|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*KICK* |
|
quote: Ah...hoe bevalt dat? Ik wil namelijk na mijn gymnasium ook iets met Biologie en Scheikunde gaan doen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hmm.. Ik dacht dat jij filosofie studeerde in Gent?? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben nog steeds Laborant op een Lab van een Chemisch bedrijf. En natuurlijk moderator bij ZM. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 24-05-2002 20:14] Heads I win, tails you lose |
|
quote: Collega chemicus! Of althans... Ik ben een chemicus in opleiding . |
|
Vraag: Iemand enig idee of er Natuurkunde of Fysica opleidingen op MBO-niveau gegeven worden? |
|
studente communicatiebeheer, optie pers en voorlichting (lees: journalistiek) aan een hogeschool in Gent *joepie* heb ook eerst nog Germaanse geprobeerd |
|
ik ben in januari helemaal klaar met mijn opleiding binnenhuisdviseur en ben nu druk opzoek naar een (betaalde) stage! wat geloof ik niet echt makkelijk word met de huidige economische dip Don't blush when I rip you open |
|
Ik ben nu officieel graphic designer , probeer nu t programmeren onder de knie te krijgen, bezig met javascript, actionscript (flash)en nog steeds coldfusion Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
nu tweede jaars politicologie, secretaris van boekanin, hema miep en mentor mamma (de intro heerst mwoehahaha) |
|
Ik ga nu 5vwo doen. Daarna wil ik geschiedenis gaan studeren. Geschiedenis docent worden op hoger onderwijs. En daana mischien archeoloog. Kijk wel effe. nog genoeg tijd om over na te denken. |
|
Ik ben op het moment applicatiebeheerder bij de Gemeente Sittard/Geleen voor de tak Stadsbeheer (jaja ambtenaar dus ... ) voor 32 uur per week, daarnaast geef ik dus gitaarlessen aan zo'n 22 leerlingen, heb dus niet te klagen Alhoewel ik voor mijn gemeente baan eigenlijk toch iets anders zoek Marcel |
|
Nog een chemist. Ben organisch chemist en sinds begin dit jaar werkzaam bij Organon in Oss. Hou me bezig met de development van nieuwe medicijnen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: |
|
Ik werk als service-medewerkster op het ABP in heerlen, dit is net zoiets als t GAK met uitkeringen enzo maar dan voor mensen die in ambtelijke functies werken, zoals politie, ziekenhuizen, docenten, gemeente-ambtenaren....best wel afwisselend werk, leuke sfeer, goeie arbeidsvoorwaarden en ik had binnen 2 maanden al een vast contract voor onbepaalde tijd, een fiets via t werk, m´n woning via t werk en de pc via t werk dus.... hier blijf ik nog wel een tijdje denk ik |
|
quote: zow kolere...wat kost 1 zoon les? *ziet dollartekens voor zn ogen* My madness, my sadness |
|
als je serieuze interesse hebt stuur ik je wel de info per email, ik geef les in sittard (limburg). Marcel |
|
quote: neej ik bedoelde et niet op die manier (ik ben zo a-musicaal als de klote) maar ik was nieuwsgierig wat dat nou opleverd «is altijd nieuwsgierig naar wat mensen verdienen, i know...heel erg onfatsoenlijk en nieuwsgierig. maar ik kan mezelf niet helpen My madness, my sadness |
|
quote: nou, ik verdien rond de 3 euro per uur als ik klusjes ga doen in de aardbeien kas waar ik werk, dan sta ik ook per uur...en als ik ga plukken (kan ongeveer 4 maanden in het jaar) verdien ik als ik ff doorpluk rond de 5 euro per uur....happy? edit: Ik verdien natuurlijk veel meer, maar dit is wat ik krijg [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 19-08-2002 14:30] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Morgen zit ik in Havo 5 (profiel Economie en Maatschappij) en daarna doe ik denk ik nog 2 jaar VWO. Wat ik daarna zal doen zie ik nog wel, ik heb nog steeds geen idee eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 19-08-2002 14:43] |
|
quote: Jongens, wat een chemici allemaal. Is er een verband tussen chemici en houden van metal? Ik ben physisch organisch chemist in m'n laatste jaar. JuronymouS, ken jij Robert Naasz? Die is ook net dit/vorig jaar begonnen als syntheticus bij Organon. HAIL THE INFERNAL CHEMISTRY and blow stuff up! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
ik ga naar 3 vwo |
|
tja ik ben ambtenaar.... medewerker civiele techniek, cluster openbare werken, afdeling ruimtelijke ontwikkeling bij gemeente Midden-Drenthe.... en hard op zoek naar wat anders REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
heb diploma van de havo ga in september naar eindhoven dan ga ik maatschappelijk werk doen en in het weekend werk ik een een cafetaria luuuuuuv is in the air......... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |