|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*offtopic* Oh, wij hebben net de grootste Gamma van nederland gebouwd (Ridderkerk) *offtopic* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
*offtopic* BOEIUHHH!!! *offtopic* |
|
Maatschappelijk Werk en Dienstverlening bij Fontys in Eindhoven. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: de VU lijkt me niets voor jou ik hoorde van iemand die daar studeerde, dat ze de evolutietheorie daar gewoon compleet negeren soort uni met den bijbel Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik studeer geschiedenis want....... geschiedenis is gaaf alleen valt het me in R'dam een beetje tegen binnenkort misschien eens overstappen naar Leiden of Utrecht Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: mag ik ff vragen welke locatie?? Let´s bring back the METAL |
|
quote: Same here... En Markam: je hebt mail... Sorry dat ik niet eerder antwoordde, maar ik zat op school. "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: dat is zeker op de universiteit? on-topic: examenjaar HAVO |
|
Ik werk bij Gemeente Sport en Recreatie in Rotterdam als administratief medewerkster. A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
quote: haha kijk ik heb een medestander gevonden. weg met de VU |
|
4HAVO I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Middelbare school : Grieks-Latijnse Hogere studies : Germaanse+aggregatie Werk : taalleerkracht Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|