|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Ik wil later zijn zoals jij." (door iemand die me niet zo goed kent) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Elke keer als een van de mensen die ik verzorg me een compliment maakt betekent dat heel veel voor me. Zo dankbaar En Sinistre Francaise vind ik nog steeds een supercompliment MuayThaigerrr!! |
|
quote:Nee,ik dacht er enkele bij te winnen true disco chick |
|
quote: Kan ik me van jou best voorstellen true disco chick |
|
hey je bent wel afgevallen |
|
quote: hierbij wel goed gelukt denk ik Je moeder. |
|
quote: aaah dies lief |
|
compliment is het moeilijk te noemen, mijn 1,5 jaar oude nog niet sprekende neefje die erg blij was met zijn verjaardagscadeutje |
|
quote: Jij haat kinderen toch? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Weinig leuker dan mensen blij maken vind ik! |
|
quote:Behalve mijn neefje |
|
quote: Ah, de moederinstincten beginnen de kop op te steken zie ik. Gelukkig voor jou tikt j e biologische klok nog door na je vijfenveertigste!! [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-05-2003 21:29] |
|
"Wat heb jij een lekker biertje in je hand" |
|
quote:biologisch klok |
|
mooiste compliment ooit komt van mijn ex-vriendin. "je bent de enige persoon die ik 100% vertrouw" op't moment zelf denk je kut waarom is het dan gedaan tussen ons, maar het blijft het mooiste compliment dat ik ooit heb gekregen. Booze 'n Metal |
|
Van mijn vriendje: "Je bent wel moeilijk Bianca, maar er staat zoveel tegenover dat het weer goedmaakt..." "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: lol ik heb zoiets soortgelijks: [verbaasd] JE BENT GEGROEID TOMMIE! [/verbaasd] |
|
quote: Je bent dus een zeikwijf maar je neukt wel lekker *grapje vuurvosje -->ducks for cover* |
|
quote: Grrrrrrrr, wees maar blij dat hij nog niet online is "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: geintje moet kunnen toch! |
|
quote: Okok, vooruit dan maar weer... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: ow ow ow zo zei ik dat niet helemaal hoor maar goed je bent idd een schatje hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nou, het was wel bijna hetzelfde hoor... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: tuurlijk btw mn gitaar is gespoten door een vleugelbouwer en Jasper neemt hem volgende week mee, dus dan heb ik een spiksplinternieuw gitaartje (jaja dat ding wat ik een half jaar geleden al zou spuiten ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |