|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kende dit helemaal niet Dat terwijl er in huize Snaack met enige regelmaat vegan fastfood geconsumeerd wordt. Vandaag heb ik vegan pizza's gemaakt. Met oesterzwammen, champignons en rode ui, en met "gehakt", paprika, en prei. Uiteraard voorzien van een royale laag vegan "mozzarella". Ik zit nog vol. Vorig weekend kapsalon gemaakt. Als je daar wat meer liefde aan geeft dan ze bij de shoarmazaak doen is dat best goed te nassen. Ik ben dus zeker niet "vegan for the health" hahahahahaha. |
|
Die frikandellen zijn blijkbaar vrij nieuw maar die instant vleesvervangers van Greenforce zijn hier al eerder ter sprake gekomen. Volgens mij heb je daar toen zelf ook nog op gereageerd. Te lui om het op te zoeken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Found it! Wederom bedankt voor de tip. Zeker iets wat ik ga proberen. |
|
Het glutenvrije pakket aangevuld met eveneens glutenvrije frikandellen is al naar je onderweg? We horen volgende week zaterdag wel of het een succes is... of niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Met al die dietaire beperkingen die ik mijzelf opleg gun ik mijzelf tenminste nog wel gluten! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-09-2022 11:06] |
|
quote: Serieuze vraag want het is me dus nog steeds onduidelijk: Zijn gluten nou echt ongezond of is het meer een 'hype' te roepen dat je intolerant bent? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lijkt mij niets ongezond aan, sommige mensen zijn gewoon intolerant. Maar in bepaalde kringen slaat zoiets dan compleet door en zijn gluten ineens de terrorsatan. Als iemand allergisch is voor pinda's zijn pinda's ook niet ineens ongezond voor iedereen. |
|
Zo'n vermoeden had ik al. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dacht dat jij hier ooit eens ergens gezegd had dat dat bij jou ook het geval is. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-09-2022 12:28] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Niet officieel onderzocht maar mijn lichaam reageert de laatste tijd niet zo goed meer op bier. Daar zitten ook gluten in. Ik heb dan verschijnselen die lijken op glutenintolerantie. Dat had ik een keer gepost geloof ik. Nu eet ik sinds enige tijd ineens amper brood meer dus krijg ik veel minder gluten binnen dan voorheen. Misschien is dat een verband. |
|
Misschien kun je gewoon niet tegen drank. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Minder goed dan vroeger, dat is zeker. Maar ik drink ook een stuk minder. Paar biertjes in het weekend en verder niets. Soms maanden niet. Misschien is de oplossing dat ik weer meer moet gaan drinken TJOKKEFOL! |
|
quote:Yup, hierzo. En ik voel de hype jammer genoeg afnemen. Voordeel van zo’n hype is dat je als echt glutenintolerant persoon op meer plekken kan eten. De laatste maanden is dat aan het weggaan. In een restaurant al letterlijk van de bediening gehoord dat ze bepaalde glutenvrije opties niet meer aanbieden “ondat ze ervan afgestapt zijn”. Daar sta je dan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hub de Gallier flashback! Zou die nog leven? En HEUY? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ik dacht dat die 2 al getrouwd waren joh |
|
Snaack is druk met instant frikandellen draaien? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jazeker! En mijn cholesterol is omhoog geschoten als de bloeddruk van Fusion als hij een post van ND ziet! Eh, nee, ik moet nog bestellen maar ga dat zeker doen. |
|
Vegan Fast Food |
|
Ehh? |
|
Dat je dat echt eet. |
|
Wat zou je anders eten? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik weet niet vriend maar als jij een patatje pinda of een zak chips vreet is dat ook vegan dus wat doe je tof nou. |
|
In goeie pinda zit trassi of vissaus. Gaat toch weer fout dan. Om nog maar over het ossenwit te zwijgen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik frituur in buikvet van Doodskop. Heeft hij meer dan genoeg van. Dat is vegan toch? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |