|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, dat van die dozen klopt inderdaad! De enige reden dat ik SPH ben gaan doen is het feit dat mijn psychologie studie niet door 'kon' gaan door allerlei redenen, en ik al wist dat ik iets in de psychiatrie wilde.. Ik wist dat het derde jaar SPH jaarstage was, en dat je hier de kans kreeg om stage te lopen in de forensische psychiatrie (al was die kans klein), maar ik ben dus aangenomen ... Maar een KVT is dus een soort van tussenstation, toch? Óf daarna weer terug naar ouders/huis, óf daarna verder de hulpverlening in (naar psychiatrie o.i.d.).. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Yep kort durende opvang en ook vaak crisisopvang als het in een andere instelling of thuis flink mis gaat. Een tussenstation dus! |
|
Ik studeer Scandinavische talen en cultuur in A'dam. Werken doe ik niet echt veel, maar als ik tijd heb sta ik nog wel eens bij de Halfords in Maarssen fietsen te repareren! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Opleidingen: HAVO, Meao logistiek, Bedrijfskader (HBO management, richting logistiek), cursus SAP programmeur, engineer eBusiness. Daarna transportplanner geweest en nu werk ik met een Oracle-based warehouse management systeem bij een boeken grossier / logistieke dienstverlener, waar mijn functie ergens tussen ICT, projectmanagement, logistiek en 2e lijns helpdesk ligt. Verder verdien ik veeeeeeeeel geld met muziek maken. |
|
quote: In bisonspoor? Woon je in Maarssen? |
|
Voeding & Gezondheid aan de WAU |
|
quote:[off topic]Hebbie msn?[/off topic] |
|
quote: In Bisonspoor ja. Maar ik woon in Wageningen, hehe. Lang verhaal. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik doe 1e jaars International Business op de Universiteit Maastricht, en tussendoor ben ik toezichthouder bij 't zwembad in Gulpen |
|