn broer geprobeerd we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:Ach, wie niet waagt, wie niet wint! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Hmz, als het zo'n compliment was, waarom is het dan inmiddels je ex? Ikke nie helemaal begrijpen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Jij niette goed deze topic lezuh. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Je bent te laat. Lees bovenaan. Ik dacht er ook al zo over namelijk. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: haha op een gegeven moment ben ik wel weer bij hem terug gegaan... dus hij heeft uiteindelijk wel gewonnen, maar dat liep niet echt haha we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: ik denk dat het gaat om het feit en niet de persoon |
|
quote:Godver, ben ik nou zo hyperintelligent dat ik de enige ben die het wel begreep? Logisch eigenlijk, ik overheers. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tsja... ben ik dan de enige die een compliment in zijn context plaatst??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: heb jij misschien iets teveel complimentjes gehad? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:Als feitelijke constateringen ook onder complimentjes vallen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: uhhh ja... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Sorry mevrouw... ik zal het niet meer doen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dat is je geraden, jongeman! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Yea yea *salutes* |
|
quote:Alba gu bra! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: apparently |
|
quote: Meteen in het goede topic! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Ehm, de meeste van jullie gaan dit een heel vreemd compliment vinden, maar ik vond hem wel mooi: but you will always be my favorite Panda |
|
'je hebt mijn leven verandert, op een positieven manier, hoe kan ik je ooit bedanken?' |
|
"Je hebt eigenlijk best wel een uilenkop, ja, dat is het" copyright CoenV Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
ZOVEEEELLL!!!!! "Sehnsucht" |
|
"Bram ziet er allerliefst uit met zijn engelenhaar." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |