IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wat voor werk/opleiding doen de mensen hier eigenlijk?? Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 09-11-2003 22:02 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

4de jaar IT-mediaproductie op het Grafisch Lysceum in Rotterdam, hierna ga ik Bedrijfskundige Informatica op de Hogeschool Rotterdam doen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-11-2003 22:07 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Heb nog geen baan gevonden die aansluit bij mijn HBO papiertje (werkervaring lijkt overal ineens een must ) .. ondertussen werk ik in de communicatiebranche.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-11-2003 22:09 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 9 november 2003 22:07 schreef Valorian het volgende:
Heb nog geen baan gevonden die aansluit bij mijn HBO papiertje (werkervaring lijkt overal ineens een must ) .. ondertussen werk ik in de communicatiebranche.

je neemt de telefoon aan?

I can't shoot straight unless I've had a pint!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-11-2003 22:20 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 9 november 2003 22:07 schreef Valorian het volgende:

Ja, het is tegenwoordig vreselijk om werk te vinden. Om bladeren te gaan ruimen heb je meteen 10 jaar werkervaring en een diploma biologie nodig, so to speak.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 10-11-2003 10:42 by Sigrun Profiel van Sigrun

Ben nu werkzaam in een administratieve functie, heb hiervoor 2 jaar Universiteit gedaan, 1 jaar Algemene Letteren (Taal- en Cultuurwetenschap) en 1 jaar Engels. Beide studies vielen me tegen, dus ben beide keren gestopt. En toen vonden mijn ouders het zat en draaiden de geldkraan dicht, dus moest ik gaan werken...en dat wilde ik zelf ook, omdat ik graag een huis wilde kopen.

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 10-11-2003 11:23 by verwoesting Profiel van verwoestinghttp://www.sammath.nl

docent, geschiedenis

Furious black death metal http://www.sammath.nl

Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 10-11-2003 11:25 by Sauron Profiel van Sauron

HBO Informatica

dood

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-11-2003 11:26 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 november 2003 11:23 schreef verwoesting het volgende:
docent, geschiedenis

Ik studeer Bedrijfskundige Informatica aan de Hogeschool van Utrecht

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 10-11-2003 11:29 by Vuile Pui Profiel van Vuile Puihttp://www.alkerdeel.be

eerste lic criminologie aan de unief gent, heb hiervoor journalistiek gestudeerd... met die opleiding ga ik wellicht "hygiënisch consulent" kunnen worden op het ministerie van drankverbruik

www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-11-2003 11:35 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 10 november 2003 11:26 schreef Jebes het volgende:
Ik studeer Bedrijfskundige Informatica aan de Hogeschool van Utrecht

leuke/goede opleiding?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-11-2003 12:06 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik ben bezig met het 2e jaar Commerciële Economie aan de Saxion Hogeschool te Enschede, met als afstudeerrichting Vrijetijdsmanagement

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 12:58 by MMayo Profiel van MMayo

Momenteel tot en met half Januari werk ik als begeleider op een groep van 9 ernstig gedragsgestoorde jongeren/volwassenen met een licht verstandelijke handicap en/of in combinatie met psychiatrische achtergronden. (kort verblijf tehuis/crisis opvang)

Straks ga ik werken als begeleider op een groep laag niveau verstandelijk gehandicapte volwassenen met ernstige gedragsproblemen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 12:59 by MMayo Profiel van MMayo

Momenteel tot en met half Januari werk ik als begeleider op een groep van 9 ernstig gedragsgestoorde jongeren/volwassenen met een licht verstandelijke handicap en/of in combinatie met psychiatrische achtergronden. (kort verblijf tehuis/crisis opvang)

Straks ga ik werken als begeleider op een groep laag niveau verstandelijk gehandicapte volwassenen met ernstige gedragsproblemen.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-11-2003 13:03 by Immortella Profiel van Immortella

Zit nu in 't derde jaar van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening aan de hogeschool Windesheim in Zwolle...
Op het moment loop ik mijn jaarstage in Forensisch Psychiatrisch Centrum Veldzicht in Balkbrug, oftwel in de volksmond een 'Tbs-kliniek'...
Zwaar maar boeiend!

..."Hate can only create more hate"...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 13:27 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 november 2003 13:03 schreef Immortella het volgende:
Zit nu in 't derde jaar van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening aan de hogeschool Windesheim in Zwolle...
Op het moment loop ik mijn jaarstage in Forensisch Psychiatrisch Centrum Veldzicht in Balkbrug, oftwel in de volksmond een 'Tbs-kliniek'...
Zwaar maar boeiend!

Ahh leuke stage heb jij daar

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-11-2003 13:33 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 10 november 2003 11:35 schreef Digerdoden het volgende:
leuke/goede opleiding?

Nou nee, uit een onderzoek van de Elsevier (van paar jaar geleden) bleek dat het de slechtste opleiding van Nederland was. En dat klopt wel want de opleiding is echt niet van een hoog niveau, dit kan echter in andere steden heel anders zijn. Zelf vind ik de opleiding best aardig, maar het is niet helemaal mijn ding zeg maar.

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-11-2003 13:42 by goblinjester Profiel van goblinjester

Postbode

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-11-2003 13:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 november 2003 13:42 schreef goblinjester het volgende:
Postbode
gefeliciteerd hoor

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-11-2003 13:54 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 10 november 2003 13:27 schreef MindlessMayo het volgende:
Ahh leuke stage heb jij daar

Zeker!! Is ook wat ik al jaren wil, dus betekent een grote kans voor mij...
Plus dat je 10 keer makkelijker binnenkomt in een Tbs-kliniek (voor een vaste baan) als je er al 's stagegelopen hebt ...
Voor de rest vind ik SPH helemaal niks, vind het soms wel jammer dat ik na m'n Atheneum niet direct Psychologie ben gaan doen, maar aan de andere kant is de praktijkervaring ook weer erg leuk...
En de 'zwaardere hulpverlening' ligt me nu éénmaal...

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-11-2003 13:54 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 november 2003 21:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Betaald verlof is relaxed, maar volgens mij is dat ook wel nodig in de bouw, superzwaar hoor. Veel rugklachten van mensen in de bouw denk ik...

klopt, heb zelf nog in de bouw gewerkt en ik voelde het wel erg in mijne rug. Mijn vader heeft wonder boven wonder nog nooit bij mij weten rugklachten gehad, enkel was hij erg vermoeid toen hij thuis kwam (ik kan het nu niet meer weten aangezien hij nu steeds bij zijn vriendin zit), maar ik weet van haar dat hij het in zijn spieren begint te voelen. In de bouw werken is lastig, vroeg opstaan, tot laat werken en wanneer je steeds betonnetten mag dragen is het erg zwaar.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 13:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 november 2003 13:54 schreef Immortella het volgende:
En de 'zwaardere hulpverlening' ligt me nu éénmaal...

Geef mij maar een gesloten afdeling binnen de psychiatrie, uiteindelijk ook mijn soort van droombaan. Ik heb ook een duidelijke voorkeur voor de 'zwaardere hulpverlening'. Zoek je nog een leuke baan trouwens, mijn huidige baan komt binnenkort vrij hier in Zwolle.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 10-11-2003 14:04 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 10 november 2003 13:59 schreef MindlessMayo het volgende:
Geef mij maar een gesloten afdeling binnen de psychiatrie, uiteindelijk ook mijn soort van droombaan. Ik heb ook een duidelijke voorkeur voor de 'zwaardere hulpverlening'. Zoek je nog een leuke baan trouwens, mijn huidige baan komt binnenkort vrij hier in Zwolle.

Eerst maar eens diploma halen he? Moet na dit stagejaar nog een jaar om af te studeren en dan ben ik hopelijk klaar. Een kvt is trouwens ook niet echt wat ik wil, ik wil inderdaad ook het liefst op een gesloten afdeling binnen de psychiatrie, en waar kan dat beter dan de forensische psychiatrie? Geslotener kan ongeveer niet...
Als ik mijn stage haal kan ik vakantiewerk gaan doen binnen Veldzicht, en veel stagiaires krijgen daar uiteindelijk ook een baan aangeboden, ik hoop eigenlijk dat het bij mij ook ongeveer zo loopt...
Wat heb jij voor opleiding gedaan dan? Vast ook iets als SPW/SPH/MWD etc?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-11-2003 14:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 9 november 2003 22:09 schreef Dunne_Hein het volgende:
je neemt de telefoon aan?

Lol.. nee.. ik sorteer postpakketjes bij de TPG.. erg geestdodend.. vond communicatiebranche net iets minder minderwaardig klinken .. anyway.. met een beetje geluk kan ik binnenkort aan de slag als Media adviseur (ook zoiets wat weer lekker gewichtig klinkt maar neerkomt op een vorm van telemarketing )

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-11-2003 14:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

2e jaars Civiele Techniek Universiteit Twente (Enschede)

en in m'n vrije tijd leer ik "mega-wrede-bas-gitarist-zijn", cursusje die ik zelf in mekaar gedraaid heb

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-11-2003 14:11 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 10 november 2003 13:33 schreef Jebes het volgende:
Nou nee, uit een onderzoek van de Elsevier (van paar jaar geleden) bleek dat het de slechtste opleiding van Nederland was. En dat klopt wel want de opleiding is echt niet van een hoog niveau, dit kan echter in andere steden heel anders zijn. Zelf vind ik de opleiding best aardig, maar het is niet helemaal mijn ding zeg maar.

ok dan vraag ik nog even een beetje rond en kijk of die in rotterdam beter is..
ik zou ook informatica kunnen gaan doen maar heb geen zin om uiteindelijk hele dagen achter de computer te moeten zitten

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com