|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar programmeer je in? En wat maak je zoal? Ik MTS informatica, nu systeembeheerder(netje ligt goed, daarom zit ik hier ook 24/7 ).. Ik wil wel hbo doen, maar 'k weet niet precies welke richting, eerst even uitzoeken.. 'k heb de tijd nog.. Ik wil eigenlijk de professionele muziek-bizz in.. maja.. wie niet.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Oh trouwens, niet om iemand af te zeiken ofzo, maar ik zie hier dat veel mensen vanuit het VWO naar de UT/TU gaan.. volgens mij is dat een heel slecht plan... Maja.. wat weet ik er ook van <- God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik ben ooit begonnen op de TU met Lucht- en Ruimtevaarttechniek ("de enige studie met meer Belgen dan vrouwen "dit terzijde), maar na 2 jaar ploeteren beheerste ik dynamica nog steeds niet en aangezien alles beweegt en ik er gek van werd, ben ik ermee gestopt. Ben nu net begonnen aan de kunstacademie waar ik Audio-Visuele Vormgeving wil gaan doen ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Net van baan veranderd en dus nog niet allemaal helemaal duidelijk maar ik heb ervaring met "Progress Databases, HTML, JAVA, PHP, MYSQL, JAVASCRIPT, ASP, SQL en nog een hele zooi talen ... daarnaast ook ervaring met Linux en Solaris en die Windows troep" quote:Nu bezig met een e-commerce site van een grootgrutter ... maar verder heb ik vooral Content Management Systemen (CMS) gebouwd. (Waaronder die van het koninklijk huis (maar die kan alleen de RVD zien ) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 09-10-2001 19:41] |
|
quote: Dat is een aardig gevarieerde dosis ervaring... |
|
Gheghe, ben een bruggertje (VWO) Ik vergiet als zeef hebben |
|
KMBO grafische vormgeving. Ik werk nu bij een full-service reclamebureau in Enschede. the only pleasure is pain |
|
Ik ben drukker, maar ga wellicht nog weer studeren. |
|
theatertechniek aan het grafisch lyceum in Amsterdam |
|
quote: Bedankt voor je antwoord, ik zal er maar achter moeten komen of het iets voor mij is, i guess 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
ik ben ecoloog en ik werk op de universiteit vanantwerpen |
|
Ik zit nu in havo4 |
|
Ik werk als DTP-er (Desktop publishing) bij een Drukkerij in Hengelo. Tekst verwerken met Quark Xpress en beeld bewerken met Adobe Illustrator en Photoshop. Nix mis mee. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Heeft u ook de titel 'professor' dan, of ben je concierge? God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: TU Eindhoven? Ik be 2e jaars student scheikundige technologie op de TU Eindhoven. Bevalt zeer prima... |
|
Ik heb HBO Veehouderij gedaan en nu werk ik als medewerker kwaliteit en uitvoering I&R bij het Identificatie en Registratie bureau voor runderen (van die gele oormerken ) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Rijinstructeur B. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik heb 4 jaar lang als fotograaf, dtp-er, grafisch vormgever, trouble shooter, en nog veel meer dingen die binnen het reklame wezen komen kijken gewerkt. ben thuis komen te zitten met burn out en nu weer aan het omscholen naar spw (sociaal pedagogisch werker) wil hierna nog verder gaan (sph en daarna iets van sociologie ofzo, wellicht ook psygologie. maar dat weet ik allemaal nog niet zeker. en natuurlijk heb ik mijn roeping kunstenaar te zijn. maar daar moet ik eerst weer ruimte voor hebben "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Een ding wordt me dus wel duidelijk... Metalvolk is duidelijk dom volk! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik doe nu Grafisch Lyceum basisjaar.....ik ga uiteindelijk als Multimedia designer afstuderen(over 4 jaar)....hoop ik I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: SHIT!! Je hebt me door!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Volgens mij mag je wel eens iets positiever tegen het leven aankijken hoor! |
|
Nee mr "XnegativeX", gabbers/housers/tech-NOoooo zijn zeer hoog begaafd.rakka takka takka (woaw wat een moeite moeten die gedaan hebben om die KUT geluidjes aan elkaar te plakken. "HIGH TECH LOW LIFE !!!!!!!" Dan nog maar te zwijgen over die RMB shit, die kunnen alleen maar janken hoe lief en goed ze zijn. Hoge ego, lage brain. Maar onder tussen FF een gang war uit schieten , daar hoor je ze niet vaak over janken of na vertellen "BANG" weer zo'n RMB zielte de aardkloot af. Laat staan het dugs gehalte in het bloed . Daar hoor je ze zelden zogenaamd over zingen. Geef mij die metal muziek maar, geen gezeur veel bier, en drank plezier. En af en toe nog ff je nek spieren trainen. Wij zijn gewoon een grote familie groep die elkaar respecteerd. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 09-10-2001 23:46] Wiegen Meister ! |
|
Ik ben directeur, jawel! 't is van een eenmansbedrijf, maar toch, directeur! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |