|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hoeden zijn wel gay trouwens. |
|
moet ik dan perse supermetal zijn? ik ben liever wie ik nu ben hoor, met hoed laten we nu maar weer ontopic gaan d'accord? [Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 29-03-2004 15:42] O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Dragen veganisten hoeden ? |
|
leren hoeden zijn niet vegan. |
|
ongetwijfeld O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: En een wollen muts ? |
|
quote: als ze consequent zijn niet |
|
quote: Wat een prutsers. "Ik doe geen wollen muts op, want anders heeft er een schaapje koud." |
|
ik vat ook nog steeds niet waarom (eko)eieren taboe zijn. |
|
weet je hoe pijn dat bij een kip doet .. zo;'n ei uitpoepen |
|
quote: als meisje poep je ook elke maand een eitje uit |
|
quote:poep? |
|
omdat die eieren eigenlijk kuikens zouden kunnen zijn, tenminste... in de natuur van de kip zou het een kuiken moeten zijn, maar dat word tegengehouden. O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
dat is alleen als het bevrucht wordt. Niet elke kip wordt continue gepaald. |
|
ja ... moooi ... |
|
quote: Behalve breezah-kippen natuurlijk Maar...zouden "wilde" kippen ook dagelijks een ei leggen ? Andere vogels doen dit namelijk niet. |
|
quote: idd maar nu krijgen ze expres geen haan in de buurt zodat wij die eieren op kunnen eten. Het gaat er dus om dat die kippen niet volgens hun natuur leven @ jenje... lultopic is ergens anders O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Zijn die kippen dan zo geil dat ze elke dag gepaald willen worden? Ik dnek het niet, ik denk zelfs dat die kippen het vershcil niet merken als ze maar zelden gepaald worden. |
|
quote: *....* [Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 29-03-2004 15:57] O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
|
|
quote: Oh fuck! Dan ben ik vanaf nu ook vegan... Heb 3 slavinken te koop voor de liefhebber! |
|
quote: joepie |
|
29/03 Mens braadde al vlees 1,5 miljoen geleden Wetenschappers hebben ontdekt dat onze primitieve voorouders al 1,5 miljoen jaar geleden vlees roosterden boven een vuur. Zo ver gaan de jongst ontdekte sporen van 'gecontroleerd gebruik van vuur' terug. Amerikaanse en Zuid-Afrikaanse deskundigen analyseerden verbrande beenderen die gevonden werden in de Swartkrans-grot in Zuid-Afrika. Bij de gebruikte onderzoekstechnologie bleek dat de beenderen verhit werden tot temperaturen die meestal slechts in haarden bereikt worden, ongeveer dubbel zoveel dan de 300 graden Celsius die kenmerkend zijn voor een bosbrand. De 'braai' of barbecue in Swartkrans van 1,5 miljoen jaar geleden is meteen het oudste totnogtoe vastgesteld gecontroleerd gebruik van vuur door mensen. Het tweede oudste gecontroleerd vuurgebruik, werd vastgesteld in China, en gaat 400.000 jaar in de tijd terug. En nu beslissen sommige hippies om hier zomaar mee te stoppen. Tssss... |
|
quote:Pas als je met bewijs komt dat ze anderhalf miljoen jaar geleden met hormonen en sulfaten volgestopt vlees, afkomstig uit een onmenselijke bio-industrie, roosterden heb je een punt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |