|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2de jaars HTS Hogere Informatica in Den Bosch... |
|
Ze noemen me werk webdesigner , maar eigelijk doe ik van alles op het werk. I really can`t take credit for the internet. but then again , i really don`t want to |
|
Ik doe nu ICT, ben van school verwijderd |
|
quote: Oow da's minder... Dus geen automechanica meer? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Waar bij de KLM? |
|
Eerst vier jaar mavo en nu zit ik in vier havo. In totaal gaat die onzin me dus 6 jaar kosten Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Ik ga op zoek naar wat anders, want er verandert van alles in mijn functie door een fusie tussen twee bedrijven, het wordt er voor mij & collega's bepaald niet beter op. Dead things grow from deep inside... |
|
Heb me ingeschreven voor een stage plaats bij een glen mils school in wezep. ben beniewd. Ik weet niet eens precies wat voor instelling het is Ach als het maar richting begeleidend wonen is en als het maar lastige jongeren zijn die je moet begeleiden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Ach joh ik heb direct de HAVO gedaan, maar toch in zeven jaar! |
|
Zo kan je ook eindigen met je werk,............. Beide zijn Alice Cooper Wiegen Meister ! |
|
Na een paar hele saaie secretaresse-achtige baantjes ben ik nu eindelijk freelance visual artist.. Heheh.. ben met m'n gat in de boter gevallen Geen gezeur van collega's, geen baas, niet op tijd uit bed, niks te team-spiritten.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik zat dit jaar in 6VWO, maar ben er wegens privé omstandigheden met de kerst uitgeklapt. Nog geen diploma godverdegodver Volgend jaar nog maar eens proberen. |
|
ik zat ik 4 TVWO (tweetalig vwo)..bah maar goed, ook wegens persoonlijke omstandigheden begin 2002 mee gestopt. volgend jaar zal ik deze klas misschien overnieuw gaan doen, alhoewel ik mijzelf meer als mavostudentje zie.. |
|
ik zit nog steeds in 5VWO.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik ben Scheepsbouwkundig tekenaar. Ga in september HBO-cursus van een jaar doen |
|
Ik ben al 9 jaar fabrieksarbeider, nooit op mijn reet gezeten en er trots op! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hotelschool zeer kut want lang haar is er verboden voor jongens |
|
Ah ik rooi dagen aardappelen Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Mooi he, die grondwet die zegt dat er niet gediscrimineerd mag worden op geslacht? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Volledig mee eens! Ik werk mezelf liever in het zweet dan dat ik elke dat meer koffie zuip dan werk. Werken voor je geld! |
|
1e jaars politicologie studente. |
|
quote:Oh, ik dacht dat je spiegels ontwierp. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: waarom dan niet havo doen, waarom meteen mavo, ntw als je al zo ver bent gekoemn kun je het echt wel aan hoor het vwo. Tweetalig ook nog. kies anders gewoon een heel simpel profiel of vakkenpakket |
|
spiegels??? hoe dat zo?? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |