|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
8000 cd's christ...en allemaal Metal / Rock ??? Dan zou ik nooit uit huis gaan ! Fantastisch zo'n pipa ( zullen we ruilen ?? ) |
|
quote: Ja, maar je gaat toch niet zat worden met je pa? En je samen misdragen? Dat is toch helemaal niet leuk? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
En niet te vergeten dat je ook altijd vervoer hebt |
|
quote: Als we bij de bestemming aankomen loop ik meestal in het wild rond. En misdragen doe ik bijna altijd wel. (vorige keer nog iemand ondergekotst, niet express moet ik dan wel zeggen.) Tormented soul of the long lost angel |
|
Wil je echt niet ruilen ? |
|
Ja weet je wat het vervelende is. Ik hou van mijn pappie ik heb zo'n band met die man snap je. Ik kan hem niet afstaan. (of er moet een wel heel erg mooi geldbedrag ter beschikking komen *maar dan nog sta ik hem niet af*) En iemand die vorig jaar arrow classic rock festival voor mij betaald heeft is altijd wel handig. Scheelt in de centen. Tormented soul of the long lost angel |
|
quote: Helemaal mee eens! Ik ken ook een paar veganisten en die zien er allemaal uit als ondervoede sprietjes. Ze doen alsof ze erg energiek zijn maar op sommige momenten van de dag moeten ze serieus tot rust komen (net of ze aan het flauwvallen zijn). Ze zien er gewoon niet gezond uit. p.s. Deze post is gebaseerd op 'een paar veganisten die ik ken'. |
|
hm, dan zijn ze zelf niet helemaal goed bezig denk ik dan... gewoon lekker gevarieerd eten! en natuurlijk B12 vitamines nemen. doe ik ook.. |
|
quote: Komen die uit Arnhem en zaten vaak in de Störtebeker? Een kleine snol zit zo vol. |
|
ik kan niet zonder mijn vlees en mijn melk. maar ik respecteer het wel als mensen er voor kiezen veganist te zijn. veel succes, maar ik zou het niet vol kunnen houden etcetera |
|
allemaal lekker zelf weten wat je eet. ken zelf ook een paar veganisten, zijn ook niet de gezondste mensen, maar ze moeten maar doen. ben zelf vegetarier, niet zozeer om de beestjes, maar meer omdat ik misselijk wordt van vlees Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote: again, dat ligt aan hunzelf... niet aan een/het vegan diet |
|
quote: Eerder een combinatie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dave navarro is ook vegan, maar rookt en drinkt wle koffie, en voor zijn 37 jaar is hij yum yum. Madonna ziet er ook best aardig uit voor haar leeftijd. De vegan's die er niet uit zien zijn van die krakers |
|
Dave who |
|
“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: BULLIT!!! vitamine B12 is toch de vrolijkheids vitamine Edit: 3.8 Vitamine B12 Ook wel cobalamine genoemd. Het komt alleen voor in dierlijke producten, melk(producten), vlees(waren), vis en eieren. Het is nodig voor de aanmaak van rode bloedcellen en voor een goede werking van het zenuwstelsel. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-04-2004 21:08] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hehe whut? ik weet ner'ns van.. ik heb speciale vegan B12-tabletjes iig. quote: very true.. heeft te maken met een vooraad B12 die mensen/dieren hebben in de darmen, enzo.. hier staat 't hele verhaal wel : http://www.vitamineb12.nl maar goed, vit.B12 is echt 't enigste wat je op een gegeven moment tekort komt bij een veganistisch dieet. |
|
man , leg nog een maskertje, misschien dat je je nog beter voelt |
|
quote: van Jane's Addiction? hm, cool.. quote: he he, he he, shup up asswhipe! welkom, smeerbliksem! |
|
quote: hij heeft een tijdje bij de Red Hot Chilli Peppers gespeeld ( nummer: My friends ) |
|
ja klopt... het 'One hot minute'-album als't goed is? |
|
ja , de gitaarpatijen van "my friends" vind ik goed [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 23-04-2004 1:44] |
|
vit B12 word toch gekweekt op bacteriên dacht ik. als het zo is, is dat dan vegan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |