|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hogere Beroeps Opleiding - Sociaal Pedagogisch Werk. Volgens mij Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: hahaha, idd dat zijn meer van die 'waarom heet een bitterbal bitterbal' gespreken... het woord filosofie wordt zowiezo erg vaak ten onrechte gebruikt, wanneer mensen hun eigen opvattingen over wat voor onderwerp dan ook aanduiden. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Hahahaha, u heeft gelijk. HBO - SPH moet het zijn, ik was even in de war met m'n mbo opleiding... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik dacht al waar heeft die HBO SPW gevolgt? |
|
Aan de HBO van "Ai Ai Ai, wat een giga-blunderiestijn...." "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
HTS Bouwkunde/Architectuur te Groningen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Leuke school zekers.. |
|
Er liepen net iets teveel socio's rond mijns inzien "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Tja dat heb je wel eens bij van die sociale opleidingen Bij welke stichting werk je nu dan? |
|
quote:oja die moet ik ook nog!! @ meneer de deconoom/ filosoof, die eierwekker heb ik nog niet gehad, ik hou me sowieso alleen bezig met politieke filosofie en hij komt in geen van die boeken voor dus het is vast niet boeiend voor mij |
|
quote: wat knap dat jij ze allemaal kent. Om even te zeuren: dat was allesbehalve een filosofische opmerking van je |
|
quote: Ik werk voor de stichting Abrona. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dat is een veel te arrogante uitspraak, maar er zit wel wat in. Een boekje kopen ter inleiding van de filosofie is echt niet genoeg om gestructureerd en logisch te leren redeneren. Van mij mogen filosofie en logica verplichte vakken worden op school. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
dat zou idd geen kwaad kunnen. die kinderen op de basischool hebben toch geen reet te doen. |
|
Heb je voor een goede acadbaan niet een redelijke beheersing nodig van het nederlands. Beliwar ofzo die is echt rampzalig in de nederlandse taal en zo zijn er nog wel een paar. Opleiding altijd hoog ?? maar het nederlands beneden peil in alle opzichten. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik ben netwerkbeheerder op lokatie, en heb een aantal verschillende opleidingen gedaan, en alleen de MTS telematica afgemaakt. ik ben nu al ruim 2 jaar werkzaam in de IT, en houd me bijna alleen met de techniek bezig. spellingsfouten hebben niet echt veel met niveau of intellect te maken. als je denkt dat sommige spellingsfouten hier beneden jouw idee van het gemiddelde liggen, er zijn nog veel ergere gevallen maar die weten waarschijnlijk ook gewoon amper hoe een computer werkt. ik vind het dan ook niet vreemd als ik, of iemand anders die zich niet dagelijks bezig houd met zaken als spelling e.d. kleine fouten(d/t/dt) maakt. wel dat iemand op 3vwo fouten maakt waar je op de lagere school al voor op je donder kreeg. [Dit bericht is gewijzigd door Ash op 11-11-2003 14:19] You've got a lot of guts. Let's see what they look like! |
|
quote: Laat ik het zo zeggen ik ben cafe filosoof, en ik studeer filosofie maar dit zijn twee heel verschillende dingen. En meneer eierwekker is idd nie interessant voor jouw maar hij is wel een van de meest invloedrijke filosofen van de 20ste eeuw. Politieke filosofie is samen met ethiek wel de minst moeilijke kant van filosofie. (Wel erg leuk) En filosofie is echt niet erg moeilijk maar, een handboekje is erg kort door de bocht. [Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 11-11-2003 14:15] Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: nee natuurlijk niet, je kunt ook intelligent zijn en en slecht zijn in taal. Daarnaast zit bij mij iemand op de opleiding uit armenië die spreekt ook geen perfect Nederlands en nog slechter engels. |
|
quote: dat handboekje waar ik het over had heeft trouwens 2000 bladzijdes maar als je het wilt studeren heb je sowieso meer kennis nodig dan de gemiddelde nederlander. Je hoeft niet alles goed te kunnen. |
|
quote: Als iets waar is, is het niet arrogant Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
wat is waarheid (zo lekker puh) ik ben trouwens van mening dat leugens net zo dierbaar zijn voor mensen als de waarheid. |
|
quote: Wat wil je daarmee zeggen? Hier in Wageningen stikt het ook van de buitenlandse studenten, docenten en aio's en wat nog meer zij, maar soms wordt je er helemaal gek van als ze in krakkemikkig engels of dingen vragen of dingen uitleggen, want dat haalt de vaart helemaal uit de colleges / practica. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Idd, en dat is beter dan het omgekeerde. Kijk maar naar mij. quote: Ai. Dat is niet logisch, mijn beste. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nou ik vind het wel geinig werk! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |