IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : vegan Vorige pagina | Volgende pagina
Iris/Anarchie
Usericon van Iris/Anarchie
Posted 13-12-2004 11:50 by Iris/Anarchie Profiel van Iris/Anarchie

quote:
Op 13 december 2004 11:46 schreef panzergod het volgende:
mensen sterven ook een Natuurlijke dood, lijkt me ook niet echt gezond
Nee je je hele leven volproppen met dierlijke vetten en rotzooi en dan lekker dik en vadsig je laatste dagen in een stoel voor de tv slijten

Een natuurlijke dood is nooit te vermijden maar je kan de natuur ook een handje helpen , ja jullie liever dan ik


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 13-12-2004 11:51 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 13 december 2004 11:49 schreef panzergod het volgende:
Gelukkig maar! Heel allert hoor!



Uiteraard, want 2 dagen feesten zonder slaap is erg gezond.


Je kan me de bout hachelen!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-12-2004 11:53 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Als je problemen hebt met de bioindustrie kun je gewoon geen vlees eten.

Doe ik ook, en het is helemaal niet zo moeilijk. Ik geef toe dat als ik zelf dieren zou hebben en ik echt honger zou hebben ik er niet echt een probleem mee zou hebben dat beest te slachten (moet ik dat diertje wel geen naam hebben gegeven, het menselijk brein werkt vreemd af en toe).

De mens is van nature een omnivoor, het is natuurlijk voor hem vlees te consumeren. Maar aangezien je tegenwoordig weinig zekerheid meer hebt dat je vleesleverancier (m.a.w. een levend wezen) niet in z'n leven meer dan een hokje van zijn eigen grootte gezien heeft, niet vol gespoten is met hormonen, antibiotica en zelfs met pesticiden bespoten is, en op gruwelijke wijze is omgebracht omdat het vlees daar lekker van wordt...

lijkt het mij gezonder het zonder vlees te stellen.

Bovendien is scharrelvlees best duur en dan heb je nog niet echt veel zekerheid (net als met tonijnblikjes die "dolfijnvriendelijk" zijn)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-12-2004 11:53 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 13 december 2004 11:50 schreef Iris/Anarchie het volgende:
Nee je je hele leven volproppen met dierlijke vetten en rotzooi en dan lekker dik en vadsig je laatste dagen in een stoel voor de tv slijten

Een natuurlijke dood is nooit te vermijden maar je kan de natuur ook een handje helpen , ja jullie liever dan ik

Ik wil nog steeds weten welke zooi er is geloosd in zee en welke kankerverwekkend is + overtuigend bewijs!!!



panzergod
Usericon van panzergod
Posted 13-12-2004 11:55 by panzergod Profiel van panzergod

quote:
Op 13 december 2004 11:50 schreef Iris/Anarchie het volgende:
Nee je je hele leven volproppen met dierlijke vetten en rotzooi en dan lekker dik en vadsig je laatste dagen in een stoel voor de tv slijten

Een natuurlijke dood is nooit te vermijden maar je kan de natuur ook een handje helpen , ja jullie liever dan ik

Speak for yourself!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-12-2004 11:55 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 13 december 2004 11:53 schreef Phriar het volgende:
Als je problemen hebt met de bioindustrie kun je gewoon geen vlees eten.

Doe ik ook, en het is helemaal niet zo moeilijk. Ik geef toe dat als ik zelf dieren zou hebben en ik echt honger zou hebben ik er niet echt een probleem mee zou hebben dat beest te slachten (moet ik dat diertje wel geen naam hebben gegeven, het menselijk brein werkt vreemd af en toe).

De mens is van nature een omnivoor, het is natuurlijk voor hem vlees te consumeren. Maar aangezien je tegenwoordig weinig zekerheid meer hebt dat je vleesleverancier (m.a.w. een levend wezen) niet in z'n leven meer dan een hokje van zijn eigen grootte gezien heeft, niet vol gespoten is met hormonen, antibiotica en zelfs met pesticiden bespoten is, en op gruwelijke wijze is omgebracht omdat het vlees daar lekker van wordt...

lijkt het mij gezonder het zonder vlees te stellen.

Bovendien is scharrelvlees best duur en dan heb je nog niet echt veel zekerheid (net als met tonijnblikjes die "dolfijnvriendelijk" zijn)

De blikjes zijn hartstikke dolfijnvriendelijk, of ooit wel eens een dolfijn aangevallen door een tonijnblikje?



panzergod
Usericon van panzergod
Posted 13-12-2004 11:55 by panzergod Profiel van panzergod

quote:
Op 13 december 2004 11:53 schreef Audiophile het volgende:
Ik wil nog steeds weten welke zooi er is geloosd in zee en welke kankerverwekkend is + overtuigend bewijs!!!


Dat kan je wel vergeten vrees ik


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 13-12-2004 11:56 by CoenV Profiel van CoenV

quote:
Op 13 december 2004 11:50 schreef Iris/Anarchie het volgende:
Nee je je hele leven volproppen met dierlijke vetten en rotzooi en dan lekker dik en vadsig je laatste dagen in een stoel voor de tv slijten

Een natuurlijke dood is nooit te vermijden maar je kan de natuur ook een handje helpen , ja jullie liever dan ik


Als je met zulke non-argumenten aan komt is je laatste stukje geloofwaardigheid helemaal verdwenen. Je haalt er allerlei factoren bij die niks met deze zaak van doen hebben.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-12-2004 11:57 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik denk dat ze eerst moet uitrusten voor ze aan zo'n discussie begint, dit is gewoon belachelijk, en ik maar denken dat een serieuze discussie mogelijk was...



Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 13-12-2004 11:58 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 13 december 2004 11:43 schreef Iris/Anarchie het volgende:
je weet niet eens wat NATUURLIJK betekent van natuurlijke leefomgeving is weinig vannover als je nagaat wat voor chemische zooi er in het water is geloost, denk je echt dat ze daar uitbundig over praten praten in de maatschappij je weet niet half hoe verontreinigt die troep is en iedereen in nederland zich maar afvragen waarom de meeste mensen kanker krijgen, en maar vlees vreten en maar conserveermiddelen in het eten stoppen, weet je wat dat precies voor stoffen zijn? DAAR KRIJG JE KANKER VAN maarja als de speklapjes maar niet te duur zijn,



Zoals ik hier net las:
"De mens is van nature een omnivoor, het is natuurlijk voor hem vlees te consumeren."


Je kan me de bout hachelen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-12-2004 12:03 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 december 2004 10:41 schreef Iris/Anarchie het volgende:
Ik woon ten eerste vanaf mn 15de op mezelf dus kook mn eigen eten maar jij leek me wel zo'n typ die by pappie en mammie woont ik kon je niet ouder inschatten met die uitspraken dus ga er niet van uit je al voor jezelf kan zorgen

Probeer je jezelf nu bewust belachelijk te maken of is het slechts een onvoorzien neveneffect?

Duidelijk een geval van "kijk mij eens anders zijn en het beter doen" maar eigenlijk niet weten waarom, en het zeer waarschijnlijk in de praktijk ook nog eens niet beter doen.

Dat je vanaf je 15 op jezelf woont is nog geen excuse om je ook fucked up te gedragen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-12-2004 12:05 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 december 2004 11:23 schreef panzergod het volgende:
Wel vis, maar geen vlees?? Ow ja, vissen hebben geen gevoel natuurlijk

De vis industrie is net zo goed een bio-industrie, of is lieve Iris echt in de waan dat de visjes nog allemaal uit zee komen?


panzergod
Usericon van panzergod
Posted 13-12-2004 12:08 by panzergod Profiel van panzergod

quote:
Op 13 december 2004 12:05 schreef ghoulliette het volgende:
De vis industrie is net zo goed een bio-industrie, of is lieve Iris echt in de waan dat de visjes nog allemaal uit zee komen?

Nee uit "dolfijnvriendelijke" blikjes Natuurlijk!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-12-2004 12:10 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 13 december 2004 12:03 schreef ghoulliette het volgende:
Probeer je jezelf nu bewust belachelijk te maken of is het slechts een onvoorzien neveneffect?

Duidelijk een geval van "kijk mij eens anders zijn en het beter doen" maar eigenlijk niet weten waarom, en het zeer waarschijnlijk in de praktijk ook nog eens niet beter doen.

Dat je vanaf je 15 op jezelf woont is nog geen excuse om je ook fucked up te gedragen.

Het lijkt me juist negatief dat je op je 15 op jezelf woont, meestal is dat omdat je niet met je ouders overweg kan, met uitzondering van een paar situaties ook niet een teken van sociale intelligentie...

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 13-12-2004 12:11]



Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 13-12-2004 12:12 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Begrijp ik nou goed dat er blikjes tonijn bestaan die ook door dolfijnen geopend kunnen worden?





ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-12-2004 12:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Oja en losstaand van het gebrek aan Hoofdletters en leestekens. Kan iemand haar leren spellen? Zelfs haar eigen pronk woordjes kan ze niet in het Nederlands neer typen.

Maar ik zal het maar verklappen het is "vegetarisch" en niet "vegetaries".

Wel jammer, ze is een soort Georgina Verbaan die over vrouwen emancipatie begint, maar dan waarschijnlijk een stuk lelijker en gefrustreerder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-12-2004 12:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 december 2004 12:10 schreef Audiophile het volgende:
Het lijkt me juist negatief dat je op je 15 op jezelf woont, meestal is dat omdat je niet met je ouders overweg kan, met uitzondering van een paar situaties ook niet een teken van sociale intelligentie...

Ja dat bedoelde ik er ook mee te zeggen. Dat ze uit een fucked up situatie komt ze zich nog niet zodanig hoeft te gedragen. Je kunt jezelf ook ontwikkelen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-12-2004 12:18 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 13 december 2004 12:13 schreef ghoulliette het volgende:
Oja en losstaand van het gebrek aan Hoofdletters en leestekens. Kan iemand haar leren spellen? Zelfs haar eigen pronk woordjes kan ze niet in het Nederlands neer typen.

Maar ik zal het maar verklappen het is "vegetarisch" en niet "vegetaries".

Wel jammer, ze is een soort Georgina Verbaan die over vrouwen emancipatie begint, maar dan waarschijnlijk een stuk lelijker en gefrustreerder.

quote:
Op 13 december 2004 11:47 schreef Iris/Anarchie het volgende:
jij hebt wel verstand van die dingen zo te horen, alsof je dan iets op de computer kan typen. Nee heb feest gehad en ben een 2 dagen wakker dan zie je die kleine foutjes niet meer zo snel, maar voel me nog aardig allert

Het is een feestbeest(in natuurlijke omgeving uiteraard)



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-12-2004 18:12 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 december 2004 10:21 schreef Iris/Anarchie het volgende:
Dat jij de smaak van je biefstukje belangerijker vind dan de het lijden van vele dieren waar je toch aan mee werkt door het vlees te kopen dat moet je natuurlijk zelfweten ieder zijn eigen keus maar dat bio-vlees vind ik wel hypocriet of is dat om je geweten te sussen? Waarom eet je wel bio-vlees, maar toch eet je het omdat je alleen vlees voor de smaak kan je netzogoed elk vleessoort eten, het dier lijd net zo hard en gaat net zo hard dood, of zie zie jij verschil. je zal wel slecht te vreten krijgen als je extra zo'n stuk bio-vlees moet halen bij de slager of je hebt thuis nog nooit fatsoenlijk te vreten gehad ik zeg maar zo: je bent wat je eet of hebben jullie geen kruiden thuis

Lieverd, ik héb geen geweten, die vermeende hypocrisie wordt dus vrij makkelijk opgelost. Biologisch vlees vind ik lekkerder, of ik dat mij nu verbeeld of niet maakt me niet uit, ik ben immers degene die er plezier van beleeft. Niet het dier, en jij hopelijk nog minder.

Ik ben het overigens met je eens dat dieren niet minder waard zijn dan mensen, maar dat komt vooral omdat mensen op dieren lijken ipv andersom, getuige jouw werkelijk bizarre post. Ik zal aan je denken als ik mijn biefstukje naar binnen werk .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-12-2004 18:24 by Chelman Profiel van Chelman

Ik verwelkom onze linksche anarchohoer op dit gezellige forum.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-12-2004 18:24]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2004 18:53 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 13 december 2004 18:24 schreef Chelman het volgende:
Ik verwelkom onze linksche anarchohoer op dit gezellige forum.


En hoopt stiekum dat ze snel weer optyft met haar gezeik....


spelfout weggehaald...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-12-2004 19:02 by M. Profiel van M.

Nee hoor, ze mag blijven van me, geweldig als mensen zich druk maken over dingen waar ze toch niets aan kunnen doen . Tja, anarchie he. Zwaar leven.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-12-2004 19:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 december 2004 11:50 schreef Iris/Anarchie het volgende:
Een natuurlijke dood is nooit te vermijden....


idd, zelfs niet als je alleen maar kikkererwten en linzen eet.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-12-2004 19:05 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 13 december 2004 19:02 schreef M. het volgende:
Nee hoor, ze mag blijven van me, geweldig als mensen zich druk maken over dingen waar ze toch niets aan kunnen doen . Tja, anarchie he. Zwaar leven.


Hehe, das ook weer waar. Zonder zulk overspannen volk is het hier toch ook maar saai..


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2004 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hehehe lachen man, zo'n hippie in tha house ...



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen