|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en ben je vaker geil. american psycho |
|
quote: Nee, doetie het niet meer? american psycho |
|
quote: Tip: haal je lesboek Nederlands uit je rugtasje en zoek naar het hoofdstuk 'Begrijpend Lezen'. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Is dat wel zo? gaat libido niet omhoog bij vlees eten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Meer bij vlees likken, ontvangen of aanraken denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Als veganist heb je juist moeite met de ene mineralen(ijzer en sommige van de vitamine andere krijg je natuurlijk veel makkelijker binnen. Als je bekent bent met een goede diversiteit aan vegan producten leer je vanzelf wel waar je trek in hebt. Je trek is meestal wel een goede indicator van wat je lichaam wilt op dat moment. Vroeger hadden we natuurlijk ook geen dieetisten om ons heen. Maar dat je gezond zou kunnen leven als vegan wil nog niet zeggen dat er geen grote nadelen aan verbonden zitten. Plantaardig voedsel verteer je veel trager, grote kans dat je veel lomer bent, of dat je veel meer rustmomenten nodig hebt, daarnaast moet je veel meer door je bakkes proppen(kan ook een voordeel zijn natuurlijk). Maar doe je het tijdens je groei en tijdens zwangerschappen zijn de effecten wel wat meer. Dan krijg je al snel veel kleinere kinderen. Maar wat ik me het meest afvraag, waarom doe je het eigenlijk?! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-05-2010 21:21] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Eten de meeste vegetariërs wel ei? En als je vegan bent, dan niet? Sorry, ik vroeg me het opeens af. Boeiender |
|
quote: ah misschien verplaatst de drang naar vlees naar andersoort vlees. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als vegan eet je geen enkel dierlijk product. Als vegetariër eet je geen product waarvoor een dier moest sterven. Natuurlijk zijn er lui die allerlei variaties uitvoeren, maar dit zijn volgens mij de strikte "definities". Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mogen vegans pijpen of beffen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik denk dat je de 1e bent die deze grap maakt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dank u. Ik blijf het vreemd vinden dat vegetariërs als reden van hun beslissing het lijden van dieren noemen en wel eieren eten. Ken er ook wat die zonder probleem producten met gelatine eten. Boeiender |
|
quote:Volgens mij heb ik hem zelf al honderd keer gemaakt op diverse fora. Vooral op leftie-fora. Maar hij blijft leuk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik denk dat het er vanaf hangt of je voor of tegen abortus bent. Een vegetariër die voor abortus is kan gerust een embryo opeten toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nou, als je de definitie van ZelthoR volgt is het voornamelijk dom. Al heeft een vegetarische necrofiel wel een probleem natuurlijk. Boeiender |
|
quote: Een ei is onbevrucht en dus meer vergelijkbaar met de zooi die een tampon moet opvangen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wie is er hier dom? Opruiertje? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vegetariërs 'mogen' dat niet, nee, maar gelatine en stremsel zijn heel moeilijk te vermijden. Of beter, als je dat uit wil sluiten ga je heel veel dingen niet kunnen eten waar maar een mini-beetje dier in zit. Wat dat betreft begrijp ik het wel dat ze dat laten varen. De allergrootste mongolen zijn mensen die vinden dat je beter vlees weg kan gooien dan het opeten :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jij! Boeiender |
|
quote:Best lekker. Ik heb het weleens geproefd per ongeluk. Zouden vampiers ook tampons als theezakje gebruiken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Foei, ouwe Louis van Gaal.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Over dat laatste: Psies! Mijn vriendin kan totaal niet tegen varkensproducten, en kan dus heel veel producten met gelatine niet eten. Das best lastig. Boeiender |
|
quote: Boeiender |
|
quote:*bijt tong af* Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |