|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dus ik ben niet in staat om bepaalde stellingen enkel letterlijk op te vatten; en dat maakt mij achterlijk? Dat is een vrij achterlijke opmerkingen meneer Chelman. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Hehe got me there. Was iets te snel aan het typen... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mavo über alles! mavo is er toch niet meer of wel heet nu toch vmbo? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ja vmbo, en dan heb je vier mogelijkheden binnen dat vmbo. De theoretische leerweg staat gelijk aan de Mavo (zeggen ze). |
|
Ik werk al bijna 3 jaar bij de c1000 Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Van de leraren op de middelbare school kreeg ik te horen dat ik m'n kansen vergooide door niet na het behalen van m'n MAVO-diploma naar de HAVO te gaan. Ik had daar gewoonweg geen zin in: ik was de middelbare school gewoon zat en ik wist heel goed wat ik wilde: naar 't MBO dus. Dat heb ik gedaan, in juni vorig jaar heb ik m'n opleiding afgerond. Nu zit ik er over na te denken om een HBO-opleiding te gaan volgen. Maar heb ik door eerst MBO te gaan doen mijn kansen vergooid? Ik dacht het niet! Als 't HBO me nou niet lukt, heb ik altijd m'n huidige diploma om op terug te vallen, en daarmee heb je toch een betere kans op een leuke baan dan met HAVO. En trouwens, ik heb al van velen gehoord dat de overstap MBO-HBO minder zwaar is dan van HAVO naar HBO. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|