|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
raarste compliment: (vanmiddag) wat heb je een mooi handschrift (in volle overtuiging uitgesproken door een vrouwelijke clusterklasgenoot) inter deum et diabolum semper musica est |
|
Ze wil met je naar bed!! this user is dead |
|
quote: Ze had ook kunnen zeggen: Ken ik je niet ergens van? Had ze niet een andere bedoeling? |
|
"Je stink uit je bek als een dode marter" |
|
Iemand die me prinses noemde ipv gewoon Marianne... Vond ik wel heel lief van hem I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Misschien was hij je naam wel vergeten "Zo, dat was echt lekker... *uhm*... *uhm*... prinses!" |
|
quote: En bedankt he Vrijdag daten we weer I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Iemand die zei: jij heerscht Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: quote: Veel plezier |
|
quote: Zal wel lukken I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ja, veel plezier respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
"wat ben jij een bliksemse smeerdonder!" |
|
Wie? ikke? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Niemand geeft mij een comliment Misschien ben ik daarom zo gefrustreerd |
|
quote: Vandaar dat 'bliksemse smeerdonder' laatst... Dacht al dat het iets Vroomshoops moest zijn... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: aloha! wat zie jij er wakker uit vandaag respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: hehe... 'donderse smeerbliksem' is trouwens ook wel een mooi compliment |
|
quote: LMAO ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: EEJ donderse smeerbliksem!!! [edit] Immortella is natuurlijk ook een donderse smeerbliksem. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 30-09-2003 19:21] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Bedankt Xneg... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:OOH DANK JE |
|
hehehe |
|
quote: wat vond je van mijn complimenten eigelijk ? of moet ik nog veel doen/zeggen voor je me leuk vind ? |
|
Hm... "je hebt een mooie stem" In ieder geval het grappigste dat ik ooit gehoord heb! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |