|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hoop volgende maand te slagen en mezelf apothekersassistent te mogen noemen. Bijbaantje: supermarkt. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: JA dit bedoel ik dus, net als m'n benchmark anderhalf uur bezig is (om kwart voor zeven) wordt de server spontaan gereset door die HOMOOOO'S^H^H^H^H^H^H^H^H^Hgewaardeerde collega's bij systeembeheer. Zonder aankondigen. En waarom? 'tja, we dachten dat om kwart voor zeven niemand meer zou werken' JULLIE WERKEN TOCH OOK?!?!??!?!?!?!?!??!?! aaarrrrrghhhhh sterf sterf sterf STERF |
|
werk bij de landmacht,bij 42 tankbataljon |
|
Havo 4 Economie en Maatschapij, als extra vak Managment & Organisatie gekozen. Heb ook bijbaantje bij de C1000 |
|
Ik ben sales-engineer bij een magazijnstellingen fabrikant. Dat wil zeggen dat ik verantwoordelijk ben voor de technische kant van de offertes die bij ons de deur uit gaan (berekeningen, tekeningen en van die zooi) 't is leuker dan dat het klinkt hoor! |
|
Ik werk tot eind augustus nog op de back office bij de TPG Collect Club (gedetacheerd). Ook ik werk daar iedere dag met SAP! Ik behandel de klachten en vragen van klanten die via de e-mail en post binnenkomen. Best leuk werk al moet ik me bezig houden met filatelisten die aldoor om postzegels zeuren. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik ben onderhoudsmonteur bij een bedrijf dat kunststof korreltjes maakt Van die korreltjes worden later weer dashboarden en bumpers enz. gemaakt. |
|
Oh, Mies, dat verklaart waarom jouw auto 16 bumpers heeft |
|
ik ben nu heel gewoon simpel kamermeisje in een hotel.. dus op zaterdag of zondag of doordeweeks of bijde dagen in het weekend. en doordeweeks als ik vrij ben van school.. is wel lache opzich |
|
quote: vooral als een gebouw te klein is voor jouw stellingen he! |
|
quote:. ik ben heel lief hoor |
|
Ik hoop vanaf september Biologie te gaan studeren in Wageningen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: NEEEEEEEEEEEEEE NIET IN WAGENINGEN!!!!! aaaaar4rrrrgh` |
|
quote: "want ik werk in een hotel dus 7 dagen in de week open 7 dagen in de week schoonmaken. jah ik ben kamermeisje" de waarheid blijkt weereens buigbaar. Je hoeft trouwens niet al je cu2 info in 1 zin te zetten hoor |
|
quote: Heej een collega! Jaja C1000 heerscht! Nouwja, het geld vult de stufi lekker aan... *Geen fratsen* ..."Hate can only create more hate"... |
|
Werk 33 uur per week in een jongerencentrum als jongerenwerkster/zakelijk leiding... afwisselende job maar veel avond en nachturen.. da's wel minder maar ik kan altijd uitslapen.. (leef dus ook erg veel 's nachts.) Morgen heb ik mijn functioneringsgesprek en dan hoor ik of mijn jaarcontract wordt omgezet in een vast contract.... [Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 20-05-2003 2:10] Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Tja ik ben Assistent In Opleiding, oftewel PhD student in de biomedische wetenschappen aan het Karolinska Instituut te Stockholm, Zweden. Zeer interessant, werken aan het immuunsysteem om te kijken hoe het functioneerd en hoe dat te gebruiken in een therapie tegen kanker or verschillende virus infecties. Zeer relaxed baantje, verdient alleen geen kont! (het bier is hier zzooooo duur... ) I Find That I Am Not There... |
|
Officieel studeer ik Informatica. Maar ik ben full-time luiwammes. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Doch, want de randstad stinkt. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Terwijl je binnenkort naar zweden gaat verhuizen? Zenial |
|
quote: Nee.. helaas niet binnenkort..de planning is dat ik rond april/mei 2004 die kant op ga, heb ik ook gezegd in het Zwedentopic... En tot die tijd zal ik toch moeten werken en sparen! Bovendien weet mijn teamleider niet van mijn Zwedenplannen en al zou hij het weten dan zou mijn contract nog verlengt worden... Enne mijn contract is dus verlengt... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Cool |
|
gefeliciflapstaart |
|
Laatste jaars Informatica student HTS Arnhem |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |