![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
cultureel werk, mbo, deeltijd, jaar 2 v/d 3, niveau 4. Loop stage op een kutplek in lewenborg, da's een kutwijk in groningen. Zo genoeg? ![]() |
|
scholiertje; 4 gymnasium...that's all ![]() ...Wat Een Mooie Dag... ![]() |
|
5 atheneum, en te lui om te werken, maar ga binnenkort toch echt maar eens zoeken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Net begonnen in de 2e kandidatuur industrieel (amateur) ingenieur (weet niet hoe dat in Nederland heet, moet iets van master-spil zijn), maar het zuigt enorm... ![]() ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
6 gymnasium, daarna geneeskunde aan hopelijk de UvA I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
Ik ben bloembollensmijter. ![]() Donderdag nog bijna ontslagen door een bollengevecht. ![]() ![]() |
|
Op dit moment is mijn baan 'zwaar van de kaart zijn...' ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik zit nog op school ¬_¬ 3 havo wel te verstaan ![]() ![]() |
|
en ik nog steeds student logistiek en economie in zwolle... Je moeder. ![]() |
|
MBO ICT Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. ![]() |
|
Informatica 2 jaars aan de VU in amsterdam ![]() En ik werk bij de TPG post elke zaterdag en zo nu en dan de buslichting door de week of pakketdienst rijden. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
4 atheneum... ![]() |
|
ik ben inmiddels gepromoveerd naar 5 VWO ![]() ![]() |
|
HA die heb ik lekker 2x gedaan .. bijna 10 jaar geleden ... ![]() |
|
Ik werk momenteel op een assurantiën kantoor hier in Venlo. ![]() |
|
quote: Ik ook, maar dan in Utrecht. Wat voor werk doe je daar? ![]() |
|
Ik zit op de polis acceptatie afdeling ![]() ![]() |
|
Ik ga morgen soliciteren voor werk in de slagerij bij.....de C1000! Dus geen fratsen! ![]() |
|
lol suc6 !!! ![]() |
|
quote: Ahh, leuk is dat ![]() ![]() ![]() |
|
Hhaha lol ![]() Ik vind het op zich wel ok werk ![]() ![]() ![]() |
|
Ik ook, de helft van de afdeling houdt van metal ![]() ![]() |
|
Ja idd heb ik dus ook !!! Meisje tegenover me is heelmaal gek van Cannibal Corpse en Suffocation !!! YEAH !! ![]() |
|
quote: Ai, dan vind je het wel jammer dat je homeau bent eh ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |