|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eej waar is die topic dan!! En je krijgt de groeten van Inktvis mwoehahaha!! "Sehnsucht" |
|
quote: Zie mijn vorige post, waar ik keurig de link heb neergezet Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Beter! Truste he!! "Sehnsucht" |
|
quote: Pfff, leer dat menneke eens dat hij zich netjes moet voorstellen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
"jouwn gedrum is altijd knoepersstrak!" altijd cool om te horen |
|
Ik ben Rik en heb een hele kleine... "Sehnsucht" |
|
quote: tel me about it; ach enthousiast zullen we maar zeggen ; goeie zaak dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hij heeft zich al voorgesteld, gaat de goede kant op Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: indeed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kijk da zijn goeie berichten!! Echt de Betere site! "Sehnsucht" |
|
kzat met mijn vriendin in de bios, toen zij zei:"je hebt eigenlijk ongeveer hetzelfde haar als aragorn".... en verder schijn ik een goeie gitarist te zijn, hoor het vaak zat, maar k geloof het niet echt ofzo... |
|
quote: uhr mwuahahahahaha Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Wat heb je een mooie armen... "Sehnsucht" |
|
"Oh mijn god wat kan jij lang neuken...hou maar op; ik druip van jouw zweet" euhh... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-12-2003 2:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Uhm, als ze ergens in die zin "hou maar op" zegt zou ik dat geen compliment vinden. |
|
quote: ik twijfelde zelf ook al The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja? kan me niet eens herinneren dat ik een paraplu meehad (alcohol schade). Ik was iig samen met iemand met rood krullend haar en iemand met donker krullend haar. trouwens wel heel onbeleefd dat je naar iemand's kont gaat kijken als je onder een paraplu mag staan |
|
quote: dat noem ik nou niet bepaald een compliment. Die staat op nummer 1 in de " wie moet er een klap voor zijn smoel krijgen" lijst |
|
Rocco heerscht None of us are saints - Albert Fish |
|
ik schijn een mooi koppie te hebben. |
|
"Met jou verlopen gesprekken altijd in een cirkel" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Als ik aan kom lopen zie ik dat soort dingen nu eenmaal, ik blijf tenslotte een man, en ik heb je geloof ik ook wel eens in Ede zien lopen... |
|
quote: je bent niet nu toevallig verstopt achter een kast he |
|
'je hebt zo'n lief koppie' 'pfffffff, je ruikt naar uien' Die 2e hoor ik liever. Dat betekent dat ik lekker heb gegeten. Uien heersen namelijk. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |