|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
yup, ik ben ook veganist nu meer dan 2 jaar.. en daarvoor al wat jaren vegetarier (waar wel een topic over is, toch? ik bedoel..toen nog wel iig hehe). damn zeg! al die vooroordelen ("eruit zien als een lijk", "niet gezond") en stomme reacties ("gewoon allemaal ophangen") enzo die allemaal weer voorby komen.. oh ja, en over dat vitamine B12 gedoe, zie: http://www.vitamineb12.nl/ en ohh.. tijdje terug postte hier nog wel mensen die ook vegan zijn.. Lytse volgens mij, en nog wel een paar |
|
interessante site trouwens So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Heh mede vleesliefhebber maar vaginisme is helaas ook niet echt tof (of je moet van super-SUPERstrak houden) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
[flame] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 29-03-2004 12:05] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ben je vroeger veel gepest op school? |
|
vezelrijk voedsel vemindert de kans op kanker ( bindt bepaalde hormonen ). vlees heeft hormonen , denk juist dat teveel vlees niet gezond is . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 28-03-2004 1:14] |
|
[flame] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 29-03-2004 12:05] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ga je neus snuiten, snotneus! |
|
quote: Op zich kan ik me vinden in je post.....wat wel jammer is, is dat je zo extreem onorigineel bent dat je gewoon de Muur motto letterlijk hebt gepost. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-03-2004 12:06] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Dit topic bewijst weer eens dat vlees eten hersenen aantast... Don't blush when I rip you open |
|
quote: Hmmmm, hersentjes... njamie mvg wk10 |
|
Zoals ik al eerder heb gezegd, laat veganisten en vegetariërs rustig hun gang gaan. Dat andere mensen geen vlees willen eten doet jou toch geen pijn? Ik eet zelf met enige regelmaat vegetarisch omdat een aantal van mijn vrienden vegetariër zijn. Niks mis mee, sterker nog het is gevarieerd en gezond voedsel. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Yeap |
|
quote: wat een internet held zeg leer spellen josti [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-03-2004 12:07] Een kleine snol zit zo vol. |
|
naast uiteraard de vele hardcore & punk bands, hier nog wat bekende VEGANS: (de complete lijst is super groot!) Bill Steer (Napalm Death, Carcass) Ildjarn Geoff Tate (Queensryche) Fallon Bowman (Kittie) Shania Twain Phil Collen, Rick Allen (Def Leppard) Woody Harrelson (acteur) Alicia Silverstone Sinead O'Connor Bryan Adams Drew Barrymore Pamela Anderson Moby Rage Against The Machine (3 van de 4) Weird Al Yankovic |
|
Dat zijn redelijk kwat bekende mensen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:En wat is daar zo bijzonder aan? |
|
quote: Ik kan een veeeeel langere lijst samenstellen van niet-vegans. Ben ik nou gaaf? Vegan. Vegetarisch Vegan/Vegetarisch evangelisme KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ja...je heerscht... |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Volgens mij solliciteer je naar een ban, Chelman...ik licht de moderators ogenblikkelijk in over je asociale gedrag...dit WORDT NIET GETOLEREEERD!!! [Dit bericht is gewijzigd door R... op 28-03-2004 19:17] |
|
quote: Ik schaam me diep. Mag ik nu blijven? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jij wel hoor...alhoewel...had jij al niet eens een ban of twee aan je broek gehad? En dan ook nog slowchatten... *schudt hoofd* Dat wordt dan een ban van 0,8 jaar, herr Chelmann... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |