|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dwaallicht : of je icq werkt niet goed, of je negeert me ... |
|
quote: Het eerste dan, denk ik zo. |
|
aye, dat heb ik hier dus ook. ik kan niks naar je sturen! aRGH! help! |
|
Wil je eee biertje ... is altijd een goede troost |
|
quote: Ik krijg je berichten wel, maar volgens mij krijg jij de mijne dan weer niet terug |
|
on-Topic : Wat voor werk/opleiding doen de mensen hier eigenlijk?? Ik ben afgestudeerd grafisch vormgeefster en studeer nu art-direction. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
ik ga rechten studeren |
|
ik doe havo, 5 havo voor de 2e keer (juist, vorige keer gezakt), en hierna ga ik Design Academy in Eindhoven doen, 'n hbo is dat. *etiket* |
|
Ik ga met vlees spelen op de slachtafdeling bij de C1000. |
|
nog een keer 4havo zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
werk nu bij een telemarketingbedrijf, ga komend schooljaar weer studeren hoop ik (grafisch lyceum-multimedia vormgeving Kunstacademie Utrecht (te Hilversum btw)-game design and development of cartoonacademie Rotterdam) Heb een half jaar kunstacademie in Maastricht gedaan, maar daar ben ik zo'n beetje voor weggerend.... [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 03-11-2002 14:55] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
nog steeds de middelbare, 5VWO En ondertussen bezig geld bij elkaar te harken in een verzorgingstehuis. (ik moet voor januari 2005 11000 euro bij elkaar hebben ) MuayThaigerrr!! |
|
IT-Mongool en barman bij Hotel Goes. |
|
6 VWO... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Scheepsbouwkundig Tekenaar |
|
Ik loop momenteel stage in de uitvoer... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik werk als bijbaantje bij ah erg he en ik doe de opleiding sociaal juridisch medewerker personeels en arbeidsvoorziening MBO+ en ik vind het helemaal niet leuk daar you left this world without scadding one tear. without hope ,without fear |
|
Jag studerar svenska... EDIT: ja, ik heb idd al es wat anders gepost, maar ik denk dat ik het nu misschien zeker weet... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 03-11-2002 21:32] |
|
4 Havo E&M |
|
quote: voor wat?? tip: tv quizzen!! |
|
quote: Je weet het alleszins zeker tot half december ofzo Ik was van plan om in oktober weer les te gaan volgen, maar oeps.. De tijd vliegt en ik heb zoveel aan m'n hoofd. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Heb Latijn-Moderne talen gevolgd op de middelbare school en studeer nu geschiedenis aan de RUG. Naast die officiële studies, heb ik ook nog -op zelfstandige basis- oud-Grieks gestudeerd en steek ik nogal wat tijd in vergelijkende cultuurstudies, theologie, filosofie, psychologie, filologie en kunst. Ik werk ook part-time voor een parkeerbedrijf als bediende/onderhoudsman/veiligheidsagent. Tum podem extulit horridulum... |
|
vandaar de alles valt, uiteindelijk vergeten, (een soort, alles vergaat, of zoiets (hey ik heb welgeteld 2 jaartjes latijn gehad, so be gentil) |
|
Op dit moment ben ik bezig met een oninteressante opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening op de HVU, en volgend jaar hopelijk Sociologie in Utrecht. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |