|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Man, na 10 jaar vegetarier geweest te zijn had ik echt zoiets van: dit heeft ook echt TOTAAL geen functie. er veranderd namelijk NIETS. elke dag kwam ik nog steeds de veediertransporten tegen en toen hoorde ik dat men van plan was megastallen te gaan bouwen. fuck it! ik als Bourgondische Brabo HOOR gewoon vlees te eten en bakken graag! HOP: weg idealen en gewoon weer aan de gang! Het is ZO zinloos geweest! Degenen die VEGAN / VEGETARIER zijn: goed zo! volhouden! Evil Dick |
|
Sinds ik geen frisdrank meer drink zie ik de ene na de andere frisdrankfabrikant failliet gaan. Ik drink nu al ruim drie jaar geen frisdrank meer en na acht maanden nam ik al een sterke vermindering waar van het aanbod van frisdranken in de schappen van supermarkten. Vruchtensap heeft de toekomst. |
|
Gerst en hop zijn op een bepaalde manier ook vruchten! |
|
Als ik Discovery goed gevolgd heb is hop familie van de cannabisplant. |
|
Weet je het zeker? Nee maar je hebt gelijk, en hop kan ook een rustgevende kalmerende werking geven. Al betwijfel ik sterk of het ook maar iets met de stoffen die in wietjes zitten te maken heeft. De planten staan toch redelijk ver uit elkaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zaden en bloemen, homo! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Hop! |
|
quote: Dan moet je je tuin anders inrichten. |
|
Aangezien dit toch een muziek forum is, de vegan scene heeft wel een paar erg vette bands opgeleverd...was altijd hard dansen tijdens shows van de meest geweldige bands: earth crisis, liar, kindred, (oude) congress, all out war, culture, reveal, strife, turmoil, one king down, arkangel...en ik vergeet er vast nog wel een paar. Harde muziek met een militante boodschap en zoveel geweldige shows, was echt wel een vette en coole tijd.. Evil Dick |
|
De eerstvolgende keer dat we met zulke homo´s moeten optreden plak ik stickers van grote slachterijen op mijn equipment. Encebe en Vion bijvoorbeeld. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Martyrdöd ook toch? Ik zelf ben trouwens al 8/9 jaar vegetariër, maar als ik het huis uit ga vrees ik dat ik die idealen maar eens aan de kant ga zetten, om de zelfde reden als Crypt_666. Ik begin het namelijk toch wel erg te missen in sommige gerechten. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 16-05-2010 12:15] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ondanks dat ik zulke militante vegabands gay vind, mijn vrouw is veganist, en die mist niks. Die krijgt vitamientjes genoeg . Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Ik eet vanaf mijn 15/16 de vegetarisch en daarna ben ik vegan geworden. Inmiddels ben ik bijna 29 en ik leef nog steeds. Eigenlijk ik maak me nooit zo druk om vitamines en mineralen. Als of al die dikke hamburger vreters dat wel doen. En als het echt zo ongezond blijkt te zijn, dan val ik van zelf wel een keer dood neer. Je moet ergens aan dood gaan.[/ [Dit bericht is gewijzigd door peer op 16-05-2010 14:26] american psycho |
|
quote: american psycho |
|
Verstandig, als veganist niet op je voeding letten. Kennis van me leeft precies zo, zij kreeg laatst in het ziekenhuis te horen dat ze ondervoed is omdat ze jarenlang niet voldoende vitaminen binnen heeft gekregen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Je kan ook een tekort hebben als je alleen maar leeft op drank, pizza, vlees, afhaal maaltijden en andere troep. Ik ken genoeg mensen die dat doen. Zoiezo ik zie der niet echt bepaald uit alsof ik ondervoed ben. Als je gewoon een beetje normaal eet qua, brood, fruit, pasta's, noten, soja, rijst, pasta's etc dan raak je echt niet zo maar ondervoed.Trouwens ik laat elk jaar mijn bloed of evt tekorten en dat is altijd goed dus waarom zou ik me dan druk gaan maken of ik wel genoeg vitamines en mineralen binnen krijg. american psycho |
|
Vlees heerst! . Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vleesch Heerscht! Here kitty kitty kitty! |
|
vooral het vlees van lieve kleine jonge schattige onvolgroeide diertjes. mjam! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Echt kansloos die figuren die altijd het zelfde zeggen en niks beters kunnen bedenken. american psycho |
|
Maar vlees ís dan ook erg lekker. Jammer dat het niet aan bomen groeit. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-08-2017 15:13] |
|
Nee, vleeseters maken over het algemeen altijd de zelfde trieste opmerkingen. Dat zal wel komen, omdat ze teveel onvolgroeide kippetjes hebben gegeten. Blijkbaar word je daar dus niet echt slimmer van. american psycho |
|
quote: Als je geen vlees eet ga je vaker menstrueren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gefrustreerd peer ? Ik wil wel met je meeleven anders |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |