|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en dan later klagen dat alle allochtonen je baan inpikken, moet je maar zorgen dat je hoger opgeleid bent dan die allochtonen |
|
quote: Ja, kutallochtonen. Ze hebben ook mijn baan als putjesschepper ingepikt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik word leraar, en dat kan met mavo, dus waarom moeilijk doen? dit is mijn Signature |
|
quote: peuterschool leraar? Pabo is een HBO opleiding. |
|
quote: dat kan niet met mavo Will there ever be a better icon than myself? |
|
ze zeiden eerst de opleiding onderwijs asistent en dan pabo ofzo, dus dat doen we dan maar dit is mijn Signature |
|
quote:klopt, kan inderdaad! |
|
dat is slim, in plaats van 1 jaar langer middelbare school, een extra opleiding doen waar je veel geld voor moet gaan betalen (je krijgt in totaal maar 4 jaar stufie) en je nog veel meer jaar aan kwijt bent. |
|
met mavo word je rock-ster! Oud Vuil. |
|
quote: Twee jaar. |
|
quote: nee, want hier op het graafschap college kun je een3 jarige opleiding onderwijs asistent doen en een 3 jarige pabo dinges, dus ik ben 1 jaar langer kwijt, naja dat boeit niet want dat is een jaar minder werken dit is mijn Signature |
|
quote: Je bent wel enorm achterlijk als je denkt dat je putjesschepper wordt als je op de mavo zit. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: is toch twee jaar extra dokken, als je alles in 1 keer haald. Middelbare school is gratiessssssss |
|
quote: |
|
Sterf AUB. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
mavo is de meest gekozen opleideing dus (60% ofzo)hoef je daar niet zo negatief over te doen want anders is het grootste deel van nederland voor jou te dom dit is mijn Signature |
|
voor haar is iedereen te dom Je moeder. |
|
quote: Het grootste deel van Nederland ís ook te dom. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik zit er over na te denken om volgend jaar alsnog naar de universiteit in leiden te gaan... |
|
Ik volg de Transport & Logistiek opleiding. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 04-01-2004 22:49] |
|
quote: ja en |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat is dan ook niet bepaald de top 60% van Nederland he? Sommige mensen zijn idd niet slim genoeg voor hogere opleidingen, maar.....je zei zelf dat je eigenlijk HAVO zou gaan doen en je kiest er desondanks moedwillig voor om je kansen in de toekomst te verkleinen. Dat vind ik nou pas echt retedom. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |