|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb je zulk lang schaamhaar? Lijkt me wel grappig; twee van die vlechtjes... Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Een keer door een leraar, toen liep ik op school rond met een Emperor longsleeve. Meneer de leraar vond dat duidelijk nix en zei dat ik een verloren ziel was ongetwijfeld om na dit aardse bestaan rond te dolen in hel Toch wel een mooi compliment dacht ik zo This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: lol Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
, en zo hoort ut "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Zenial |
|
quote: Verdorie, het "woah, nice legs.." dat ik hier ging posten, verwatert er helemaal bij. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wie zei dat dan tegen je ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Vast Phantom Lord |
|
quote: zoiets zeg je toch niet ....wat een dweeb You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
|
|
lach niet jij You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik lach als ik wil lachen. Je bent toch niet boos omdat ik jou nooit in het mooie mannen met lang haar topic zal plaatsen he |
|
muhahaha (even ter bevestiging) |
|
Dan maak je toch een nieuw topic aan ? Ranzige apen met een foute fifties vetkuif ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
laatst zei iemand tegen me dat ik mooi haar heb.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
O ja, M'n eerste echte vriendin zei "wat zoen jij toch lekker". Gewoon opgelet tijdens zoenscenes op TV |
|
quote: die zich in hun vrije tijd graag opmaken..... |
|
Vroeger in m'n kleuterjaren dacht iedereen dat ik'n wuf was vanwege m'n mooie ogen. Maar echt gelukkig ben ik nooit geweest met die opmerking. mvg wk10 |
|
"je bent het mooiste en liefste meisje en ik wil later met je trouwen" En vandaag dat ik goed kon acteren en niet nerveus overkwam terwijl ik enorme faalangst heb en de hoofdrol in een toneelstuk op school had. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Oei oei.. Ik zou me toch zorgen maken om het feit dat hij 'later' zei.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: nee hoor, met later bedoeld hij een paar jaar we zijn nog jong... Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
"Jij bent altijd zo vrolijk dat je iedereen blij maakt." ROFL Werkelijk, er zijn mensen met NUL mensenkennis. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
mijn vriendin die zegt : "ik hou van je" maakt mijn dag goed Bruce Banner |
|
quote: kim zei dat tegen mij ook dus mijn dag = ook weer goed ik moet pissen.... iemand ? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |