|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Switching operations & support Engineer" bij een niet nader te noemen Belgische GSM operator. |
|
quote: Wat ie bedoelt is eigenlijk de officiele naam van zijn studie richting. Boeken verkopen gaat ie doen nadat ie is afgestudeert |
|
In september hoop ik te beginnen aan de HBO opleiding Music Mangement en als ik daar niet voor in wordt ingeloot aan de opleiding Journalistiek. Ben nu bezig om mijn MBO Sociaal Cultureel Werk diploma binnen te slepen. [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 05-06-2003 9:07] |
|
Ik werk bij de geweldige (Noord-Hollandsche) supermarktketen DEEN in het distributiecentrum (fukking true you know )/Mijn opleiding is Medewerker Beheer ICT, ja een opleiding tot computernerd |
|
quote: Oh my god, the humanity! Als ik boeken wou verkopen, had ik daar echt nie vier jaar universitaire studie voor moeten doen. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: noem 6 literaire werken van William Shakespeare zonder te googlen |
|
quote: Gast. Dit is echt zoooooo geen moeilijke vraag als je maar een *beetje* interesse in literatuur hebt. Ik denk dat met een tijd nadenken zelfs ik er wel 5 kan opnoemen ofzo... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
noem 10 literaire werken van Tolkien |
|
quote: Tolkien schreef verhaaltjes. Geen literatuur Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: grrrrrrrrrr |
|
Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik studeer Audio Design aan de Hogeschool van de Kunsten in Hilversum... Heerschende opleiding! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: And yes.. the Claw wins again.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Opleiding : Atheneum en HEAO (Management, Economie en Recht) Beroep : promotie-manager Hammerheart Records. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik heb HBO mode-academie gedaan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Waarom heeft Hammerheart geen mailorder meer? Die heerschte altijd I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 05-06-2003 16:52] Don't blush when I rip you open |
|
Die beslissing is genomen voor mijn tijd (werk hier sinds november 2000) maar voor zover ik weet hadden ze daar geen tijd meer voor. HHR is ook geen Benelux-distributeur van andere (buitenlandse) labels meer om dezelfde reden. HHR is alleen nog een platenlabel en de prioriteit ligt bij de eigen bands. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik werk nu bij een grote design winkel in Rotterdam...Ik geef interieuradvies, maak interieurvoorstellen/ontwerpen en verkoop designmeubeltjes. Ben niet blij met deze job, vooral omdat het een bedrijf is waar ik me niet op me plek voel. Maar op dit moment is het verdomd lastig een leuke baan te vinden, zeker in de binnenhuisadvisering Don't blush when I rip you open |
|
zie username Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Stomme prutser. Da kan toch iedereen. Allez dan. The merchant of Venice King Lear Midsummernights dream The tempest Macbeth Hamlet Romeo and Juliet Othello *zucht* Uit u vraag kan ik dus opmaken dat ge der zelf nog geen twee kunt opnoemen, wat ofwel betekent dat ge 13 jaar zijt ofwel dat ge echt wel nie van de snuggerste zijt. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Tolkien schreef wel degelijk literatuur. (kijk es aan, ben ik zelfs Ellesar nog aant verdedigen ook) The Lord of the Rings trilogy staat zelfs in de faculteitsbibliotheek van Letteren van de universiteit van Leuven. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Waarom noem je de belangrijkste niet? Die van de Duke of Gloucester? |
|
quote: Ten eerste omdat ik er eigenlijk ma zes moest noemen. Ten tweede omdat Hamlet en Macbeth de belangrijkste zijn. En ten derde, ik ben nie zo wild van Shakespeare z'n koningsdrama's. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |