![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"jij zoent lekker;" oke dan, leuk om te horen. ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
"je bent fantastisch" ![]() ![]() |
|
warom geeft godverdomme mij nooit eens een complimentje ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ehm ik vind het eigenlijk een onwijs compliment dat m'n vriend van me houdt. Dat ie me daar speciaal genoeg voor vindt. ![]() |
|
Veel specialer ![]() @Orion: Je bent een toffe gozer! ![]() ![]() |
|
*geeft orion een complimentje* ![]() ![]() |
|
ORION DE GEKSTE!!! ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Orion heerscht. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
het mooiste compliment: jij kan echt hard boeren ![]() dit is mijn Signature ![]() |
|
Korsakov heet dat. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Na een optreden met "In Age and Sadness" in Krimpen a/d Ijssel kwam er een meisje naar me toe die me op de schouder tikte en zei: "Ik vind je mooi..." ![]() Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk ![]() |
|
quote: uhr urh, hu! blijf van mijn neukende avatar af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Hoeveel bier had je op ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: eigenlijk is de vraag: Hoeveel bier had ZIJ op? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Tja met veel achter de kiezen ga je rare weddenschappen maken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
nog een vraag: hoe oud was ze ![]() ![]() |
|
De meest sexy vent op aarde vroeg of ik wilde strippen voor hem, en het leek niet echt een grapje... ik schrok me eerst halflam en heb m toen doodleuk afgewimpeld... zelfs nadat ie me dollars aanbood. ![]() ![]() ![]() EDIT: jajaaaaa, ik ben er nog steeds ondersteboven van. [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 04-01-2004 23:24] ![]() |
|
quote: Huh!? Ik weet van niets... Was ik zeker dronken toen ik dat aanbood... ![]() |
|
Grapjas ![]() ![]() |
|
quote: Héhé, ik zat ook op zoiets te broeden, héhé. ..maar serieus: die schrijf ik op bij originele one-liners I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
mijn papa dat ie er van stond te kijken hoe sterk en verstandig ik t afgelopen jaar ben geworden ![]() ![]() ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
nu zeggen jullie het alleen maar omdat ik erom vroeg ![]() spontaan krijg ik ze nooi ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: Is volwassen dan wel zo goed ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |