|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: grey is een schijnheil... |
|
You rule above others!! BRAVO. |
|
quote: Ik geef toe dat het me blijft verbazen hoe jij - ondanks alles - jezelf zoveel complimenten kan geven. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Sinds men blíjft reageren... Nee, ik ben alleen irl nét ff anders dan op het forum. Past dat in Uw visie, Almachtige? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
The battle for woman has begun. |
|
? |
|
quote: Dat past zeker in mijn visie! Jij valt bijna alle meiden van ZM lastig op internet of zelfs IRL! En op het forum doe je alsof je de onschuld zelf bent... dat noem ik dus schijnheilig. Hierbij dus een waarschuwing aan alle meiden op ZM!! |
|
quote: ik zal beter uitkijken voortaan ... mallerd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik schijn lekkere billen te hebben |
|
quote: gekkie van me! *slaat claw op zijn billen* |
|
quote: Dat behoor je natuurlijk wel te bewijzen met een foto *serieuze blik* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Geniet ervan..ofzo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
tijdens wacken was er een billen foto gemaakt door een dude van de muur, eens kijken of ik die nog heb |
|
en anders heeft MBmarduk het nog wel op zijn pc staan. |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
please don't .. I just ate |
|
Ik volgensmij ook nog, maar dat maakt niet uit.... |
|
quote: hij leek toch op Peter van Staal |
|
quote:Jep, en een meisje heeft hem "lekker ding" genoemd! GRIJP JE KANS! Bonne chance. |
|
quote: anyways konttijd |
|
quote: Ja he! Je ziet 't bijna niet! (voor zover je 't ziet ziet t er wel leuk uit hoor ) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Waar dan? Meer vreten jij |
|
quote: Die gast naast jou! Zeg heb je er geen met een witte broek want zo zien we niet veel hoor! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |