|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*wacht vol spanning* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik hoorde laatst van iemand dat ik mooi, zacht, elegant, schoon, fel, fier, trots, sterk, lief, slim, ondeugend en warm was... in gedichtvorm nog wel! Dat vond ik wel een heel mooi compliment It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
dat ik zo dom als olie was Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
@zillah-morte en Miss Lucifer *jaloers* [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 31-10-2003 12:48] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
mooiste compliment ooit: "gô, je bent minder lelijk dan gisteren." Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hoezo dat dan? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
"Ik geef evenveel om jou als ik om mijn zusje geef"... helaas kwam dat uit de mond van iemand die huilend aan de telefoon zat omdat hij niet meer wist hoe het verder moest met onze vriendschap cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
De baas die me zegt dat ik een goed plan heb als het om een leerling met een ernstige gedragsstoornis gaat, dat ik het op de door mij verkozen wijze op mag lossen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En dewelke was uw methode? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Het via zijn ouders spelen. Die zaten laatst ook al op het kantoor van de baas (Bert voor personeel) want in hun ogen is hun zoontje heilig. Nou, paps en mams betalen duidelijk zijn opleiding; hij heeft nu al 5 dubbele lessen gemist, 2 theorie-examens en is gezakt voor 3. Hij heeft zelfs een Tussentijdse toets (CBR-proefexamen) laten lopen omdat ie zo laks is. Ik heb een profi-aanpak; het geplande examen haalt ie nooooooit met die 3 lessen die hij nog heeft, dus ga ik zijn paps en mams bellen of dat examen een TTT kan worden, en dan moet ie verplicht nog een examen erbij kopen. Geen probleem lijkt me; dat moest ie toch al. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat een domme sukkel is die gast. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ja, hij heeft geen en-ke-le motivatie. Belden hem een keer waar ie bleef. Zat ie bij een maat thuis achter de spelcomputer, omdat de bussen niet gingen... Hallo, bel dan af, sta ik voor jan lul op het station te wachten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dear? die kerel wist écht niet wie je was |
|
onlangs is mij verteld dat ik geen gevoel had. Dat was best ok. Ook al bewees dat gelijk het tegendeel. Dit slaat nergens op. |
|
Hehe.. 'best ok' valt nog mee qua emotie. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik zie er beter uit als ik niet dronken ben |
|
quote: Ik durf het te betwijfelen. Was hij niet aan het pochen over zijn zaadlozing? Touché, pussycat! |
|
bah |
|
quote: dat IS op zich waar. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat kan jij nooit allemaal tegelijk zijn. Post maar een foto waarop je dat bewijst! Dit slaat nergens op. |
|
quote:wel En anders mag jij een foto posten om te bewijzen dat jij geen gevoel hebt |
|
"lopend lijk" "aahhh zij is zo eng "dood lijk" "Spook" "graaf dracula" "monster" "Ding" ja zijn voor mij echte complimenten. als er weer wat tebinnen schiet . zal ik het melden oja : "je bent zo lelijk als de nacht" (ik hou van de nacht ) "je loop als een lijk door sgool . oja vergeten je bent een lijk" [Dit bericht is gewijzigd door undergroundChild op 04-11-2003 17:59] im a hating Thing And im proud of it !!!......... Hate The Love . Love The Hate. Love The Death. Hate It Life. |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
"Jij kunt ook niks" I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |