|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*offtopic* Oh, wij hebben net de grootste Gamma van nederland gebouwd (Ridderkerk) *offtopic* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
*offtopic* BOEIUHHH!!! *offtopic* |
|
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening bij Fontys in Eindhoven. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: de VU lijkt me niets voor jou ik hoorde van iemand die daar studeerde, dat ze de evolutietheorie daar gewoon compleet negeren soort uni met den bijbel Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik studeer geschiedenis want....... geschiedenis is gaaf alleen valt het me in R'dam een beetje tegen binnenkort misschien eens overstappen naar Leiden of Utrecht Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: mag ik ff vragen welke locatie?? Let´s bring back the METAL |
|
quote: Same here... En Markam: je hebt mail... Sorry dat ik niet eerder antwoordde, maar ik zat op school. "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: dat is zeker op de universiteit? on-topic: examenjaar HAVO |
|
Ik werk bij Gemeente Sport en Recreatie in Rotterdam als administratief medewerkster. A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
quote: haha kijk ik heb een medestander gevonden. weg met de VU |
|
4HAVO I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Middelbare school : Grieks-Latijnse Hogere studies : Germaanse+aggregatie Werk : taalleerkracht Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
illustrator, artdirector/vormgever, webdesigner.... etc. Ik verdien m'n brood met creatief bezig zijn... daarnaast ben ik hard bezig van m'n band m'n werk te maken... (k'heb helaas geen opleidingen af kunnen maken... ik pas niet in 't systeem...) why would you listen to me? |
|
Ik ben nog steeds grafisch ontwerper. Momenteel zit ik echter in de ziektewet. (volgens mij ben ik een beetje overspannen aan het worden ) the only pleasure is pain |
|
quote:Wil ik gaan doen, je icon is een rune |
|
Ik ben zeker een Nerd ik ben Applicatie Beheerder/Ontwikkelaar. Computers en stuff Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
mij kaartje zegt dat ik een installatie supervisor ben, wat inhoud dat ik installaties van chips producerende machines begeleid of zelf aan het installeren ben, ik ben vaak bij Intel,IBM,AMd en dat soort plants te vinden. |
|
Ik zit nu in het Havo examenjaar, spannend! |
|
quote: En dan? Don't blush when I rip you open |
|
quote: Wat ik hierna wil doen weet ik nog niet. Als ik het straks nog niet weet doe ik eerst denk ik VWO in twee jaar en ga ik daarna misschien naar de MER (Manangement, Economie en Recht). |
|
quote: Ok suc6 he! Don't blush when I rip you open |
|
Ik studeer bachelor opleiding technische informatica, masteropleiding media- en kennistechnologie, en ik werk als student-assistent bij visual basic en computergraphics practicums en part-time als programmeur java/c++ bij een bedrijf dat appicaties voor smart-cards maakt... Oh ja, en ik ben geen nerd Zenial |
|
2e jaars ICT opleiding in sittard ( mbo ) Bwuhahaha |
|
Kom je uit sittard? *Heiden werkt elke dag in de fabriek* Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |