|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
6VWO |
|
morgen heb ik proclamatie, en als die een beetje meevalt mag ik m'n derde masters-jaar aanvatten. miserie... en spannend... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
ik ga aankomend schooljaar (als er nu nog inschrijfmogelijkheden zijn ) grafische vormgeving doen hier in zwolle... is iig wat anders dan kutSPW We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik ben vandaag in Rotterdam wezen kijken op de open dag van de Hogeschool. Opleiding Pedagogiek, maar ik denk dat ik eerst een oriënterend propedeuse jaar Gedrag en Maatschappij ga volgend. Ik vind het echt helemaal geweldig! |
|
Volgende week begin ik aan een stripreeks. mvg wk10 |
|
Net begonnen met music management en loop stage bij een muziekopnamestudio. Gewoon thrash metal luisteren op je stage , wat wil je nog meer |
|
4VWO voor de 2e keer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
design academy eindhoven, industrieel ontwerpen, 3e jaar [Dit bericht is gewijzigd door psychopathologist op 09-11-2003 13:19] grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Dierenverzorging! |
|
6 VWO. Natuur en gezondheid met scheikunde twee en filosofie. |
|
Grafisch ontwerper technische intallaties. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
I AM DA PIMPMASTER!! BLINKA BLINKA!! |
|
quote:Realiseer je je nu dat je je vriendin nu een hoer noemt ... |
|
quote: Wie weet werkt JOUW vriendin ook wel voor me |
|
quote:Ik weet en Nee |
|
BLINKA BLINKA!!!! |
|
euhm .. ja .. |
|
Ik werk in de natte bouw.Dat wil zeggen;bouwen van aanlegsteigers,walbeschoeiing,en bijkomend werk zoals grondwerk en dergelijke.Lekker buiten dus,en zodra de boel dichtgevroren is heb ik betaald verlof.Dus kom op met die elfstedenwinters!!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Betaald verlof is relaxed, maar volgens mij is dat ook wel nodig in de bouw, superzwaar hoor. Veel rugklachten van mensen in de bouw denk ik... |
|
6 vwo, E&M Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Chemische Technologie aan de UT -eerstejaars studente |
|
Universiteit Psychologie Leiden Univ Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ben dit jaar inmiddels begonnen met bachelor Aardwetenschappen aan de Universiteit Utrecht Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: Je vergeet je LOI cursus "zaadslikken en deepthroaten voor gevorderden" helemaal mallerd! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |