IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Wat voor werk/opleiding doen de mensen hier eigenlijk?? Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 13-10-2001 3:59 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

oftewel vothor studeerd om van de bijstand te leven, oftewel mijn (en jullie) duurverdiende (of nog te verdienen) centjes...

G.
Usericon van G.
Posted 13-10-2001 17:28 by G. Profiel van G.

quote:
Op 13 oktober 2001 3:59 schreef Bintmeister het volgende:
oftewel vothor studeerd om van de bijstand te leven, oftewel mijn (en jullie) duurverdiende (of nog te verdienen) centjes...

Daar heb ik geheel geen problemen mee! het is een goede zaak dat dat mogenlijk is in Nederland, dus daar betaal ik graag aan mee!!!

Satan
Usericon van Satan
Posted 13-10-2001 17:47 by Satan Profiel van Satanhttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik vind mythologie en geschiedenis en volken in het middensoosten en verre oosten wel interessant .Vaak wisten ze dingen in de oudheid die we nu nog steeds niet weten .Dus geschiedenis kan best wel nuttig zijn ook in de hedendaagse maatschappij.
Het kan bijvoorbeeld ook een rol splen in het ontzenuwen en de ware toedracht vinden in het conflict van het middeoosten .ALs hiet hier bijdraagt dan bespaart het de overgheid handenvol geld en dus ook iedereens toekomstige belastingcenten .
OOk zal de wereldeconomie gezonder worden in tijden van wereldvrede dit is in een ieders belang.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-10-2001 20:51 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Mythologie en dingen als geschiedenis en tekenen moet je denk ik als hobby doen, niet als studie... Maar dat is mijn mening. Latijn evenzo...

Satan
Usericon van Satan
Posted 13-10-2001 21:17 by Satan Profiel van Satanhttp://www.myspace.com/vinaysananda

Dat dacht ik vroeger ook. maar niet meer :je kan ook als historicus ook maatschappelijk betrokken zijn .Het gaat ook om het resultaat en wat voor werk je precies doet en wat het met jou doet .het is immers jouw leven .Het is dus niet zozeer altijd wat voor opleiding je gehad hebt maar wat je ermee kan doen voor de wereld,en er ook daadwerkelijk mee bijdraagt ,dit kan je ook zonder of tijdens je opleiding al (politiek schreeuwt om medezeggenschap van jongeren)

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-10-2001 21:43 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

de studie SCW (sociaal cultureel werk)afgerond en tijdje rond gehuppeld in een pyschiatrisch ziekenhuis (als AB'er). Werk nu op de hypotheken afdeling bij een bank.

Ik ben langzaam opzoek naar wat anders dus als iemand wat weet.....het liefst in de hulpverlening of iets anders op sociaal vlak

bla...bla...bla...

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 14-10-2001 14:15 by Dargull Profiel van Dargull

Fulltime Barman/Nachtwaker, waarom staat dit topic trouwens tegelijk op DOA-forum, De Muur en hier???

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 14-10-2001 15:14 by Sarjenka Profiel van Sarjenkahttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik werk 20 uur per week (en op invalbasis) bij Omroep Flevoland als telefoniste/receptioniste en secretariaatsmedewerker.

En deze week doe ik de productie voor het bezoek van Wim-Lex en Max aan onze provincie

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-10-2001 22:05 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

quote:
Op 12 oktober 2001 22:51 schreef G. het volgende:
Jij was toch die lekkere gast met die stoere foto? En nu zeggen dat je nog brains hebt ook???? Maak me gek

nee, dat wil je niet
dat zou me namelijk letterlijk nog kunnen lukken ook

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 14-10-2001 22:13 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

quote:
Op 13 oktober 2001 21:17 schreef Satan het volgende:
Dat dacht ik vroeger ook. maar niet meer :je kan ook als historicus ook maatschappelijk betrokken zijn .Het gaat ook om het resultaat en wat voor werk je precies doet en wat het met jou doet .het is immers jouw leven .Het is dus niet zozeer altijd wat voor opleiding je gehad hebt maar wat je ermee kan doen voor de wereld,en er ook daadwerkelijk mee bijdraagt ,dit kan je ook zonder of tijdens je opleiding al (politiek schreeuwt om medezeggenschap van jongeren)

ik vind niet dat een historicus zich teveel bewust moet bezighouden met maatschappelijke betrokkenheid
dat vertroebelt je oordeel
wat beter werkt is historici hun werk laten doen en als je iets nodig hebt voor iets ga je zoeken of een historicus daar al iets over geschreven heeft
als dat niet zo is vraag je een historicus onderzoek naar een onderwerp te doen, zonder een maatschappelijke betrokkenheid door te laten schijnen. Wat op zich redelijk onmogelijk is, maar toch moet je zoveel mogelijk objectief blijven
tenzij je duidelijk van te voren aangeeft welke betrokkenheid je hebt

het voordeel van mijn studie is dat je niet alleen geschiedenis krijgt, maar ook economie, sociologie, antropologie, paleografie en allerlei andere hulpvakken

in principe is geschiedenis bedoelt om uiteraard mee te delen wat in de geschiedenis is gebeurd. Daarnaast is het handig om gemaakte fouten te voorkomen en als je de toekomst in wilt kijken is het ook errug handig om te weten wat de processen zijn vanuit het verleden waar je mee te maken hebt.

nadeel is tegenwoordig dat veel studies niet naar het verleden kijken, zodat ze fouten steeds opnieuw maken

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

G.
Usericon van G.
Posted 15-10-2001 1:39 by G. Profiel van G.

quote:
Op 14 oktober 2001 22:05 schreef Volthor Kahn het volgende:
nee, dat wil je niet
dat zou me namelijk letterlijk nog kunnen lukken ook

dat ik een komplimentje maak en zeg dat je een lekker ding bent wil nog niet zeggen dat het meteen naar je hoofd moet stijgen....

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 15-10-2001 12:44 by Volthor Kahn Profiel van Volthor Kahn

quote:
Op 15 oktober 2001 1:39 schreef G. het volgende:
dat ik een komplimentje maak en zeg dat je een lekker ding bent wil nog niet zeggen dat het meteen naar je hoofd moet stijgen....

Ha
dat hoor ik te doen, aangezien dat mij mn positie in mn band en andere dingen hoort
en daarnaast was het me toch al naar mn hoofd gestegen, ik was al reddeloos verloren

in my righteous own mind
I adore and preach the insanity inside

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-11-2001 16:23 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Journalistiek (Afsplitsing Redactionele Vormgeving) te Utrecht..

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 19-11-2001 16:26 by Blackjack Profiel van Blackjack

Ik ben nu tweede-jaars rechten-student. Ik wilde gewoon naar het conservatorium, maar nadat ik 3 keer was afgewezen had ik de hint wel door: mijn muziek theorie was van een veel te laag nivo...best wel jammer.

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 19-11-2001 16:31 by Black Lily Profiel van Black Lily

Ik doe nu 5 Atheneum met het profiel Natuur & Gezondheid. Op de vrijdagavond ben ik ook nog eens vakkenvuller bij de AH...

"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-11-2001 16:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

leraaropleiding geschiedenis, en 1 dag in de week bij de HANOS, groothandel voor horeca

Je moeder.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-11-2001 17:26 by FireFox Profiel van FireFox

In mn vrije tijd ben ik barman en draai ik metal in rockcafe

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-11-2001 17:28 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 november 2001 17:26 schreef FireFox het volgende:
en draai ik metal in rockcafe

heb ik ook een maandje gedaan

Je moeder.

amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 19-11-2001 17:30 by amy Profiel van amy

Ik ben ook aio (inderdaad assistent in opleiding!) moleculaire oncologie en hematologie in Rotterdam.

Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 19-11-2001 17:39 by Creepieboy Profiel van Creepieboyhttp://www.cu2.nl/creepieboy

ik zit in 4 Mavo, HuygensLyceum te Voorburg
en ik ben hartstikke werkloos!

MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!

Charly
Usericon van Charly
Posted 19-11-2001 17:48 by Charly Profiel van Charly

quote:
Op 12 oktober 2001 21:49 schreef Volthor Kahn het volgende:
ik ben duidelijk een van de weinige ware intellectuelen
ik studeer geschiedenis en zoals iedereen weet is geschiedenis een puur academische studie, oftewel theoretisch van den basis tot in de verste uithoeken...

Mag ik vragen waar je geschiedenis studeert?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-11-2001 17:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 november 2001 17:48 schreef Charly het volgende:
Mag ik vragen waar je geschiedenis studeert?

geschiedenis

Je moeder.

Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 19-11-2001 18:04 by Elanthia Profiel van Elanthiahttp://htt

Tot 31 december fulltime helpdeskmedewerkster bij een internetprovider en in februari HBO - Informatica op de Haagse Hogeschool

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 19-11-2001 18:25 by Sharteel Profiel van Sharteelhttp://www.photopit.be

Onderzoekster aan de universiteit Antwerpen over nieuwe mediatechnologie...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

G.
Usericon van G.
Posted 19-11-2001 22:57 by G. Profiel van G.

quote:
Op 19 november 2001 18:04 schreef Elanthia het volgende:
Tot 31 december fulltime helpdeskmedewerkster bij een internetprovider en in februari HBO - Informatica op de Haagse Hogeschool

welke internet provider?

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com