|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
er is echt is met beli de laatste tijd iig, ik heb 5V overleefd. op naar 6 |
|
quote: tja, als je een autocadfreak bent en dan een baantje krijgt daarin ben je toch wel blij. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nee, maar de afgelopen tijd ben je over-all al heel erg blij |
|
ja, heb wel een leuk weekend gehad, zondagmorgen pas om 6:30 van de metalkroeg in Oostende, de zondag ook nog leuke dingen gedaan, gister mooie fietstocht, nu nog die job, heerlijk gewoon Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Gelukkig is Nederlands niet je hobby |
|
quote:autocad Microstation Teken er heel de dag mee maarruh we gaan over naar NUPAS 2D bij de volgende boot. |
|
quote: ik heb er al vijf jaar ervaring mee, ik kan het alleszins goed genoeg, het zit als het ware in mijn vingers In 3D tekenen heerscht echt wel, ik teken gewoon heel erg veel in 3D, ben net bezig met een ammulet met het Absu embleem, wat leuke effecten erin steken, anders was ik al direct klaar, een pentagram in 3D zetten duurt bij mij tien minuten, nog niet Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ik zou heel erg graag met Catia willen beginnen werken, heb de instalatie cd hier thuis , en van zodra ik mijn nieuwe pc heb wordt het Catia Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Catia is echt iets voor jou das namenlijk ontworpen voor de luchtvaart. |
|
quote: idd, een goeie vriend is er eens aangeraakt via iemand die bij Airbus werkt, en hij heeft er zowaar een kopietje van aan mij gegeven Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:you lucky bastard. |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
k zit in de 3de,doe vmbo grafische-technieken. en als alles oke is dan ga ik over naar de 4de daarna ga ik grafisch vormgever doen. when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
|
Ik heb HTS commerciele WTB gedaan, ben dus in feite ing. (gebruik dat nooit) heb nog een paar opleidingen cq modules gevolgd. ben nu verkoper van Liften in alle soorten en maten, projectcoordinator noemen ze dat! werk zuigt alleen zou liever iets met muziek doen! |
|
geen werk, geen opleiding Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Ik werk aan de straat. 120 € voor suckie-suckie en 350 € voor de harde actie? mvg wk10 |
|
Lerarenopleiding Duits, 3e jaar |
|
Ik ben werk aan't zoeken. Aaargh ende aaargh! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ben art director/grafisch ontwerper/dtp'er. Momenteel werk ik op een reclamebureau in Groningen en ik ben daarnaast mijn eigen ontwerpbureautje begonnen. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Ik heb nu m'n VWO-diploma en ga nu International Business doen aan de Universiteit in Maastricht. Verder werk ik nog bij het zwembad in Gulpen (ja badmeester ja) |
|
VWO-diploma behaald, nu Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek studeren aan Hogeschool Leiden "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: BEN IK AL BRUIN< BADMEESTER??? Oud Vuil. |
|
quote: Ja, in je reet |
|
quote: jij bent goed, zeg! Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |