|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanaf woensdag heb ik werk... foto's ontwikkelen... |
|
quote:Ehmz... |
|
Ik was eerst invalkracht, maar vanaf aanstaande donderdag heb ik een vast contract bij Netjes. Elke donderdagavond en zaterdag dood achter de kassa zitten, geweldig MuayThaigerrr!! |
|
he lachen toen ik nog in zeist woonde kwam ik daar welleens, maar das alweer lang geleden. Ze verkopen er nu ook van die simpele gothic kleertjes toch?? |
|
Ja, maar dat zijn dus alleen van drie (niet originele) merken: Laughing Vampire, Alcatraz en Sinister. Die kun je eigenlijk overal wel vinden. Hoe dan ook is het leuk om gewoon tijdens de werkuren die kleding te bekijken. MuayThaigerrr!! |
|
Eetcafé De Boerdeij, van Camminghastraat 22, Ballum (0519) 554214 dus als je tovallig in de zomervakantie of dit weekend op Amelandbent, moet je even langskomen !!!!!!!!!!!!!! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Dat begint lekker; hoeveel jaar moet je dan nog wel niet? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik doe journalistiek in Tilburg, maar door gebrek aan les ga ik waarschijnlijk volgend jaar vergelijkende kunstwetenschappen doen aan de KUN in Nijmegen. Zijn er toevallig andere mensen die in Tilburg op school zitten en die de opleiding ook niet al te intelligent vinden?? BROODJE POEP! |
|
Ik studeer Nederlands in groningen en werk daarnaast in een buurtkroegje achter de bar. |
|
quote: Hmmmm.. ALs ik naar Gent kom, maak je me dan een prijsje? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Tuurlijk |
|
Da's een deal... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: in totaal 5 jaar |
|
quote:Ik dnek dat ik zelfs van ene nog oudere stempel ben Ik doe communicatie meteorologie In noord/wolvekamp 5e verdieping. |
|
ik ben nu magazijnmedewerker met een mooi woord oftewel gewoon orderpikker en wat een kutwerk maar goed krijg er wel centen door en daar gaat het toch maar even om. maarre wat ik nu ga zeggen zal vele mensen van u schokken maar niet gevreesd ik blijf een relaxte hehe,,,,,,,, ik ben bezig met een sollicitatie bij de politie ahum, moet alleen wel mijn haar eraf en das wat minder maar daarentegen kom ik wel op voor rockers dan en das toch goed nieuws of niet? |
|
quote: don't fuck with orderpickers Je moeder. |
|
right hehe |
|
Ik ben uitbater van een metalcafé en concertzaal The Stage, that is... If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: Waar is dat? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tielt in Belgie (west-vlaanderen, ongeveer tss Brugge en Kortrijk)www.the-stage.be If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
binnen 2 maand hoop ik van mijn opleiding ICT BI afgestudeerd te zijn |
|
keej, ik doe dus Biologie en medischlaboratorium onderzoek... inderdaad... Klinkt vreemd, maar we zijn bier aant brouwen dussuh !!! bijna klaar, vrijdag gaat het op de fles en dan moet het nog 2 weken nagisten... Ik ga in de zomervakantie werken bij de bloedbank... leuk voor de vampiers onder ons... [Dit bericht is gewijzigd door Abaddon op 15-05-2002 16:26] Deus et Nocta no faciunt fustra |
|
HAVO I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: wel ver lopen, ben je er ook in de weken na wacken? Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |