|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zit in HAVO 4 voor de tweede keer, erg jammer. En hierna wil ik naar kunstacademie. |
|
VWO Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
haha en hoe lang doe je er al over? |
|
off topic : volgt iemand de opleiding levensmiddelentechnologie ? of een soortgelijke opleiding ? ik wilde ook weten als je een idee hebt voor een product ,of (je hebt een geneesmiddel /gentherapie) bedacht welke organisaties je kunnen helpen om het product op de markt te brengen ,te ontwikkelen en op grotere schaal te produceren . welke organisatie 'toetst' het product . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 12-05-2002 18:08] |
|
opzouten hippie |
|
hahaha lol |
|
ok dan : Werk : Managements Functie bij McDonald's in Veenendaal en ik werk als vrijwilliger af en toe bij Hard Rock Cafe So What in Ede. Opleiding : (Allround) bassist ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
3 VWO misschien zitte blijver ' en gitaarist. Into and out to you name it |
|
Ik werk als beveiligingsbeambte. Ik werk als portier in een tent. Daarnaast ben ik aan het solliciteren voor een baan in een cafe/coffeeshop Ik ga binnenkort mijn vakdiploma beveiliging halen [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Ik werk deeltijds bij een begrafenisondernemer en volg een opleiding Begrafenisondernemer. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|