|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
O shut up! Miss Lucifer ziet er met korte haren ook goed uit! En zussie; FREEZE |
|
quote: Op zich ook een lief compliment... Gekkie! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Wel gek ja! [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 29-12-2003 16:51] FREEZE |
|
quote: Ok, post eens een foto, en we zien verder. Ik waardeer het juist als meisjes eens hun bek weten te houden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: En een echte vrouw gaat niet op een publieke forum lopen spuien en stangen met als enig doel haar ex-vriend af te zeiken. Of wilde je een bepaald nuttig doel bereiken met posts zoals hierboven? Het lijkt dat je hem enkel wil kwetsen... Lees de posts van Immortella van een paar weken geleden nog eens door in de topic waar je toendertijd bezig was.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: FREEZE |
|
quote: Hmz, ik heb er ondertussen echt spijt van dat ik me er mee bemoeid heb, want ik begin nu een beetje een idee te krijgen hoe het echt zit... @Miss Lucifer: ff voor de duidelijkheid: Pandora is toch een vriendin van jou? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: *zucht* Ik probeerde er niks mee, hoor... Zo achterbaks ben ik nou ook weer niet, ik vond alleen dat hij heel goed kon verwoorden wat een echte man niet is. @Rasputin: Kan niet posten, geen server en zo... Whatever... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Ik wel En niet zeiken over Elfensteen hier, klaar FREEZE |
|
quote: Nee, ik ken haar eigenlijk amper... Heb wel eens wat over haar gehoord maar ja, de bron was niet echt betrouwbaar... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: lul niet dat was gewoon een kut opmerking. |
|
quote: Ow. Wel, in ieder geval vind ik de gang van zaken wat dubieus, om het voorzichtig uit te drukken, maar verder lijkt het me verstandig dat ik mijn neus uit zaken haal waar die niet thuishoort... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
"Ik moet altijd lachen als ik met u wegga." Ha, dat doet me toch deugd, dat mijn clowneske gedragingen tot iets dienen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Oke, maar je waagt het niet he? Done, geen gezeik meer... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: FREEZE |
|
quote:Jezus.. grow up!!! Hoeveel lager wil je nog zakken in ieders achting?! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Je zou eens moeten weten wat hij allemaal zei... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ik heb er geen idee van hoe het e.e.a. in elkaar steekt en het gaat mij geen reet aan, bovenstaande opmerking van ML vond ik echter wel behoorlijk kut ongeacht wie er wel of niet 'schuldig' is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
GEEN GEZEIK VERDOMME!!! EN ONTOPIC!!! Ik kan niet ontopic gaan, want ik krijg geen comlimentjes FREEZE |
|
quote: Dat zal wel, ik heb het echter niet op dit forum kunnen lezen. En zo hoort het. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: boeiend. |
|
quote: dat bedoel ik. Ik heb deze kerst heel veel complimentjes gekregen. Eigenlijk krijg ik van mijn lief elke dag lieve dingen te horen. Stelletje klefzakken zijn we |
|
quote:Wat kan jij mooi "ontopic" roepen! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
pubers Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |