|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een gezanik weer Subtiel kamerolifantje |
|
Ach, jullie denken maar wat jullie willen denken... Sorry hoor, maar ik kan het niet hebben, wat er is gebeurd. (dat hij een ander had terwijl wij nog samen waren). Misschien raar, maar zo voel ik dat gewoon. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
"Zo, dat zijn mooie triceps die je daar hebt" en "Ja, jost, je hebt een mooi lichaam, maar trek nu je shirt maar weer aan" Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Goed goed, ik reageer wel, want je gaat best erg ver nu. Ja, dat deed ik, en een uurtje daarna wist je het. Blij nu? edit: Nee, dat was niet netjes, maar sommige dingen gebeuren nou eenmaal onverwachts. iig geef ik m'n fouten wel toe hoor, daar leer ik namelijk van [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 29-12-2003 17:11] |
|
Het is best leuk dat iedereen een oordeel gaat vellen over het gebeurde tussen Elf en ML, maar volgens mij is er maar 1 kant van het verhaal bekend Hoe kunnen mensen dan zo'n overduidelijk oordeel hebben?? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
shit happens, en voornamelijk voor je 20ste. Kut voor beide partijen. En nu meer over de triceps.... |
|
quote: Ehm, je lult. Ik moest het uit je trekken, en bovendien heb je er vrijdag niks van gezegd, terwijl je al twee dagen met dr had. En vrijdag waren wij nog samen. Ik snap alleen niet waarom je zo zielig deed bij mij, terwijl je haar had. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Yo, Elfensteen Ik mag me er misschien niet mee bemoeien of zo, en dit geld ook voor Miss Lucifer, maar hou ff allebei de eer aan jezelf en vecht dit uit via e-mail en MSN ofzo, staat ook ni de regels van het forum...(moet jij zeker weten Elf..) |
|
quote:Ehm...het was al over hoor, dus hou alsjeblieft even op en: ONTOPIC! |
|
Elfje vreemdgegaan? Whahahaha! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Cool! Weer een ZM-rel! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Voor de duidelijkheid: Ik heb geen oordeel over het gebeurde tussen die twee. Ik heb wel een oordeel over het vuile was op een publieke forum uithangen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Volgens mij heeft niemand een oordeel geveld. Er werd alleen opgemerkt dat sneren maar prive uitgedeeld moeten worden. Dat heeft niets met partij kiezen te maken. Dit is potverdikkie het complimenten topic. DMTR is de allerliefste van de heleeeeeeeeeeeeee wereld!!!!!!!!! |
|
quote:Of beter nog: praat er 'ns van aangezicht tot aangezicht over. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Jep, en het liefst met zware botte voorwerpen in de buurt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
zo, nou een einde: Volgende offtopic reacties zullen worden gemodereerd |
|
Juist, ontopic nou weer! Miss Lucifer, vecht dit alsjeblieft met Elfensteen direct uit en niet via het forum. Elfensteen, ook jij, niet meer hierover reageren hier. Terug naar de complimentjes... Eh... *denkt* Ik krijg de afgelopen week constant te horen dat ik lief ben I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wat maakt het nou uit wie het met wie doet? Lijkt me iets persoonlijks en iets wat niet op een forum besproken hoeft te worden. ontopic: 'Je bent een lief en intelligent meisje. Jij moet niet gaan voor de eerste de beste jongen, want je bent veel meer waard.' Vond ik wel erg aardig...(van m'n moeder) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dit is het 'Het mooiste compliment dat je gemaakt is' topic! Ontopic! Geen complimentjes aan anderen geven! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is inderdaad nog beter... Waarom bedacht ik dat niet zelf On Topic, mijn(ex) vriendin: Ik heb altijd van je gehouden [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 29-12-2003 17:16] |
|
quote: [madonna mode] Don't go for second best, put your love to test[/madonna mode] Ben ik het helemaal met je moeder eens. Hoewel je een goede jongen wel meer weet te waarderen na het samen zijn met minder lieve types. |
|
quote: Ze is gewoon bang dat je op een dag helemaal stoned thuis komt met een of andere langharige stinkende metalhead en die dan voorsteld als zijnde je vriend. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ervaring mee? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: waarmee precies? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |