|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zit in HAVO 4 voor de tweede keer, erg jammer. En hierna wil ik naar kunstacademie. |
|
VWO Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
haha en hoe lang doe je er al over? |
|
off topic : volgt iemand de opleiding levensmiddelentechnologie ? of een soortgelijke opleiding ? ik wilde ook weten als je een idee hebt voor een product ,of (je hebt een geneesmiddel /gentherapie) bedacht welke organisaties je kunnen helpen om het product op de markt te brengen ,te ontwikkelen en op grotere schaal te produceren . welke organisatie 'toetst' het product . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 12-05-2002 18:08] |
|
opzouten hippie |
|
hahaha lol |
|
ok dan : Werk : Managements Functie bij McDonald's in Veenendaal en ik werk als vrijwilliger af en toe bij Hard Rock Cafe So What in Ede. Opleiding : (Allround) bassist ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
3 VWO misschien zitte blijver ' en gitaarist. Into and out to you name it |
|
Ik werk als beveiligingsbeambte. Ik werk als portier in een tent. Daarnaast ben ik aan het solliciteren voor een baan in een cafe/coffeeshop Ik ga binnenkort mijn vakdiploma beveiliging halen [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Ik werk deeltijds bij een begrafenisondernemer en volg een opleiding Begrafenisondernemer. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik begin in september aan 2 smurfen, eh, opleidingen dus, in avondschool, grafische vormgeving en fotografie, en na 2 jaar ben ik daarmee klaar. Ondertussen ga ik werken. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 13-05-2002 13:36] |
|
quote: robje??? |
|
1e jaars biomedische wetenschappen aan de VU en het zuigt |
|
Studeer bedrijfseconomie, en loop nu stage (nog 3 maandjes en 't zit er op ), verder werk ik bij als orderpicker in de nacht (verdient goed!!) Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Ehm, ik wil toevallig precies hetzelfde gaan studeren, ook aan de VU... Hoezo zuigt het? "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: aparte beroepskeuze.... zou ik persoonlijk niet kunnen.... dat gesnif en gesnotter de hele tijd... maar om even ontopic te blijven... k ben civiel techinisch medewerker bij een gemeente ergens in dit land. en in me vrije tijd heb ik met 2 maten een webdesign/webprogramming bedrijfje waarbij ik opdraai voor de PHP/MySQL shit. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik studeer Bedrijfskundige Informatica op de Hoge school van Utrecht. Toen ik een half jaar op school zat bleek uit een enquete dat het de slechtste opleiding van Nederland was, wat ook wel klopt. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
volgend jaar ga ik stagelopen op groot emaus en dan ben ik spw-er. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nah ja, ik wilde liever geneeskunde doen. helaas niet gelukt, dus toen maat BMW op de VU. Het is niet zo zeer dat de VU of zo zuigt en als je het echt wil zal het ook best een leuke studie zijn, maar ja ik zou dus liever geneeskunde doen. Daar komt dan ook nog eens bij dat Biologie en Biomedische wetenschappen beina het gehele eerste jaar samenlopen (alleen laatste blok niet), en ik hoef dus niet te weten in hoeverre en op welke maniet plantjes ge-evolueerd zijn. Maar ja dat schijnt het probleem van alle BMW opleidingen te zijn. voor de rest, leuke feesten geweldige faculteits vereniging. Zorg dat je met de introduktie week naar noorbeek gaat!!!!! |
|
Ik doe computer techniek (copy/paste) op de hts in enschede. Ben bezig een comp spel te bouwen (met daarbij een eigen bedrijf), en ben assistent-leraar europese krijgskunst. If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough. |
|
Goh .. dan moet je bijna in het zelfde gebouw als mij zitten ... |
|
Ik doe nog steeds Hogere informatica aan de Saxion Hogeschool Enschede.. |
|
2° KAN Economie (TEW) Rijksuniverstiteit Gent. Waarom??? ===> "There's no such thing as a free meal." M. Friedman LOL "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
quote: Vast wel, zin in het hoofdgebouw, noord vleugel...of wolvenkamp zoals ze dat tegenwoordig noemen (Ik ben nog van de oude stempel *cough*) If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |