|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een paar jongens die ik geholpen heb gitaar te leren spelen hebben weleens tegen me gezegd dat ik ze metal heb leren spelen en dat ik ze geïnspireerd heb |
|
quote: In de trant van dat ik een van de weinige mensen was die het leven mooier maakten. positieve dingen over mijn "bijzondere" persoonlijkheid ed. precieze woorden weet ik niet meer, maar was heel erg lief |
|
quote: ze hebben mij een keer vertelt dat ik op Steven Seagal lijk... ik weet niet hoe ik dat nou moet opvatten of |
|
quote: OMFG Jij smeert je haar vol met motorolie?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
|
|
Dude, je weet toch wel wie Steven Seagal is? Da's dus (1)zeker een compliment en (2)FUCK! Je lijkt inderdaad op hem. |
|
quote: Is dat een ja of een nee?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Jep, dat is die kerel die zo goed is in een of andere vechtsport, constant nors kijkt, een plakkende glansstaart heeft, en totaal niet kan acteren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: natuurlijk weet ik wie Steven Seagal is, de meest hersenloze films zijn met deze gozer (zeer amusant, daar niet van ) Bedankt, Peter |
|
Bij de beoordeling van onze band tijdens een band-wedstrijd ofzo... Jury: "1 ding waren we het met zn allen direct over eens... Wat een geweldig goeie drummer!!!" Woei... Leuk om te horen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat is zeker leuk om te horen, als muzikant. iig van een jury |
|
Onlangs nog : dat ik mooie teksten kan schrijven Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
jij zuipt meer dan je pontiac. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
Mijn vriendin noemt mij Mr.Goldfinger Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wat heb je daar voor moeten doen..? quote: ik kan me zo geen compliment herinneren, ben niet zo goed bezig geloof ik hehehe Je moeder. |
|
Ik denk dat het iets was in de trant van: "Je bent de grootste klootzak die ik ooit in m'n leven heb ontmoet, ik wens dat ik je nooit had leren kennen, maar nu het toch zo ik, zou ik het liefst hebben dat je spoedig een bijzonder pijnlijke dood sterft." Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: *gezwollen tong modus* "Je moez ez wete hoe diez vaz mij me noemz" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: je wilt naar dezelfde bands als ik live zien ,wat ben je toch gaaf karni! |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: dank je! Je moeder. |
|
Heb je geen reet je meurt zo uit je muil |
|
Als mijn hond z'n kop had als jij,scheerde ik z'n kont kaal en leerde ik hem achteruit lopen. (een haags grietje tijdens de koninginne-nach) MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
"oooooooo, Dennis, dit is de lekkerste sateh die ik ooit heb gehad!" |
|
quote: wow, daar moet je twee keer overnadenken vast een diepere betekenis *taps on the shoulder* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |