|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zit in de primaire vleesverwerkingsindustrie. Varkens mollen dus. |
|
Ik sorteer nu pakketjes voor de PTT. Nou ja pakketjes? Ook van die krengen die te zwaar zijn! Dommer kan het niet! Hehe en jullie je maar afvragen hoe die CD's via de post stuk kunnen gaan? Dat gebeurt heus niet op de deurmat hoor! |
|
Ik ben pas ontslagen.., heb nu dus alleen maar een studie en dat kost me al veelsteveel tijd Deus et Nocta no faciunt fustra |
|
quote: Kerel, jij moet gewoon bij ons komen drukken. Dan kunnen we in de pauze lekker filosoferen over metal en andere mensen binnen het bedrijf helemaal gek maken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
CIOS > Sport & Bewegen - Les & Leiding geven |
|
Ik werk bij een callcenter en daar doe ik applicatiebeheer en ben ik tevens system manager van de telefooncentrale. Beheer en routeringen programmeren. |
|
k ben Schoonmaker in een kantorencomplex...als ik werk is er niemand meer dus, ben altijd alleen als ik werk. Lekker relaxt Suck my piss |
|
quote: Zou wel leip zijn ja! Maar de drukkers gek maken lukt niet, want die zijn zowiezo allemaal gestoord! Alleen jammer dat die baas van je vast niemand aan neemt zonder diploma's. En bovendien heb ik het wel gehad met die teringbazen die je op een verrotte drukpers het beste drukwerk ter wereld willen laten maken. Investeer dan ook eens wat! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 02-03-2002 16:42] |
|
Ach ja, gelijk heb je. Maar even serieus, mocht je het willen proberen dan mag je me altijd mailen. Volgens mij kunnen ze nog wel iemand gebruiken bij ons. Er zijn de laatste tijd namelijk veel drukkers weggevallen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: De Fontys in Tilburg dus, prof. Goossenslaan 1-03. |
|
kzit lekker niks te doen in 4Vwo en op zaterdag me tijd verdoen in de AH. |
|
quote: Is er niet een mogelijkheid dat je dit kan bijscholen via iemand die ook aan het conservatorium studeert of heeft gestudeerd? |
|
Ben Drs in de Bedrijfskunde en werk momenteel als business requirements analyst bij een automatiserings toko. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zit op het Willem II College in Tilburg (4 MAVO) en ik werk bij Frank Verharen. En omdat het niet zo goed gaat moet ik dit jaar waarschijnlijk over doen. Hakkuh |
|
joepie ik heb nu een nieuwe baantje in cafe friet kot restaurant ik heb net hele tijd friet gebakken. |
|
quote:Bah! |
|
By the way, ik ben een werkeloze neger. |
|
quote: Je kunt m'n slaaf worden als je wilt |
|
Alleen als het niets oplevert. |
|
OK your the men... ehh nee ik bedoel... you're hired |
|
Yo, boss whatcha gotta job for mi? Yo' y'all y'all gonna opena cana whoopass on y'all! |
|
You're fired! Get your filthy ass outta this joint! Goddamned niggahs... ain't good for anything, I'm tellin' ya. |
|
*blam blam blam* I kill ya mothafuckah! |
|
Arrrgh... that niggah shot me! Guys, what yer waitin' for?! Torture the bastard! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |