|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
"Dude! jij lijkt op die drummer van Mastodon!" .... |
|
quote: ik ? hoezow |
|
'Ik ben zo blij iets van je te horen!!!' ... en mn dag was goed |
|
quote: Het liefste wat ik ooit gehoord heb: quote: |
|
quote: uhm, het staat tussen haakjes. Het mooiste compliment dat iemand me gaf... |
|
quote: Jij bent echt niet te geloven he? Jongen, you made my day met je complimenten! ..."Hate can only create more hate"... |
|
De reactie van het publiek toen we hier in Schoonhoven optraden ben ik eeuwig dankbaar voor, zeker toen iemand zei dat hij er Emperor in herkende en dat was zeer postief bedoelt, iedereen vond ons helemaal te gek,alle complimentjes deed en doet me nog steeds een hoop..it means the world to me binnenkort mogen we weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Gelijk nog een compliment....Mooie foto On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: yay mag ik je toevoegen op msn ? |
|
[cynisch] Het ligt niet aan jou, ik wil gewoon alleen zijn nu [/cynisch] voor de rest: "je kust lief" |
|
"jeeezus wat heb jij een grote" |
|
Neus? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
"Oooooh, wat een dikke blauwe ader! En wat is ie lelijk" You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
'als ik jou kus moet ik mijn ogen openhouden, zo mooi ben je' ahum...slijmbal . Maar wel goed gevonden. Verder krijg ik iedere dag wel één compliment...Ik word er alleen maar verlegen van Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
mooiste compliment ooit is afgelopen vrijdag gemaakt, 26 september in podium hardenberg door ene metalhead achter mij: nou, als angela ziek wordt kun jij haar altijd nog vervangen. Ik hoorde jou boven haar uit brullen!!! |
|
Wat ben jij slank! helaasch door een mannelijke collega respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
kreeg vanmiddag van m'n apotheker te horen dat ' ie me intelligent en erg sociaal vond. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Wil je eens niet miepen, en blij zijn dat je in de smaak valt. |
|
oh ja: als wij kindjes zouden krijgen zouden dat hele mooie kindjes worden. (door m'n vriend uiteraard) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Het grootste compliment in mijn leven tot nu toe was toen ik mijn vriendin destijds ten huwelijk vroeg, en zij daarop heel overtuigend "JA" zei..... Dat vondt ik het ultieme compliment van haar kant. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het beste maar ook vreemdste compliment: 'Je bent wollig' Werd gemaakt door de jongen die destijds mijn vriend was. Het enige compliment ooit waar ik het mee eens was/ben. Verder krijg ik regelmatig complimenten waar ik het niet mee eens ben en die ik eigenlijk ook niet wil horen. |
|
quote: Wollig? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ja ik weet het het klinkt heel vreemd. Maar het klopt wel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |