IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Docent in Den Haag neergeschoten Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 14:58 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Docent in Den Haag neergeschoten
13-01-2004


Een docent van het Terra college in Den Haag in om 13.15 uur door een leerling in het hoofd geschoten. De leerling is nog voortvluchtig. De ernstig gewonde docent is met een traumahelikopter naar het ziekenhuis vervoerd. Dat bevestigt woordvoerder Frans van Rijnswou.
De aanleiding van de schietpartij op het Terra college, onderdeel van het Stevin college, is nog niet bekend. Volgens omstanders zou een geschorste leerling met een pistool verhaal zijn gaan halen bij de docent. Alle leerlingen zijn naar buiten gestuurd. De politie zoekt de dader.

tering

edit: nog niet dood...

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 13-01-2004 15:03]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 14:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja we moeten die blagen meer vrijheid geven!

Kijk, dan krijg je dit soort amerikaanse situaties


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 14:59 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Kan iemand de titel van het topic in neergeschoten veranderen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-01-2004 15:00 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

voortvluchtig??? mmm k denk da'k maar effe wacht met terug naar mijn kamertje gaan dan


wait for me dragon, we'll meet in the sky


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 15:01 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik denk zelf niet dat die school in jou wijk staat. Maargoed binnen een maand tijd zijn er nu al 5 moorden gepleegd in den haag(als het slachtoffer hiervan komt te overleiden), en dat terwijl amsterdam er 43 had over heel 2003.

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 13-01-2004 15:02]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 15:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

(On)zinnig nieuws had ik 'm ook al in gezet... nou ja, als dit topic niets wordt gaan we daar wel verder; laat 'm nu wel even open.


I'm not being rude. You're just insignificant.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-01-2004 15:03 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:01 schreef arrebar het volgende:
Ik denk zelf niet dat die school in jou wijk staat. Maargoed binnen een maand tijd zijn er nu al 5 moorden gepleegd in den haag(als het slachtoffer hiervan komt te overleiden), en dat terwijl amsterdam er 43 had over heel 2003.
*bibber*


wait for me dragon, we'll meet in the sky


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-01-2004 15:06 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:02 schreef helmet het volgende:
(On)zinnig nieuws had ik 'm ook al in gezet... nou ja, als dit topic niets wordt gaan we daar wel verder; laat 'm nu wel even open.

ik vindt et niet echt in onzinnig nieuws passen. Tis verdomme erg dat je als leraar geeneens meer iemand kan schorsen als die vervelend is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:06 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:01 schreef arrebar het volgende:
Ik denk zelf niet dat die school in jou wijk staat. Maargoed binnen een maand tijd zijn er nu al 5 moorden gepleegd in den haag(als het slachtoffer hiervan komt te overleiden), en dat terwijl amsterdam er 43 had over heel 2003.


Gelukkig valt gouda dan nog wel mee.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2004 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:02 schreef helmet het volgende:
(On)zinnig nieuws had ik 'm ook al in gezet... nou ja, als dit topic niets wordt gaan we daar wel verder; laat 'm nu wel even open.
Ja, laat zeker open. dit is toch geen onzin? het is te triest voor woorden dat zoiets kan gebeuren (ik bedoel het schieten dan natuurlijk). Maar wat doe je eraan????


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:08 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:06 schreef arrebar het volgende:
ik vindt et niet echt in onzinnig nieuws passen. Tis verdomme erg dat je als leraar geeneens meer iemand kan schorsen als die vervelend is.


Een leraar schorst niemand. Dat doet de schoolleiding in overleg met de leraar.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2004 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, laat zeker open. dit is toch geen onzin? het is te triest voor woorden dat zoiets kan gebeuren (ik bedoel het schieten dan natuurlijk). Maar wat doe je eraan????
Er moet eindelijk eens het besef komen dat nederlandse justitie een lachertje is. Als mensen nog echt tegen de politie zouden opkijken zouden dit soort situaties niet voorkomen.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-01-2004 15:09 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Het was ook een Conrector


Bazzio Attacks!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 15:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:08 schreef Jenje het volgende:
Er moet eindelijk eens het besef komen dat nederlandse justitie een lachertje is. Als mensen nog echt tegen de politie zouden opkijken zouden dit soort situaties niet voorkomen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:11 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:09 schreef bazzio het volgende:
Het was ook een Conrector


dat verklaart.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2004 15:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ach ja.. het verbaast me niet zoveel eigenlijk.. wat dat betreft heeft Nederland zijn (of haar?) onschuldigheid al tijden verloren.. Het is wachten op 'de eerste keer' dat iets dergelijks gebeurt, zodat iedereen weer in koor kan roepen van 'zoiets verwacht je niet in Nederland'.. ahum.. Als die man doodgaat hebben we dus de eerste doodgeschoten leraar door leerling, voor zover ik weet, .. net zoals we 2,5 jaar geleden de eerste politieke moord in Nederland hadden
(op die paar moorden van eeuwen geleden na dan) , waarop iedereen supergeschokt reageerden.. en net zoals we binnen afzienbare tijd waarschijnlijk ook een keer een leerling zullen krijgen die met een semi-automatisch wapen een halve schoolklas uitmoord. .. ook dan zal de media weer smullen en zal het volk de voorspelbare maar naieve geschokte reactie geven..




campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 15:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:12 schreef Valorian het volgende:
en net zoals we binnen afzienbare tijd waarschijnlijk ook een keer een leerling zullen krijgen die met een semi-automatisch wapen een halve schoolklas uitmoord. .. ook dan zal de media weer smullen en zal het volk de voorspelbare maar naieve geschokte reactie geven..





Vooral als die leerling in kwestie dan ook nog eens een ZM'er of soort metal-tuig is...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-01-2004 15:14 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:12 schreef Valorian het volgende:
Ach ja.. het verbaast me niet zoveel eigenlijk.. wat dat betreft heeft Nederland zijn (of haar?) onschuldigheid al tijden verloren.. Het is wachten op 'de eerste keer' dat iets dergelijks gebeurt, zodat iedereen weer in koor kan roepen van 'zoiets verwacht je niet in Nederland'.. ahum.. Als die man doodgaat hebben we dus de eerste doodgeschoten leraar door leerling, voor zover ik weet, .. net zoals we 2,5 jaar geleden de eerste politieke moord in Nederland hadden
(op die paar moorden van eeuwen geleden na dan) , waarop iedereen supergeschokt reageerden.. en net zoals we binnen afzienbare tijd waarschijnlijk ook een keer een leerling zullen krijgen die met een semi-automatisch wapen een halve schoolklas uitmoord. .. ook dan zal de media weer smullen en zal het volk de voorspelbare maar naieve geschokte reactie geven..





Gelukkig is het in nederland niet zo makkelijk om aan zo een wapen te komen. In amerika kan ele boze leerling aan zo een wapen komen. In nederland kunnen alleen leerlingen die diep in het criminele milieu zitten dat.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 15:15 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 15:12 schreef Valorian het volgende:
Ach ja.. het verbaast me niet zoveel eigenlijk.. wat dat betreft heeft Nederland zijn (of haar?) onschuldigheid al tijden verloren.. Het is wachten op 'de eerste keer' dat iets dergelijks gebeurt, zodat iedereen weer in koor kan roepen van 'zoiets verwacht je niet in Nederland'.. ahum.. Als die man doodgaat hebben we dus de eerste doodgeschoten leraar door leerling, voor zover ik weet,
Ja, terwijl we inderdaad allemaal donders goed weten dat dergelijke dingen er aan zaten te komen.

Twee jaar terug was ik op bezoek bij mijn oude middelbare school, toen vertelde mijn oude docent aarderijkskunde dat een goeie vriend van hem thuis zat. Hij gaf les op een scholengemeenschap in Rotterdam. Op een gegeven moment geeft hij een proefwerk Frans terug, wat blijkbaar zeer slecht gemaakt is. Een leerling achter in de klas staat op, grijp de docent beet en houdt hem twee hoog uit het raam "En nou krijgen we allemaal een hoger punt of je gaat er aan."

Tja, wat doe je dan?


I'm not being rude. You're just insignificant.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-01-2004 15:16 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 13 januari 2004 15:14 schreef Pandora het volgende:
Gelukkig is het in nederland niet zo makkelijk om aan zo een wapen te komen. In amerika kan ele boze leerling aan zo een wapen komen. In nederland kunnen alleen leerlingen die diep in het criminele milieu zitten dat.
nou dat valt wel mee hoor...je hebt hier zo een wapen , t is gewoon een kwestie van even rondvragen of even de belgische/duitse grens over te gaan

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 13-01-2004 15:16]


wait for me dragon, we'll meet in the sky


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 15:16 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 15:14 schreef Pandora het volgende:
In nederland kunnen alleen leerlingen die diep in het criminele milieu zitten dat.
Bullshit! Ogen open houden en je weet op welke straathoek, in welke kroeg of in welk kraakpand je wapens kunt kopen.. dat kan iedereen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-01-2004 15:17 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 13 januari 2004 15:14 schreef Pandora het volgende:
Gelukkig is het in nederland niet zo makkelijk om aan zo een wapen te komen. In amerika kan ele boze leerling aan zo een wapen komen. In nederland kunnen alleen leerlingen die diep in het criminele milieu zitten dat.


Bij mij op school weet ik al van zeker 3 mensen dat ze gewoon aan wapens kunnen komen.

(en ik dus evengoed)


[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 13-01-2004 15:17]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 15:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 15:15 schreef helmet het volgende:


Tja, wat doe je dan?


Die idioot in de kloten stampen, naar de flikken gaan, en hem laten schorsen door de directie.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2004 15:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

@Campske .. hehehe.. ja, dat voedt de media inderdaad nog meer, laten we hopen dat het een keer een religieus kneusje is die het niet eens is met de scheiding van kerk en staat, zodat die groep idioten een keer door het slijk gaat

@Pandora .. tjsa.. wat dat betreft zullen dergelijke incidenten inderdaad veel minder snel voorkomen in een land als Nederland, maar om ervanuit te gaan dat het niet zal gebeuren (wat veel mensen, afgaande op hun reactie achteraf, kennelijk toch doen) is gewoon supernaief en onrealistisch.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 13-01-2004 15:18 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Just blame Marilyn Manson


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-01-2004 15:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Bij mijn vriendin op de vorige school was ook ooit een ventje, jaar of 17 geloof ik , geschorst. Vervolgens kwam hij met 3 maten (lees: zijn familie) terug om die leraar zwaar te mishandelen...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen