|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
I told you to get him! Your just standing there! You @*&$^@&@$ son of a @*($% You're fired too! |
|
Ik heb het vage gevoel dat mensen ons niet serieus nemen. |
|
(neem het niet persoonlijk op mensen ) Zou je denken? |
|
Ik was hypotheek adviseur, maar sinds gisteren niet meer. Nu ben ik vrij bla...bla...bla... |
|
nee afkooppremie en een erg lange vakantie bla...bla...bla... |
|
quote: o sex op de werkplek zou toch meer indruk maken! |
|
niet als je baas me ooit gezien hebt. Dan zou het alleen misselijkmakend zijn bla...bla...bla... |
|
quote: misselijkmakend kan indrukwekkend zijn... |
|
Ik doe een mbo-opleiding systeembeheerder. |
|
Ik doe VWO in mn niet vrije tijd. En om me geldjes te verdienen geef ik turntrainingen en ik bodypaint voor een fotograaf (en nog wat modellenwerk.()) Ik heb gesproken |
|
quote: Waarom ? Lijkt me wel fijn.. Ni? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Werkloos "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Hmm ik zit nu nog op me werk. En dat terwijl de meeste van jullie al weekend hebben |
|
Ik doe voorlopig niks, en ik ben het redelijk verveeld om niks te doen, iets wat ik noooooooooit had kunnen denken... maar ik doe nu eigenlijk al niks sinds juli. Nu ja, buiten af en toe es een paar dagen werken om mn kot te kunnen betalen, en wat cursussen hier en daar. |
|
Ik verkoop vorkheftrucks Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Neuh, is nix voor mij. Ik bodypaint liever. En bovendien voel ik me super achtelijk tussen al die perfecte modelmeisjekindjes. Maar ach het verdient Ik heb gesproken |
|
Ik weet niet of dit al ergens in het begin van het topic staat; maar voor iedereen die het wil weten: ik zit in 6vwo, doe eindexamen over 2,5 maandje en hoop daarna Informatica te gaan studeren aan de Universiteit Twente. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
man de rijn is "algemeen beveiligingsmedewerker" en "horecaportier" lekker PUH |
|
quote: Horecaportier, das een mooi woord voor uitsmijtklerekast? Ik heb gesproken |
|
Gymnasium klas 4, de ultieme tweede fase zittenblijfdankzijniksdoenenwelveelmuziekluisterenleerling. moet kunnen toch? |
|
Ik doe een ICT opleiding, niveau 4 eerste jaars. Bevalt me echt wel goed Kankerlul |
|
Ik ben secretaresse bij de KLM SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: krijg je kortingen als je wil reizen ? lijkt me handig als je naar Indonesie gaat of New Zeeland of Hawaï. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |