|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Mederedacteur over mijn Moonspell interview: "Een inhoudelijk zeer goed en inspirerend interview. Ik heb in andere tijdschriften al dingen gelezen om bij te janken. Doorgaans kan de journalist in kwestie de filosofische beschouwingen en het geavanceerd woordgebruik van Fernando niet volgen." |
|
quote: Van het weekend weer dus. "Die BLIK van jou.... het doet denken aan iemand..." ...hoewel gezien z'n leeftijd je 't inmiddels misschien niet meer ZO'N compliment zou kunnen noemen |
|
Vrienden van mij die zeggen dat ze mijn eerlijkheid en oprechtheid waarderen en dat is voor mij het beste compliment "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Voor mij is het grootste compliment nog steeds als ik iemand heel hard doe lachen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: dat doe je alom..... |
|
quote: Alweer een compliment! Stop! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Werd vanmiddag in de stad door een man aangesproken die onder andere in het Engels zei: "Your future looks well. I see it in your beautiful eyes." Waar had ik dat allemaal aan te danken? Dacht even dat het weer zo'n opdringerige homo was. Vervolgens laat hij mij een kaartje zien met daarop Fortune teller. "Not interested!", antwoordde ik maar meteen. En de meneer liep boos weg. Om een volgende passant aan te spreken. De man was zo'n India-type. Donkere huidskleur, tulband en lange baard. Te cliché voor woorden eigenlijk. |
|
quote: waarom post je het dan in dit topic |
|
"Ik voel me bij jou echt heel erg op je gemak.." Dat vond ik toch wel erg fijn om te horen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik voelde me wel gecomplimenteerd toen ik de kassiere in de supermarkt in mijn ogen keek en opeens keihard mijn naam uit scheeuwde (bleek iemand van vroeger op school te zijn, en ik ben totaal niet herkenbaar qua uiterlijk enzo van toen (was toen kleinmannetje, kaal geschoren enzovoorts) maar goed ze wist dus aan aleen mijn ogen dat ik het was.. |
|
quote:ok je hebt gelijk Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Een heel mooi en lief compliment dat ik vijf minuten geleden kreeg: "Ik ging bijna geloven dat er geen fatsoenlijke nadenkende mensen meer waren. Niemand die meer om een ander gaf. En jij bewijst me het tegendeel". Thanx! You make me feel better! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wat mooi Ik krijg nooit complimenten over mijn persoonlijkheid, buiten foute dingen (zoals dat ik 'zo vrolijk' ben, of denk zoals een man.. als dat al een compliment genoemd kan worden..) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: WTF is dat nu weer voor een opmerking. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jah, vroeg ik me ook af. Mij hoor je geen TOET roepen. Bonnie zei net dat ik een lief meiske ben. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: compliment : Je bent de aangename reden waardoor ik m'n kung-fu film moet uitstellen tot een later tijdstip. |
|
*smelt* hehehe Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Door Jenje: "Kutelf" Bruce Banner |
|
Nu niet meer hoor Nu ist "Leenmedildo" Soms moet je gewoon de liefde .. hard brengen ... |
|
quote: ...ik ook van jou kerel Bruce Banner |
|
ik voel me nu zo .. warm ... van binnen *zet thee weer neer* |
|
|
|
je bent ut zweet onder me oksel ik wil dat je altijd bij me blijft? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |