|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
liefje.... ik hou van je je bent zo lief *door me vriendin mischien wat gewoon dat compliment maar het is denk ik toch het mooiste wat je kunt krijgen,of niet? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
"Jij verdient geen complimenten..." |
|
quote: Ik had voor iemand gekookt |
|
OK, vooruit, van mn ex, was echt wel een hart onder de riem: Ik ben nog nooit voor een lelijke vent gevallen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Are you hiding your wings under your coat? Cause you must be an elf, right? Mijn hele avond was gemaakt en mijn bijnaam ook true disco chick |
|
quote: Bolle jas? |
|
quote: nee,elfje true disco chick |
|
quote: mooi compliment edit: hee das ook mijn bijnaam door een bepaald meisje gegeven [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 06-05-2003 20:03] |
|
Naja, mooiste compliment zou ik niet weten. Sowieso vergeet ik complimenten doorgaans. Maar: Ik ben goedgekleed Mijn haar zit goed. Dit zijn dan geen complimenten die ik van veel mensen hier zou ontvangen maar toch. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
iemand kreeg kippevel toen in zong in a positive way HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
ehm is dit geen compliment: Is de ideale schoonzoon? ik zou me ook geen enkel compliment herinneren, zovaak gebeurt het blijkbaar niet... het enige wat in de buurt komt dat ik me kan herinneren was van een dronken blackie: "Je bent niet metal, maar je bent wel ok" (dit was zijn ontkrachting van de stelling dat niet metalheads, goths, negers, en nazi's en vrouwen moesten opkrassen... ) And my marlboro light |
|
van een klein meisje van een jaar of acht: 'ik wou dat ik zo mooi kon tekenen als jij' en van mijn ex (die ooit zei dat als zijn kat een vrouw zou zijn, zij de ideala vrouw was): 'Jij bent dus echt de vermenselijking van mijn kat' Mijn pa: 'Ik ben heel erg trots op je' En de buurman van me ouders noemde me zwarte parel (I tend to forget compliments, er zal vast nog wel een mooiere tussenzitten) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: het is dan ook niet echt origineel, toch als het maar lief bedoeld is @saphire: nog mooiere complimenten?! |
|
Ik doe het meestal erg goed bij schoonouders |
|
quote: Je doelt nu op zijn huidskleur?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
En ook nog; Wooow,jij kust goed true disco chick |
|
quote: Ik heb hele lieve mensen om me heen (gehad in de loop der jaren) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ja ik ook, snap er niks van.... |
|
quote: en zo denk je van al die zm-aanbidders af te komen? Je moeder. |
|
quote: Dat kreeg ik te horen van mijn toenmalige beste vriendin cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
"Je ziet er cool uit" van een onbekende jongen in de trein met wie ik de hele reis lang verlegen glimlachjes heb zitten delen. En ik vind mezelf nog steeds een muts dat ik hem niet heb aangesproken. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
-Je bent de liefste mama van e hele wereld-(zoon) Wat zit je haar leuk (Helmet) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik geloof complimentjes toch nooit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |