|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, dat van die dozen klopt inderdaad! De enige reden dat ik SPH ben gaan doen is het feit dat mijn psychologie studie niet door 'kon' gaan door allerlei redenen, en ik al wist dat ik iets in de psychiatrie wilde.. Ik wist dat het derde jaar SPH jaarstage was, en dat je hier de kans kreeg om stage te lopen in de forensische psychiatrie (al was die kans klein), maar ik ben dus aangenomen ... Maar een KVT is dus een soort van tussenstation, toch? Óf daarna weer terug naar ouders/huis, óf daarna verder de hulpverlening in (naar psychiatrie o.i.d.).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Yep kort durende opvang en ook vaak crisisopvang als het in een andere instelling of thuis flink mis gaat. Een tussenstation dus! |
|
Ik studeer Scandinavische talen en cultuur in A'dam. Werken doe ik niet echt veel, maar als ik tijd heb sta ik nog wel eens bij de Halfords in Maarssen fietsen te repareren! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Opleidingen: HAVO, Meao logistiek, Bedrijfskader (HBO management, richting logistiek), cursus SAP programmeur, engineer eBusiness. Daarna transportplanner geweest en nu werk ik met een Oracle-based warehouse management systeem bij een boeken grossier / logistieke dienstverlener, waar mijn functie ergens tussen ICT, projectmanagement, logistiek en 2e lijns helpdesk ligt. Verder verdien ik veeeeeeeeel geld met muziek maken. |
|
quote: In bisonspoor? Woon je in Maarssen? |
|
Voeding & Gezondheid aan de WAU |
|
quote:[off topic]Hebbie msn?[/off topic] |
|
quote: In Bisonspoor ja. Maar ik woon in Wageningen, hehe. Lang verhaal. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik doe 1e jaars International Business op de Universiteit Maastricht, en tussendoor ben ik toezichthouder bij 't zwembad in Gulpen |
|
Ik ben bezig met het 3e jaar opleiding "Manager Opslag & Vervoer" (komt erop neer dat ik m'n eigen transportbedrijf kan/mag beginnen als ik klaar ben). Daarnaast werk ik in het internationale bloementransport. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Dat mag ook zonder opleiding hoor..... Maar logistiek is wel gaaf. Moet je allemaal Markov ketens uitrekenen en zo? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wel zonder opleiding maar niet zonder vakdiploma, en dat haal ik daar ook. Ik krijg veel over documenten, vergunningen, administratie, klein beetje opslag berekenen en veel tariefberekeningen (das echt zwaar moeilijk) They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik doe hbo voeding en dietetiek. Dat is dus zo'n beetje alles wat met voeding/eten te maken heeft. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
archeologie wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
heb je al iets spannends op gegraven? |
|
Ik ben dit jaar begonnen met de opleiding music management in tilburg! |
|
Ehm, volgens mij heb ik hier nog geen reply opgegeven: ik ben docent economie aan het MBO (bedrijfseconomie een beetje, maar vooral algemene en commerciële economie). Daarnaast neem ik mijn werk bij dat e-zine waar ik voor schrijf ook vrij serieus, maar dat is helaas onbetaald. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hoe bevalt die opleiding music management in tilburg, ik volg music management in Utrecht. |
|
quote: met succes mag ik wel zeggen, je bent idd erg wreed...vooral de kleinere jongetjes moeten het ontgelden |
|
Ik ben maatschappelijk assistent en werk als opvoedster. Dit is maar voorlopig, want ik wil een heel andere richting uit met mijn leven. Voorlopig is het interessant en er valt wel altijd iets te beleven.Ik werk met jongens met gedrags-en emotionele stoornissen. En regelmatig is er actie en avontuur!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ghouliette, jij doet toch politicologie? Ik zit nl. te overwegen om een extra studie te gaan volgen en ik twijfel op het moment tussen filosofie en politicologie, dus je advies/informatie van iemand die dit iedere dag aan den lijve ondervindt zou welkom zijn. And my marlboro light |
|
Ik doe Biologie & Medisch laboratoriumonderzoek op Hogeschool Leiden, maar ik ga waarschijnlijk volgend jaar Biologie studeren op Universiteit Leiden [Dit bericht is gewijzigd door Black Lily op 10-11-2003 21:09] "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
ik doe politicologie in Nijmegen (jawel dit jaar verkozen tot beste onder studenten én onder hoogleraren). Wel veel economie bij ons omdat we niet in de sociale faculteit maar in de management faculteit zitten. een huisgenoot van mij doet economie en filosofie. Hij vindt het wel leuk geloof ik ik. Er is bij politicologie ook veel aandacht voor filosofie trouwens (is sowieso een verplicht vak voor alle eerste jaars management wetenschappen). Je kunt ook afstuderen in de politieke filosofie. edit: en ik vind het trouwens erg zuur als iemand mijn studie "er even bij gaat doen" *grom* [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-11-2003 21:11] |
|
quote: Ik zeg: politicologie, en dan heb ik nog wel een afstudeervak filosofie gedaan. Sjonge jonge zeg, je moet later geld verdienen, doe iets nuttigs met die hersentjes van je in plaats van neuzelen over Waarheid, Zijn, Context en Meester-Slaaf dialectiek. Filosofie = mentale spielerei en niets anders, kan je ook in je vrije tijd doen. Leer een vak of doe een nuttige studie en pluk daar later de vruchten van in je werk. Voorkom dat je een hyperintelligente gedesillusioneerde hippie wordt die zijn dagen slijt met minderen de les lezen op internetfora en 40 uur per week telemarketen, helpdesken of 'boeken schrijven'. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |