|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook heel erg leuk. Heb nog een blauwe maandag licht voor bandjes gedaan ..........verder zelf een theater opleiding gedaan. Dat is nu alweer heel wat jaartjes geleden en hou me momenteel meet totaal andere dingen bezig. Ben nog wel geregeld in het theater te vinden voor de lol. |
|
ik zit in de derde van hat vmbo theoretische leerweg. Ik moet eigenlijk nog echt een beroep uit kiezen zelf dacht ik aan industrieel ontwerper ik wou vragen of er iemand is die meer weet van dat beroep????????????????? Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
quote: geen van beiden alhoewel ik wel zeer goede koffie maak! |
|
Ik ben een Immunologie AIO in Utrecht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zit in het eerste jaar Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek. Ik wil uiteindelijk Biotechnologie gaan studeren. |
|
quote: Hhahahahaha,.. .. hehehe.. beterz God hates us all ! God hates us all ! |
|
JD:laatste jaar sociaal werk,met als optie individuele begeleiding. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
programmeur / webdeveloper Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: En wat mag dat wezen? the only pleasure is pain |
|
quote: Ook zoals paul SQL en dat soort saaie dingen? Of c++/linux ? God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Een AIO... Was dat niet zoiets als "Assistent IN Opleiding"? |
|
quote: Je doet toch niet het Grafisch lyceum Zwolle ofwel? Heb je les van Stephan Bruineman? Doe hem de groeten van mij. Heb ik ook les van gehad. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Is sarcasme hier een bekend verschijnsel? Want ik maakte een grapje. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 11-10-2001 21:03] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: op me werk php en mysql en thuis Delphi kben ook veel met Linux bezig de laatste tijd Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
programmeur en alles wat ermee samenhangt. ik werk nu sinds een paar weken bij een bedrijf waar ik webdevelopment doe, maar dan niet met asp en dat soort prut, maar met name C++ en database connectie lagen... heb hogere informatica gedaan, werk nu bijna 3 jaar en heb ervaring in delphi, c++, cobol, asp, visual basic, sql, php, html, java & javascript, xml, sgml en mfc & winapi (vak apart!).. maar het leukste blijft nogal altijd C++! daar kun je het meeste mee, zeker als je die later gebruikt in combinatie met bijvoorbeeld ASP... kun je alle onmogelijkheden/moeilijkheden omzeilen en lekker in een fatsoenlijke ontwikkeltaal proggen damned wat een heerlijk vak Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
ik ben duidelijk een van de weinige ware intellectuelen ik studeer geschiedenis en zoals iedereen weet is geschiedenis een puur academische studie, oftewel theoretisch van den basis tot in de verste uithoeken... he who knows te past, knows the future Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
bla..bla...bla...bla....bla.... |
|
daar ben ik inderdaad ook errug goed in... allemaal stoere geschiedenisverhalen..... Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
zoals egyptische geschiedenis NILE |
|
quote: UT = Universiteit Twente TU = Technische Universiteit daar ligt een verschil he, zie je :p Verder snap ik niet helemaal wat er op tegen is een technische studie te doen na het VWO. Ik heb namelijk wel een goeie reden. Ik wil leren programmeren, en dat leer je bij de technische studie 'Informatica' (zover ik ben ingelicht) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Yep een maat van mij doet die opleiding, maar ben nu ff aan't enzo, vraag later nog maarv es Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Jij was toch die lekkere gast met die stoere foto? En nu zeggen dat je nog brains hebt ook???? Maak me gek |
|
Ik zit in 5VWO Natuur&Gezondheid, kweet alleen nog niet echt wat ik daarna wil Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
4 MAVO op het Willem II College in Tilburg Hakkuh |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |