|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oftewel vothor studeerd om van de bijstand te leven, oftewel mijn (en jullie) duurverdiende (of nog te verdienen) centjes... |
|
Ik vind mythologie en geschiedenis en volken in het middensoosten en verre oosten wel interessant .Vaak wisten ze dingen in de oudheid die we nu nog steeds niet weten .Dus geschiedenis kan best wel nuttig zijn ook in de hedendaagse maatschappij. Het kan bijvoorbeeld ook een rol splen in het ontzenuwen en de ware toedracht vinden in het conflict van het middeoosten .ALs hiet hier bijdraagt dan bespaart het de overgheid handenvol geld en dus ook iedereens toekomstige belastingcenten . OOk zal de wereldeconomie gezonder worden in tijden van wereldvrede dit is in een ieders belang. |
|
Mythologie en dingen als geschiedenis en tekenen moet je denk ik als hobby doen, niet als studie... Maar dat is mijn mening. Latijn evenzo... |
|
Dat dacht ik vroeger ook. maar niet meer :je kan ook als historicus ook maatschappelijk betrokken zijn .Het gaat ook om het resultaat en wat voor werk je precies doet en wat het met jou doet .het is immers jouw leven .Het is dus niet zozeer altijd wat voor opleiding je gehad hebt maar wat je ermee kan doen voor de wereld,en er ook daadwerkelijk mee bijdraagt ,dit kan je ook zonder of tijdens je opleiding al (politiek schreeuwt om medezeggenschap van jongeren) |
|
de studie SCW (sociaal cultureel werk)afgerond en tijdje rond gehuppeld in een pyschiatrisch ziekenhuis (als AB'er). Werk nu op de hypotheken afdeling bij een bank. Ik ben langzaam opzoek naar wat anders dus als iemand wat weet.....het liefst in de hulpverlening of iets anders op sociaal vlak bla...bla...bla... |
|
Fulltime Barman/Nachtwaker, waarom staat dit topic trouwens tegelijk op DOA-forum, De Muur en hier??? |
|
Ik werk 20 uur per week (en op invalbasis) bij Omroep Flevoland als telefoniste/receptioniste en secretariaatsmedewerker. En deze week doe ik de productie voor het bezoek van Wim-Lex en Max aan onze provincie If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: nee, dat wil je niet dat zou me namelijk letterlijk nog kunnen lukken ook Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: ik vind niet dat een historicus zich teveel bewust moet bezighouden met maatschappelijke betrokkenheid dat vertroebelt je oordeel wat beter werkt is historici hun werk laten doen en als je iets nodig hebt voor iets ga je zoeken of een historicus daar al iets over geschreven heeft als dat niet zo is vraag je een historicus onderzoek naar een onderwerp te doen, zonder een maatschappelijke betrokkenheid door te laten schijnen. Wat op zich redelijk onmogelijk is, maar toch moet je zoveel mogelijk objectief blijven tenzij je duidelijk van te voren aangeeft welke betrokkenheid je hebt het voordeel van mijn studie is dat je niet alleen geschiedenis krijgt, maar ook economie, sociologie, antropologie, paleografie en allerlei andere hulpvakken in principe is geschiedenis bedoelt om uiteraard mee te delen wat in de geschiedenis is gebeurd. Daarnaast is het handig om gemaakte fouten te voorkomen en als je de toekomst in wilt kijken is het ook errug handig om te weten wat de processen zijn vanuit het verleden waar je mee te maken hebt. nadeel is tegenwoordig dat veel studies niet naar het verleden kijken, zodat ze fouten steeds opnieuw maken Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: dat ik een komplimentje maak en zeg dat je een lekker ding bent wil nog niet zeggen dat het meteen naar je hoofd moet stijgen.... |
|
quote: Ha dat hoor ik te doen, aangezien dat mij mn positie in mn band en andere dingen hoort en daarnaast was het me toch al naar mn hoofd gestegen, ik was al reddeloos verloren in my righteous own mind I adore and preach the insanity inside Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Journalistiek (Afsplitsing Redactionele Vormgeving) te Utrecht.. |
|
Ik ben nu tweede-jaars rechten-student. Ik wilde gewoon naar het conservatorium, maar nadat ik 3 keer was afgewezen had ik de hint wel door: mijn muziek theorie was van een veel te laag nivo...best wel jammer. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ik doe nu 5 Atheneum met het profiel Natuur & Gezondheid. Op de vrijdagavond ben ik ook nog eens vakkenvuller bij de AH... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
leraaropleiding geschiedenis, en 1 dag in de week bij de HANOS, groothandel voor horeca Je moeder. |
|
In mn vrije tijd ben ik barman en draai ik metal in rockcafe Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: heb ik ook een maandje gedaan Je moeder. |
|
Ik ben ook aio (inderdaad assistent in opleiding!) moleculaire oncologie en hematologie in Rotterdam. |
|
ik zit in 4 Mavo, HuygensLyceum te Voorburg en ik ben hartstikke werkloos! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Mag ik vragen waar je geschiedenis studeert? |
|
quote: geschiedenis Je moeder. |
|
Tot 31 december fulltime helpdeskmedewerkster bij een internetprovider en in februari HBO - Informatica op de Haagse Hogeschool |
|
Onderzoekster aan de universiteit Antwerpen over nieuwe mediatechnologie... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: welke internet provider? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |