|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"jij zoent lekker;" oke dan, leuk om te horen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
"je bent fantastisch" |
|
warom geeft godverdomme mij nooit eens een complimentje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ehm ik vind het eigenlijk een onwijs compliment dat m'n vriend van me houdt. Dat ie me daar speciaal genoeg voor vindt. |
|
Veel specialer @Orion: Je bent een toffe gozer! |
|
*geeft orion een complimentje* |
|
ORION DE GEKSTE!!! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: |
|
Orion heerscht. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
het mooiste compliment: jij kan echt hard boeren dit is mijn Signature |
|
Korsakov heet dat. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Na een optreden met "In Age and Sadness" in Krimpen a/d Ijssel kwam er een meisje naar me toe die me op de schouder tikte en zei: "Ik vind je mooi..." Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
quote: uhr urh, hu! blijf van mijn neukende avatar af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hoeveel bier had je op ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: eigenlijk is de vraag: Hoeveel bier had ZIJ op? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Tja met veel achter de kiezen ga je rare weddenschappen maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nog een vraag: hoe oud was ze |
|
De meest sexy vent op aarde vroeg of ik wilde strippen voor hem, en het leek niet echt een grapje... ik schrok me eerst halflam en heb m toen doodleuk afgewimpeld... zelfs nadat ie me dollars aanbood. EDIT: jajaaaaa, ik ben er nog steeds ondersteboven van. [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 04-01-2004 23:24] |
|
quote: Huh!? Ik weet van niets... Was ik zeker dronken toen ik dat aanbood... |
|
Grapjas |
|
quote: Héhé, ik zat ook op zoiets te broeden, héhé. ..maar serieus: die schrijf ik op bij originele one-liners I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
mijn papa dat ie er van stond te kijken hoe sterk en verstandig ik t afgelopen jaar ben geworden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nu zeggen jullie het alleen maar omdat ik erom vroeg spontaan krijg ik ze nooi Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Is volwassen dan wel zo goed ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |