|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik studeer Grafisch Vormgeven aan het Grafisch Lyceum hier in Zwolle ... eind dit jaar mijn examenproject! Spannend! |
|
Ik werk in de zorg. Met verstandelijk gehandicapten met een gedragsstoornis. Niet een slimme plek om te werken als je kijkt naar de huidige bezuinigingen. De zorg is echter altijd de hoek waar de klappen vallen (in dit geval zowel figuurlijk als letterlijk)dus ik ben het inmiddels gewend. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
DTP'er-Assistent Art Director (en systeembeheerderes) [Dit bericht is gewijzigd door Mariekwel op 24-12-2003 10:17] |
|
Chemisch ingenieurs reageren op alles! Als je de randjes maar raakt, maakt de lengte niet uit! |
|
Ik steek illustraties in elkaar. mvg wk10 |
|
quote: Alweer een chemicus! Waar zit je/heb je gezeten? |
|
quote: Kewl.. toevallig nog vacatures open bij jullie? |
|
ik ben sinds 2 maanden militair, nog steeds in opleiding dus. Het is cool, maar het is jammer genoeg klote dat je geen tijd hebt om nog stuff van de buitenwereld te horen. Ben nu al niet meer mee met de upcoming releases enzo. Kben dan ook permanent in de kazerne afwezig van zondagavond tot vrijdagmiddag en in het weekend is het constant |
|
quote:erm...wow dude succes! |
|
tja, is nog cool, veel minder hard of ik gedacht had, maar ja, ze mogen niet meer vna Brussel, er tekenen anders te veel mensen af |
|
Ik cremeer mensenlijken sedert deze zomer Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
lowlife http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik pluk sinds een paar maanden bloemen , ben freelance webdesigner (klinkt duur, is het niet ) en doe VWO 5 Natuur en Techniek. zo kan ie wel weer |
|
bloemen plukken? kun je daar geld mee verdienen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Tuurlijk.. In zo'n bloemenkas weet je wel ;-) Is heel relaxt werk Ik haat bloemen en moet er van niesen, maar als je ze plukt zijn ze nog gewoon dicht gelukkig. En ach, je moet op je 17e wat om aan geld te komen. zo kan ie wel weer |
|
quote: Tja...toen ik afgelopen jaren in een bollengroothandel werkte kwam ik ook alleen maar van die ukkies tegen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: hehe, ach als het me niet meer bevalt ben ik er zo weg. Mja, ik wordt nog niet serieus genomen in de grotemenschenwereld. Mocht vandaag wel grote mensenchampagne maar ik ga pitten mazzel zo kan ie wel weer |
|
ik ben jatbever. [of nie' Stigma? ] |
|
Zit nog op school, doe de opleiding: Assisten Mobilitijds Brance(afgekort) AMB To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
quote: Van die opleiding heb ik echt nog nooit gehoord.. (en is het niet mobiliteit??) ..."Hate can only create more hate"... |
|
dat was eerst Assisten Autotechnicus, maar dat hebben ze veranderd To be Forgotten is worse then death You don't need a reason to help people |
|
Ik doe een opleiding voor doktersassistente... LAI LAI HEI |
|
Ik ben bijna gediplomeerd computernerd... (doe technische informatica in Delft) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
1ste jaar music management |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |