|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik ben ook nog steeds computer-nerd |
|
ben pas begonnen aan een reeks avondlessen informatica.....allemaal herhaling tot nog toe van wt ik in hogeschool zag, volgend jaar finaliteit kiezen....'k denk netwerk of hardware (technieker) of zo... Voor de rest nog altijd fukking werkloos Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: hee dat heeft onze drummer Joep ook gedaan (is net klaar ermee), ken je hem niet?? |
|
hmm ik doe spw.. en verder nix.. () |
|
ik werk op een school Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
ik doe inmiddels een studie logistek & economie aan de gristelijke hogeschool windesheim in zwolle en werk parttime bij hanos his bv in apeldoorn Je moeder. |
|
quote: Heb ik ook gedaan maardan in Venlo. Bleek een totaal verkeerde keus voor mij. Heb ik dus ook niet afgemaakt. |
|
quote: had ik vorig jaar met leraaropleiding ook... nu wel eens een goede keus gemaakt hoop ik, blijf bezig zo... Je moeder. |
|
Ik heb mijn eigen bedrijfje in Tilburg, maar kom zelf uit Den Bosch. BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Waffer bedrijfje dan? |
|
quote: offtopic maareh .... bosche bollen (ik denk teveel in/aan eten ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: In matrassen en meer van dat soort ongein, zoals bv : kussens, dekbedden, lattenbodems enz.enz.enz. Maar GEEN bedden/ombouwen ! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote:Naam/Adres van' t bedrijf? Ik woon en werk namelijk in Tilburg, ben benieuwd of ik 't ken Enneh.. Tilburg.. Den Bosch.. ken je de band Persistence? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Op de Bosscheweg in TB, richting Berkel Enschot over d'n brug links. Persistence ken ik wel, van die gozers zelf alleen de zanger. Maar niet goed genoeg om zijn naam te weten ofzo, alleen af en toe bij een spreek ik hem. BLASTBEATS FOREVER |
|
Rekruut inspecteur bij de federale politie [Dit bericht is gewijzigd door Blind guardian op 13-09-2002 15:45] So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Me studeert in Maastricht; Informatie Dienstverlening en Management. ICT dus. Geen code-kloppen, dat gelukkig niet. Ontiegelijk saai maar ik heb het volgehouden tot het 4e jaar en zal ook wel afstuderen *gaap*. |
|
Ik ben eerstejaars INFormatica studentje aan de Universiteit Twente. EN IK BEN ER TROTS OP JA!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Haha... ik heb toch een betaalde stage kunnen vinden! Keukens ontwerpen heerscht!!! Don't blush when I rip you open |
|
6VWO, geen werk HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik ben fotograaf in spe. |
|
Ik modder aan. Full time. edit: vergeten te zeggen dat zoiets officieel 'freelance' heet [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 13-09-2002 20:16] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik zit op school.... 6 Gymnasium "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Bouwkunde aan de hogeschool rotterdam. Op het moment loop ik stage in een bouwput I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
oeps.. ik vergat helemaal te melden dat ik mijn teveel aan vrije tijd opvul door te werken bij Gamma Spaanse Polder Rotterdam.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |