|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: LOL Good one Ja toch niet dan? Honesty is good, al is nie altijd iedereen er even blij mee.... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Yeah en helemaal aangezien ik meestal lak heb aan subtiliteit |
|
quote: hehe nogsteeds best goe toch? Weten mensen tenminste ook wat ze aan je hebben, duidelijkheid kan geen kwaad hoor (al is subtiel soms wat makkelijker te verhapstukken hehe ) Ik kreeg net aan de foon ook nog een leuke opmerking: "Je bent af en toe echt een eigenzinnig kreng, maar dat vind ik wel leuk" Vond m wel leuk, heb k toch nog wel een beetje kloten ( Uhh.. FIGUURLIJK dan hè?) "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
::puberteit slaat opeens in:: kloten -->figuurlijk. hahahahaha sorry.... en subtiel zijn is vaak misschien wel slimmer, maar niet iedereen kan dat. je hebt mensen die gewoon altijd bot zijn en dus niet weten hoe het moet. HET IS ZO FIJN OM EEN SCHAAPJE TE ZIJN ! BLAAT MEKKER BLAAT ! |
|
quote: hehe quote: Okeej sommige mensen kunnen het misschien niet, maar ik vind persoonlijk nie daj meteen bot bent als je niet subtiel bent... Euh... k bedoel... je hebt nie alleen zwart en wit maar ook nog grijs Do I HAVE a point eigenlijk? Ohja, dat subtiel wel s handiger is.. tsja, maar t probleem is dat mensen subtiel vaak verwarren met schijnheilig/slijmen/oneerlijk.... Dus dan maar liever LOMP ...maar ik heb ook alleen maar toevallig een mening... "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Aaaaaaaa mijn ogen! Waarom moet ik toch telkens weer zo'n taalverkrachting meemaken Zenial |
|
quote: inderdaad quote: waarom moeilijk doen en subtiel zijn.. het ligt meer aan de mentale capaciteit van degene die de boodschap ontvangt dat diegene ermee om kan gaan of niet Je moeder. |
|
Eh, eentje die ik me zo voor de geest kan halen, ik weet niet of die als compliment bedoeld is maar goed... (van een knap frans meisje ) "You have the eyes of a.. (ze kon niet op het engelse woord komen) d'un diable" NP: Wizard - Beginning Of The End [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 23-05-2003 14:02] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
"wat een gave broek" (15x tegen me gezegd gister haha) "wat dans je geil" vervolg was: "kom je een keertje bij mij eten" |
|
Vanacht op weg naar huis drie jongens: "Hee, daar heb je "HAAR" ook weer!" "Ja, "ZE" liep vanmiddag nog met een bal hier" Terwijl ik toch echt wel een jongen ben hoor *kijkt voor de zekerheid nog ff na* Ja, helemaal FREEZE |
|
Het domste compliment kreeg ik twee weken geleden : Weet je wel hoe fascinerend je oren door je haar heen schijnen |
|
quote: wuust robuust |
|
Jij bent de mooiste vriendin die ik ooit gehad heb (zullen we maar geloven zeker he ) Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Eergisteren vondt iemand me er relaxed uitzien. |
|
Heb je hem toen geslagen? Touché, pussycat! |
|
Mooiste compliment dat mij gemaakt is: "Harm, je bent dronken." Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Compliment? |
|
Vandaag meisje van school: "Jij bent echt een van de weinige die mij echt irriteerd" |
|
quote: Ik ben snel tevreden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat doe je goed Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Compliment van vandaag: Tekenleraar: "dat had ik nou nooit van je verwacht!" Ik wist meer over kunststromingen dan hij verwacht had. |
|
quote: Haha, ging het over Noorse Mythology? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Romantiek en realisme. Simpel dus! |
|
quote: Hahahahaa!! Hulde! NP: Galloglass - The Quest For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |