|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Iets wat ik constant hoor : amai, je ziet er jong uit voor je leeftijd iedereen schat me 18/20 en ben in werkelijkheid 26 oordeel zelf maar [Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 25-12-2003 14:59] |
|
Ha, ik heb jou wel es gezien in de Frontline ofzo geloof ik, jij ziet er idd een stuk jonger uit dan je bent als je idd 26 bent... |
|
Ja, dat komt een beetje door die kinderachtige neus, en dan ook nog zo in't midden van je gezicht.. (Ik haat mensen die complimenten krijgen ) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hehe, dat komt me bekend voor. Ik ben op mijn 23e een keer gevraagd of ik wel 18 was, om maar een voorbeeld te noemen. Ben nu 25, maar als ik 17 zeg, geloven ze me ook... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: kan zijn ja... maar zo veel kom ik er wel niet... moet helemaal van de limburg komen... laatste keer dat ik er was, was bij de cdpresentatie van Inhume... |
|
quote:Dat heb je goed aangenomen |
|
Um, iets in de trant van "zusje, hij is jouw liefde niet waard" of zo... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Om dat nou een mooi compliment te noemen..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Zo veel krijg ik er niet, hoor... en bovendien vond ik hem mooi. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ok, als jij em mooi vind is het prima Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Het was meer iets dat ik nodig had dan een compliment, maar het werkte niet... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Dit zei net iemand tegen me; Damn, het is een opluchting om met jou te chatten altijd na met anderen gechat te hebben. Omdat je zo lekker nuchter bent en brains hebt. Ik vond het een heel lief compliment.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
daarnet: "je bent het mooiste, liefste belgje, en je bent van mij." Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Mijn ex zei eens tegen me: "Je bent ontzettend sexy met je haar los" Ik heb m'n haar nu afgeknipt. Mijn ex zei wel meer... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Laat die sik dan ook gewoon met rust! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Je haar afgeknipt? Je prefereert plotseling zeker ook het gezelschap van vrouwen? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Als dat van een Nederlander komt, is dat 'belgje' meestal wel een belediging. "Ik vind het leuk dat je zo agressief bent.", was wel een mooie. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nee, integendeel, alleen echte mannen... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Definieer "echte mannen". En de meeste manne laten zich afschrikken door vrouwen met kort haar, want dat zijn doorgaans "manhating dykes". Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nog afgezien van het feit dat lang haar in veel gevallen gewoon mooier staat dan kort haar (naar mijn bescheiden mening). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Inderdaad Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: komt van een nederlander, maar het was zeker geen belediging. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |