|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik studeer Grafisch Vormgeven aan het Grafisch Lyceum hier in Zwolle ... eind dit jaar mijn examenproject! Spannend! |
|
Ik werk in de zorg. Met verstandelijk gehandicapten met een gedragsstoornis. Niet een slimme plek om te werken als je kijkt naar de huidige bezuinigingen. De zorg is echter altijd de hoek waar de klappen vallen (in dit geval zowel figuurlijk als letterlijk)dus ik ben het inmiddels gewend. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
DTP'er-Assistent Art Director (en systeembeheerderes) [Dit bericht is gewijzigd door Mariekwel op 24-12-2003 10:17] |
|
Chemisch ingenieurs reageren op alles! Als je de randjes maar raakt, maakt de lengte niet uit! |
|
Ik steek illustraties in elkaar. mvg wk10 |
|
quote: Alweer een chemicus! Waar zit je/heb je gezeten? |
|
quote: Kewl.. toevallig nog vacatures open bij jullie? |
|
ik ben sinds 2 maanden militair, nog steeds in opleiding dus. Het is cool, maar het is jammer genoeg klote dat je geen tijd hebt om nog stuff van de buitenwereld te horen. Ben nu al niet meer mee met de upcoming releases enzo. Kben dan ook permanent in de kazerne afwezig van zondagavond tot vrijdagmiddag en in het weekend is het constant |
|
quote:erm...wow dude succes! |
|
tja, is nog cool, veel minder hard of ik gedacht had, maar ja, ze mogen niet meer vna Brussel, er tekenen anders te veel mensen af |
|
Ik cremeer mensenlijken sedert deze zomer Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
lowlife http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|