|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:dat mijn beste vegetarische gezondheids freack zijnde beste vriendin op 20 jarige leeftijd dood is gegaan aan kanker |
|
quote:Nee, natuurlijk heb ik het dan niet over je kamer.. duh! Ik heb het over dingen als optredens van Rapalje, om maar iets geks te noemen. quote:En dat maakt het juist om ze dan maar op te eten? quote:ROFL! Lees eens terug in het topic over vegetariers en concludeer eens welke groep er normaal gesprekken kan voeren tussen het "Vleesch heerscht" geroep van een stel holbewoners door. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ja, zo behou je het belans in de natuur imho! quote:Haha, dat is inderdaad wel waar, maar zoals ik nu bekijk zijn toch de "vleeseters" in de meerderheid, dus je ziet: Het verschilt van persoon tot persoon, en heeft niets met het eetgedrag te maken Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: ja maar kijk.... ik ga niet mijn leven opgeven om biologisch te kunnen eten of is dat nu raar en ik eet ook wel eens ooit biologisch, maar gewoon niet altijd O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Wat heeft bioindustrie met natuur te maken? |
|
quote:Kijk, daar zeg je het al, de biologische industrie, die beesten die daar gekweekt worden, die zijn er om opgegeten te worden! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:In hoeverre is het massaal in hokken of een volgepropte wei stoppen van beesten nog natuur? In een natuurlijke omgeving zou die situatie nooit ontstaan dus daar klopt geen hout van. quote:Ik zal ook niet zeggen dat je dat moet doen, ik vind het zelfs niet raar dat je dat niet doet.. maar ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat je daarmee wel je eigen leven boven dat van een dier stelt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: het is kunstmatig--> opgezet door mensen, het is allesbehalve natuurlijk. natuurlijk zijn die beesten zelf wel organisch enzo, maar hun verweking is een behoorlijk handje geholpen. |
|
quote: Natuurlijk doe je dat. Als dat rund zou mogen kiezen tussen jij of zij dood, dan zou die ook haar leven boven het jouwe verkiezen. It's called the will to survive. |
|
quote: Waar baseer je dat op? (overigens heeft het meeste vlees weinig met 'natuur' te maken hoor) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Lees nou eens! Ik heb het toch niet over doodgaan, ik heb het over luxe! Over het kopen van CDs of het bezoeken van concerten! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Dat die beesten daar zitten is niet de natuur, dat is gewoon productie van voedsel, zo werkt dat, door die beesten op te eten blijft er een normale "mens/dier" verhouding imho. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:DUS je staat er niet achter, vreet dan gewoon vlees, knuffel een boom en zeg geen domme dingen |
|
quote: Ah, dat "leven"...dat is iets anders natuurlijk. Alhoewel...als dat rund moest kiezen haar CD-collectie...nevermind. |
|
quote:Oh, maar dan is het gewoon een betere oplossing om die dieren niet meer te fokken; dan hoef je ze ook niet meer op te eten. Dan houden we meer ruimte over voor andere dingen! Schrap dus die hele bio-industrie maar! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Nee want dan m,oeten we natuurdierne opvreten, en die staan niet stil enzo ... |
|
quote: |
|
quote:Nee, uiteraard niet! Ik vind dat mensen vlees behoren te eten, als je de natuur compleet haar gang laat gaan blijft er zowiezo niets over van het menselijk ras, kijk maar naar het uitbreken van ziektes e.d. daar doen we ook wat tegen. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
vis eten is trouwens veel beter voor je dan vlees eten. Dus eigenlijk slaat het nergens op dat je vlees nodig hebt. Dat het lekkerder zou zijn is ook onzin, het is gewoon pure gewenning. |
|
quote: ...and I based that on absolutely nothing! |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: quote:Jij gebruikt geen medicijnen? Prima! Als jij dan eens (letterlijk) doodziek op bed ligt dan moeten we je gewoon laten sterven? Komop, je weet zelf ook wel dat overleven het motto van de mens is. Uitsterven is voor Goths. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Als we de zieken idd lieten uitsterver, wil dat niet zeggen dat de mensheid er dan aan is voor de moeite. De sterken zullen overleven (als de evolutie het toestaat tenminste). Zie jij ratten medicijnen nemen ? Nee, en ze overleven wel, ondanks dat ze de zieken gewoon laten creperen. DAT is de natuur. |
|
Ratten overleven door grote nesten, veel jongen en snelle reproductie. dat is de rattenstrategie, die van mens is om chemicaliën in te nemen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |