|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus ik ben niet in staat om bepaalde stellingen enkel letterlijk op te vatten; en dat maakt mij achterlijk? Dat is een vrij achterlijke opmerkingen meneer Chelman. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Hehe got me there. Was iets te snel aan het typen... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mavo über alles! mavo is er toch niet meer of wel heet nu toch vmbo? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ja vmbo, en dan heb je vier mogelijkheden binnen dat vmbo. De theoretische leerweg staat gelijk aan de Mavo (zeggen ze). |
|
Ik werk al bijna 3 jaar bij de c1000 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Van de leraren op de middelbare school kreeg ik te horen dat ik m'n kansen vergooide door niet na het behalen van m'n MAVO-diploma naar de HAVO te gaan. Ik had daar gewoonweg geen zin in: ik was de middelbare school gewoon zat en ik wist heel goed wat ik wilde: naar 't MBO dus. Dat heb ik gedaan, in juni vorig jaar heb ik m'n opleiding afgerond. Nu zit ik er over na te denken om een HBO-opleiding te gaan volgen. Maar heb ik door eerst MBO te gaan doen mijn kansen vergooid? Ik dacht het niet! Als 't HBO me nou niet lukt, heb ik altijd m'n huidige diploma om op terug te vallen, en daarmee heb je toch een betere kans op een leuke baan dan met HAVO. En trouwens, ik heb al van velen gehoord dat de overstap MBO-HBO minder zwaar is dan van HAVO naar HBO. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Kheb de Havo (N&T) afgerond en heb een half jaartje op het Grafisch Lyceum Rotterdam gezeten (Multimedia Vormgeven, MBO), maar daar was ik dus niet zo van gecharmeerd . Ben nu op zoek naar een baantje voor doordeweeks en hoop in september weer met een nieuwe opleiding te beginnen, deze keer wel HBO . [Dit bericht is gewijzigd door ReapeR85 op 05-01-2004 12:18] Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk. Met een MBO-diploma op zich heb je een prima baan met een aardig startsalaris, terwijl een HAVO-diploma an sich geen moer voorstelt, om het ff grof uit te drukken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hmmz helemaal niks helaas eigenlijk...grmble...grmble.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik moet er wel bij zeggen dat in mijn geval deze route 1 jaar langer duurt. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ja, maar je hoeft niet per se het HBO te gaan doen. MBO is ook heel netjes (ik weet van een maat van me wat zo'n beetje de startsalarissen zijn bij de MBO-richting die hij doet). En verder kun je in dat extra jaar sowieso ook nog wat extra nuttige kennis vergaren die best nog eens van pas kan gaan komen... En in vergelijking met iemand als ik die eerst 6 jaar middelbare school heeft gedaan en daarna nog 5 jaar (maar dat zijn er iets meer geworden) gaat studeren, kun je toch al wat eerder centjes gaan verdienen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik heb best veel spijt dat ik ooit met die HBO ben begonnen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Hoe bedoel je dat, als ik vragen mag? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Gewoon tijdens je studie beginnen met werken....ik ken er ook zo een. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: mij werd juist afgeraden om havo te gaan doen omdat ik via mbo ook hbo kon doen en dat zou veiliger zijn. Maar ik ben gewoon havo gaan doen en daar ben ik best blij mee omdat de opleiding waar ik me voor heb ingeschreven niet op mbo nivo is en het totaal me anderhalf jaar meer had gekost als ik die route had gevolgt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Inderdaad, naar 't HBO gaan is iets wat ik aan 't overwegen ben, ik hoef niet, werken kan met dit diploma ook prima (heb dan ook sinds september een baan) Het allerbelangrijkste vind ik toch wel is dat ik echt iets ben gaan doen waar ik zin in had, en wat ik nog steeds heel erg leuk vindt. Op de HAVO daarentegen had ik me waarschijnlijk ontzettend verveeld. Ik wist wat ik wilde, wat is er dan mis mee om te gaan doen wat je leuk vindt? Ik ben 19, nog jong zat om aan een studie te beginnen, zou ik zo denken. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Mocht jij nog een vakkenpakket kiezen dat je naar de HAVO ging of kwam je in een profiel terecht? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Op zich studeren nu toch al te veel mensen. Ik zou veel liever gehad hebben dat er veel minder WO opgeleiden waren....zou er meer geld voor mij overblijven....bwuuhuhuahuahuhua. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nou ik ben ergens 10 jaar geleden begonnen met mijn HBO biologie/milieukunde. Echter mijn moeder overleed 7 jaar terug en daardoor was ik van slag zullen we maar zeggen. Oftewel die opleiding is nu nog steeds niet af en ik ben er niet echt jonger op geworden en zit weer eens werkeloos thuis Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Idd. Werken kun je je hele leven nog. Als ik zelf klaar ben, is het alweer tijd voor mijn 26e verjaardag... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Je opleiding bestaat niet heel toevallig uit deelkwalificaties ed? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: uhr nee helaas. moet nu alleen nog die scriptie afronden en dan ben ik er , ik krijg me er maar niet aan toe gezet , concentratieproblemen ook. Snap er niks meer van [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 05-01-2004 13:46] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Damn... dat is niet leuk om te horen... Ik ben er tijdens mijn studie altijd bang voor geweest dat mij dat ook zou overkomen, omdat mijn moeder nu al meer dan 10 jaar ongeneeslijk ziek is. Ze leeft nog wel, maar vraag niet hoe... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |